35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Principessa. Hoop dat de testen goed uitvallen en jullie snel samen als gezinnetje kunnen bijkomen van deze rollercoaster.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Gefeliciteerd Principessa! Wat heftig dat het allemaal ineens zo snel gegaan is, en wat een geluk dat ze het nog op tijd zagen en ze snel hebben kunnen handelen!
Hopelijk gaat het met jou ook een beetje. Toch apart om te lezen dat binnen Europa, er dan toch zulke verschillen kunnen zitten in de zorg die je krijgt, wel goed om te lezen dat het voor jullie geen verschil had gemaakt. Ik duim voor jullie dat je zoon verder relatief gezond is zonder ernstige afwijkingen! En dat jullie snel thuis mogen gaan genieten van elkaar.

Met mij gaat het OK, hoewel verschrikkelijk moe en futloos.
De echo bij de gyn liet een corpus luteum cyste zien, komt wel vaker voor en kan geen kwaad.
Verder blijf ik vanwege leeftijd en voorgeschiedenis onder controle bij de gyn , shared care met verloskundige, extra groei echo's en ook bij 13 weken een structurele echo. En ik mag niet tot de 40 weken, vind ik niet erg!
Hi meisjes! Bedankt voor de berichtjes!

Hij is helemaal gezond! Misschien morgen al naar huis. :flirting:

Goed Mieremuis al die controles. Rustig aan en geniet er van!
Gefeliciteerd met jullie zoontje Principessa! :heart: En wat fijn dat hij het zo goed doet. Hopelijk kunnen jullie snel thuis verder genieten. Ik kan me wel voorstellen dat het een heftige tijd is waar jullie je niet op hebben kunnen voorbereiden. :hug:

Mieremuis, je bent alweer wat verder, goed om te horen. En hopelijk zakt de vermoeidheid binnenkort een beetje!

Hier is vorige week ons zoontje geboren met 41 weken, dus we zijn lekker aan het wennen :)
Poeh pittig Verano, tot 41 weken lopen!
Van harte gefeliciteerd!

Hoe gaat het met jullie Principessa?
Gefeliciteerd Verano :heart: ! 41 weken is inderdaad pittig!!

Ik ben inmiddels sinds dinsdag thuis en ons mannetje hopelijk morgenvroeg. Ze wilde hem deze week monitoren en heel de week was goed. Vandaag laatste controle van zijn hart. Met mij gaat het goed, voorspoedig herstel. Mentaal heel moeilijk gehad. Niemand wil zijn kind achterlaten in het ziekenhuis. Het is ook nog eens bijna 2 uur rijden. Dus ik kan ook niet elke dag langs. Gelukkig gaat het goed en is het nu voor nog heel even :heart:
Hoera Verano! Van harte met jullie zoon. Lukt het een beetje met twee kleintjes?

Wat fijn dat jullie thuis zijn principessa. Jeetje, 2 uur rijden lijkt mij niet mals, helemaal als je net een bevalling achter de rug hebt. Hopelijk mag je echt snel met hem naar huis.
Bedankt! Op zich zijn we blij dat hij lekker lang is blijven zitten (dochter werd al met 34+5 geboren) maar toen de uitgerekende datum eenmaal voorbij was was ik er ook wel klaar mee :)
Het is wel wennen met zo'n kleintje en weer weinig slapen, en met onze drukke dreumes erbij die heel lief is voor haar broertje maar ook heel ondeugend doet.

Lijkt me heel moeilijk om je kindje in het ziekenhuis te laten Principessa, en ook nog zo'n eind weg. Fijn dat hij het zo goed doet en ik hoop dat jullie nu lekker samen thuis zijn!
Hoe gaat het met de mannen @principessa en @ verano?

(En sorry dat ik het hier doe, las je in een ander topic mieremuis en wilde je een dikke knuffel geven. Wat een klote nieuws. Wil het ook weghalen hier als je dat liever hebt.)
Dankjewel Yogayup. Ja het is echt weer super balen allemaal, vooral omdat ik toch best wel verder was dan de termijn waarop het eerder mis ging elke keer.... Waarschijnlijk met 10 weken het hartje gestopt. Op de echo zag je heel mooi 2 hartkamertjes maar ze stonden stil.
Nou afwachten of ik in aanmerking kom voor een curettage, maandag afspraak met de gyn, en daarna maar weer aan de ovulatie testen... Want we blijven toch proberen. Onze kleine man van bijna 2 zou het denk ik veel te leuk vinden een broertje of zusje erbij.
Shit MM, sterkte..... Je klinkt er vrij sterk onder hier?

