Among Us

dinsdag 19 januari 2021 om 14:58
Leuk spel! Een app variant op Wie is de Mol maar vooral op Weerwolven. Ik ben er vandaag mee begonnen. Ik heb alleen wel wat moeite met het vinden van spelen waarbij niet de helft afhaakt of opzettelijk de boel vertraagd door niet te stemmen of waar de voertaal niet Turks of Hindi is (waar ik, anders dan dat ik het niet spreek, niks op tegen heb).
Zijn hier nog meer spelers? Dat moet haast wel, want het is een grote hit. Hebben jullie tips en trucs?
Zijn hier nog meer spelers? Dat moet haast wel, want het is een grote hit. Hebben jullie tips en trucs?

dinsdag 19 januari 2021 om 15:02
Ik heb het ook op mijn telefoon staan, maar al een tijdje niet gespeeld. Soms moet je inderdaad een aantal spellen openen voordat je bij eentje bent waar ze engels spreken en niet iedereen afhaakt. Maar als je dat eenmaal hebt dan kun je soms heel leuk meerdere potjes met dezelfde groep spelen.
Overigens gebruiken ze ook veel afkortingen, het duurde bij mij ook even voor ik door had wat ze nou bedoelden
Overigens gebruiken ze ook veel afkortingen, het duurde bij mij ook even voor ik door had wat ze nou bedoelden

dinsdag 19 januari 2021 om 15:06
Ik was echt slecht als imposter - iedereen had me altijd door. Ik kon niet multitasken (saboteren en terwijl doen alsof je iets nuttigs deed) en ik was heel slecht in het "liegen". Dus voor mij geen succes dit spelletje. Vind het wel grappig om mee te kijken en op de achtergrond mee te spelen met mijn dochter. Die liegt trouwens alsof het gedrukt staat - zorgwekkend goed

Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€

dinsdag 19 januari 2021 om 15:07
En je zit wel in de Engelstalige server? Als daar consequent geen Engels werd gepraat door iemand werd diegene al snel gekickt. Maar de populariteit van het spel neemt nu wel heel rap af dus misschien ben je een beetje late to the party. Dan wordt het inderdaad minder leuk om te spelen. Beste is om je eigen spel te starten, dan kan je zelf mensen kicken die geen Engels praten en/of niet stemmen. Je kan dan ook zelf de stemtijd verkorten.
dinsdag 19 januari 2021 om 15:07

dinsdag 19 januari 2021 om 15:30
Je kan zelf een taal kiezen. Als je bij 'find game' het vakje chat aan klikt. Ik heb het een poosje gespeeld, maar ben gestopt doordat er inderdaad een heleboel mensen vroegtijdig stoppen. Ook omdat de meesten niet nadenken en gewoon op een random iemand stemmen.
Het beste is als je met bekenden speelt.
dinsdag 19 januari 2021 om 15:35
Of een kleur blijven schreeuwen zonder uitleg.-Sam- schreef: ↑19-01-2021 15:30Je kan zelf een taal kiezen. Als je bij 'find game' het vakje chat aan klikt. Ik heb het een poosje gespeeld, maar ben gestopt doordat er inderdaad een heleboel mensen vroegtijdig stoppen. Ook omdat de meesten niet nadenken en gewoon op een random iemand stemmen.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
dinsdag 19 januari 2021 om 16:10
Je kan 3 verschillende maps kiezen. Gevoelsmatig denk ik dat bij de niet- beginnersmap minder mensen afhaken, dus MiraHQ en Polus. En ik kijk bij de settings van de server of er rare dingen zijn ingesteld, dus bv een player speed van 3.
Maar ik speel het ook vooral met bekenden. Discord erbij zodat je ook gewoon kan overleggen.
Maar ik speel het ook vooral met bekenden. Discord erbij zodat je ook gewoon kan overleggen.
dinsdag 19 januari 2021 om 16:48
Ik ben door m’n broertje in een among us whatsapp groep toegevoegd waar allemaal vrienden van vrienden in zitten. Al heel lang is het stil op de app, maar met een groep bekende (of bekende van bekende) is het wel echt leuk, deden het dan in combinatie met Discord. Dus als je imposter was of ze vermoedde het dan was je zelf er uit lullen wel moeilijk.
We speelde trouwens allemaal op de pc.
We speelde trouwens allemaal op de pc.
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.

dinsdag 19 januari 2021 om 18:39
dinsdag 19 januari 2021 om 20:36
Ja! Ik ben voor.Amy_Santiago schreef: ↑19-01-2021 17:13Ik wil het ook eens proberen maar met een bekend clubje wel. Heb nog niemand bereid gevonden nu concreet een datum te plannen...
Maar misschien hebben meer dat probleem en is het leuk om het met een Viva clubje te doen?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.

dinsdag 19 januari 2021 om 20:55
Oja en met discord zeker! Dat is echt een verschil en nog meer hillarisch! Echt zoveel gelachen met dit spel.
Ik ben er vrij goed in. Goede tactiek en ik kan goed liegen, maar dat moet ook echt wel met dit spel. En als je steeds met dezelfde speelt dan ga je iedereen leren kennen.
Ook een aardige intuïtie, waardoor mensen echt kwaad het spel verlieten, omdat ik met weinig argumenten op hen stemde.. Geïrriteerd dat zij waren! Heerlijk! Maarja, ze waren dus de imposter..
Ik ben er vrij goed in. Goede tactiek en ik kan goed liegen, maar dat moet ook echt wel met dit spel. En als je steeds met dezelfde speelt dan ga je iedereen leren kennen.
Ook een aardige intuïtie, waardoor mensen echt kwaad het spel verlieten, omdat ik met weinig argumenten op hen stemde.. Geïrriteerd dat zij waren! Heerlijk! Maarja, ze waren dus de imposter..

woensdag 20 januari 2021 om 09:42
Precies dit! Zelfs niet je eigen kinderen... Ze steken zo een mes in je rug.

woensdag 20 januari 2021 om 12:39
Ja lijkt mij ook leuk! Alleen ik kan niet elke avond spelen want de pc is van vriend en hij gamed zelf ook graagAmy_Santiago schreef: ↑19-01-2021 17:13Ik wil het ook eens proberen maar met een bekend clubje wel. Heb nog niemand bereid gevonden nu concreet een datum te plannen...
Maar misschien hebben meer dat probleem en is het leuk om het met een Viva clubje te doen?

Whatsapp groepje waar ik in zit is redelijk stil, de meeste jongens die er in zitten zijn 22 en hebben allemaal tentamens en school dus geen tijd meer haha
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.