Windows updates

15-01-2021 13:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe kan kan dat na elke Windows-update mijn internetverbinding naar de Galemiezen is?
Heb ik net nieuwe wifi-versterkers geïnstalleerd, met dead-zone killers en weet ik wat allemaal - het liep eindelijk als een zonnetje en supersnel, maar 1 update namens van Bill Gates en wég is de internetsnelheid. En niet voor het eerst. Hoe kan dat toch steeds? of eigenlijk is de vraag: hoe los ik het op?
(en ja: I DID try to switch it off and on again )
En nú in één keer goed
Die win-10 updates zijn de reden dat ik het eraf heb gemikt en terug ben gegaan naar 7, en die updates stoppen straks helemaal dus dan hang ik, maarja ik moet wat..
Ik was dagen bezig met een grote klus, rapportages etc. en na 1 update kon ik niet meer in m'n profiel, alles was weg, :mad:
En win-10 is zo traag als dikke stront, tenminste hier wel.

maargoed dit helpt jou nu niet natuurlijk.
Misschien kun je kijken of er drivers zijn te downloaden van de fabrikant, soms wil dat nog weleens helpen.
o jeetje, dat is echt heel erg balen klaver10! ik ben niks kwijt geraakt maar inderdaad, zo traag als dikke stront door een dun pijpje. Niet te doen,
Heb sterk overwogen om over te stappen naar een Mac en de belachelijke prijzen voor lief te nemen. Toch maar niet gedaan, nu een beetje spijt.
Ik ga eens kijken naar die drivers, thanx!
En nú in één keer goed
Succes!
Hier wel Apple. Is idd wat prijzig maar het scheelt zoveel ergenis. Nu ik dit zo lees ben ik blij dat ik niks meer met Windows te maken heb :-D
Ik hoor meer goede dingen over Apple, als ik toe ben aan een nieuwe werk pc zal ik er ook eens naar kijken.
ik las laatst hier ergens op het forum dat Windows je drie jaar van je levensverwachting kost. het is gewoon waar!!!
En nú in één keer goed
Greebo123 schreef:
15-01-2021 14:30
ik las laatst hier ergens op het forum dat Windows je drie jaar van je levensverwachting kost. het is gewoon waar!!!
hahaha dat verbaast mij niets, ik hoor man ook regelmatig dag vloeken vanachter z'n werk-pc.
Je weet dat dit persoonlijk is? Ik heb echt nog nooit problemen gehad met Windows 10 (de laatste keer dat ik Windows issues had was met '95). Mijn Macbook daarentegen vloek ik met enige regelmaat op omdat ik er zo veel minder op kan, simpele handelingen te omslachtig zijn, meerdere monitoren een nachtmerrie is, veel te snel te heet wordt, brakke updates die functies slopen.

Enne misschien heb je helemaal geen Windows probleem maar een hardware probleem, dat kan ook gewoon he. Hardware is afhankelijk van de drivers die de hardware bouwer voorziet. Als dat niet op orde is, dan kan Windows daar erg weinig aan doen.
roamingzombie wijzigde dit bericht op 15-01-2021 16:07
0.08% gewijzigd
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Dubbel
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
RoamingZombie schreef:
15-01-2021 16:06

Enne misschien heb je helemaal geen Windows probleem maar een hardware probleem, dat kan ook gewoon he. Hardware is afhankelijk van de drivers die de hardware bouwer voorziet. Als dat niet op orde is, dan kan Windows daar erg weinig aan doen.
ik begrijp wat je zegt hoor, klopt helemaal. Maar het is elke keer raak vlàk na een windows-update. Ook nu weer: vlak daarvoor liep alles nog gesmeerd. De hardware is ook niet bepaald antiek. Dan kan het toch maar aan 1 ding liggen? Inmiddels heeft iemand in Sillicon Valley blijkbaar aan een radartje gedraaid want ik heb weer internet. Maar pff wat een ergernis elke keer
En nú in één keer goed
En toch heeft RoamingZombie gelijk; lang niet iedereen heeft de problemen die jij hebt met Windows. Ik bijvoorbeeld niet. Dus het is toch een combi van jouw laptop/pc en Windows10.
Ben geen Windows-fanaat - zo vind ik het heel irritant dat je als je niet op let, je naar de cloud wordt gestuurd - dus ik zie echt wel minpunten aan Windows. Maar herken helemaal niet wat je zegt.
Heb je deze laptop/pc met Windows10 er op gekocht of zijn er dingen zelf geïnstalleerd...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven