Smartwatch, welke?

woensdag 13 januari 2021 om 16:55
Ik ben opzoek naar een smartwatch maar ik weet niet welk ik moet kiezen. Het liefst hoor ik van jullie welke jullie hebben en hoe tevreden je erover bent.
Ik heb een paar eisen:
- Geschikt voor Android
- hij moet er mooi uitzien zodat ik ' m ook echt dagelijks wil dragen
- Makkelijk te bedienen
En wat ik er absoluut op wil hebben:
- Afstand
- Calorieënteller
- Hartslagsensor
- Muziekbediening op smartphone
- Slaapmonitor
- Smartphone notificaties
- Stappenteller
- GPS
Wie heeft er een smartwatch die aan mijn eisen voldoet en is daar ook echt heel tevreden over?
Ik hoor het heel graag!
Ik heb een paar eisen:
- Geschikt voor Android
- hij moet er mooi uitzien zodat ik ' m ook echt dagelijks wil dragen
- Makkelijk te bedienen
En wat ik er absoluut op wil hebben:
- Afstand
- Calorieënteller
- Hartslagsensor
- Muziekbediening op smartphone
- Slaapmonitor
- Smartphone notificaties
- Stappenteller
- GPS
Wie heeft er een smartwatch die aan mijn eisen voldoet en is daar ook echt heel tevreden over?
Ik hoor het heel graag!

zaterdag 16 januari 2021 om 09:18
Idris ik heb de app inmiddels 3 x opnieuw geïnstalleerd, 2x eerst catch geleegd voor ik de app verwijderde, telefoon opnieuw opgestart. Inmiddels contact gehad met Samsung en die zeggen dan, oh, nou heel vervelend maar dan kan de app niet op jouw telefoon.
Als iemand een goeie app heeft die vergelijkbaar is hoor ik het graag.
Als iemand een goeie app heeft die vergelijkbaar is hoor ik het graag.
zaterdag 16 januari 2021 om 13:01
takkentrol schreef: ↑15-01-2021 20:09Ik heb de Samsung inmiddels binnen en ik ben onder de indruk van de mogelijkheden.
Waar ik wel van baal is dat de Samsung health app wel geïnstalleerd kan worden op mijn telefoon maar ik kan er niet op inloggen. Hij blijft bezig met me aanmelden en verder gebeurt er niets.
Als iemand een goed alternatief heeft voor deze app dan hoor ik het heel graag!
Cool dat je hem gekocht hebt, goede keuze
Samsung health is een standaard programma/app voor een Samsung telefoon en heeft volgens mij niets te maken met je smartwatch. Als ik erop klik moet ik mij aanmelden, wil ik het kunnen gebruiken.
Voor mijn smartwatch heb ik de Galaxy Wearable app moeten downloaden op mijn telefoon. Daarna kan je je smartwatch koppelen en alles instellen.
viva-life22 wijzigde dit bericht op 16-01-2021 13:09
10.62% gewijzigd

zaterdag 16 januari 2021 om 13:08
Ik heb geen Samsung telefoon dus dat staat er bij mij niet standaard op Viva-life.
Ik heb vanmorgen nog even contact opgenomen met Samsung en ze gaan nu informeren bij de technische dienst wat het kan zijn. Want theoretisch gezien moet het gewoon werken.
Belle, ik heb altijd Runkeeper gebruikt om mijn wandelingen vast te leggen. Maar ik heb juist de Active 2 gekocht zodat ik mijn telefoon niet meer mee hoef te nemen.
Ik heb vanmorgen nog even contact opgenomen met Samsung en ze gaan nu informeren bij de technische dienst wat het kan zijn. Want theoretisch gezien moet het gewoon werken.
Belle, ik heb altijd Runkeeper gebruikt om mijn wandelingen vast te leggen. Maar ik heb juist de Active 2 gekocht zodat ik mijn telefoon niet meer mee hoef te nemen.

zaterdag 16 januari 2021 om 15:21
Ik snap je vraag niet denk ik? Jij hebt er toch zelf ook een? Dan weet je toch wat daar in staat?
zaterdag 16 januari 2021 om 15:26
Map my run werkt wel op mijn samsung watch. Ik heb ook geen Samsung telefoon, maar de galaxy wear app werkt wel op mijn telefoon en mijn horloge.takkentrol schreef: ↑16-01-2021 13:08Ik heb geen Samsung telefoon dus dat staat er bij mij niet standaard op Viva-life.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zaterdag 16 januari 2021 om 18:11
Die handleiding heb ik niet meer. Het is ook al een tijd geleden dat ik hem aangeschaft heb. Aangezien ik een Samsung telefoon heb, is het misschien makkelijker om de smartwatch te koppelen. Daarom vroeg ik, wat staat er in de handleiding. Wat moet je volgens hun downloaden?takkentrol schreef: ↑16-01-2021 15:21Ik snap je vraag niet denk ik? Jij hebt er toch zelf ook een? Dan weet je toch wat daar in staat?
Is het al gelukt inmiddels?

zondag 17 januari 2021 om 15:18
Ugli de wearable app heb ik geïnstalleerd en die werkt goed. Telefoon en watch zijn gekoppeld.
De health app is ook goed geïnstalleerd maar ik kan er niet op inloggen.
Ik heb Android 10 op mijn telefoon en dat voldoet volgens Samsung.
Viva-life, in theorie is alles op mijn telefoon en op de watch goed geïnstalleerd en staat niets in de weg om het te laten functioneren. In praktijk werkt het gewoon niet.
De health app is ook goed geïnstalleerd maar ik kan er niet op inloggen.
Ik heb Android 10 op mijn telefoon en dat voldoet volgens Samsung.
Viva-life, in theorie is alles op mijn telefoon en op de watch goed geïnstalleerd en staat niets in de weg om het te laten functioneren. In praktijk werkt het gewoon niet.