Bij mij nog 29 dagen tot UD
Poosje81 schreef:
16-10-2020 15:31
Shit MM, sterkte..... Je klinkt er vrij sterk onder hier?

Bij mij nog 29 dagen tot UD
Spannend! Voel je je nog een beetje OK?

Ja misschien ben ik een koele kikker maar ik heb er ook met momenten niet aan gedacht vandaag. Zoon is een goede afleiding en ik ben best druk geweest met werk. Ik probeer vooruit te kijken, heb het kindje nog in m'n buik maar ik was alweer aan het kijken hoeveel ovulatie testen ik nog heb liggen :facepalm:

Neehoor geen koele kikker,heb gisteravond in bed wel ff flink liggen huilen. Het was zo mooi geweest als het goed gegaan was :cry:
Maar m'n man en ik hebben al erger meegemaakt en weten dat ook daarna alles weer goed komt. Hoop doet leven, een cliché waarvan ik heb ervaren dat het echt klopt. Voor mij in elk geval.
Snap wel dat het in tegenstelling tot de afbreking met 18 weken anders voelt en je sneller in de doorga modus zit. Maar goed dat de tranen ook kunnen vloeien voor deze kleine. Hopelijk mag je volgende zwangerschap een gezonde baby voortbrengen!

@roffa: helemaal vergeten te vragen hoe het met jullie meisje is!

@poosje: waaah! Jij mag ook al bijna. Voel je je nog goed? En vol energie voor de bevalling?

Ik ben inmiddels bijna 24 weken zwanger en in tegenstelling tot de eerste helaas last van bekken en rug. Je merkt wel dat een zware peuter en dan ook nog een verhuizing in precies de heetste periode op het eiland er wel in heeft gehakt. Nu probeer ik wat rustiger aan te doen, maar dat is naast niet leuk ook niet altijd mogelijk. Gelukkig hebben we in november vakantie (als het goed is), onze eerste echte week (of misschien meer) vrij dit jaar. Daar kijk ik wel naar uit. Als we niet van het eiland kunnen, brengen we onze zoon af en toe nog wel naar de opvang zodat we ook met z’n tweetjes tijd hebben.
Oh nee Mieremuis, wat verdrietig weer, sterkte! En ik hoop met jullie mee dat het nog een keer goed mag gaan.

Vervelend die pijn Yogayup. Hopelijk lukt het toch om wat rustiger aan te doen. Vakantie in het vooruitzicht klinkt in elk geval goed!

Spannend Poosje! Hoe gaat het als hoogzwangere?

Principessa, hoe is het nu met jullie? Zijn jullie thuis en gaat het goed?
En bij jullie Roffa?

Hier gaat het goed, onze kleine man is nu een maand oud en groeit goed. De borstvoeding was wel even zoeken, maar daar lijkt nu iets meer ritme in te komen. Het is in elk geval een stuk minder bewerkelijk dan de combinatie kolven/live voeden/flesje/voedingssonde die we toen met onze dochter hadden, en dat hebben we toen ook gered... De grote zus vindt haar broertje heel lief en wil hem overal bij betrekken, maar hij kan natuurlijk nog niks (niet samen op de trap zitten bijvoorbeeld, of samen mee op de fiets) :-D
Poosje ben je al bevallen?
Mieremuis wat balen zeg, hopelijk ben je alweer met een nieuwe ronde bezig!
Dochter is zo’n lekker wijffie, ze is heel makkelijk en broer is gek op haar. De nachten zijn intens.
Verano ik heb 5 maanden fulltime gekolfd en ben nu bijna gestopt. Wat een gedoe! Gelukkig lukt het live bij jou dit keer :)
Lees ik nou goed dat je in november bent bevallen en nu weer pril zwanger bent poosje? If so: Wowie en (dubbel) van harte! Hoe gaat het? [edit: lees dat de wens er weer is. Succes!]

Ik ben nu 37 weken zwanger van onze tweede zoon. Onze eerste wordt over 2 weken 2, dus in theorie kunnen ze een geboortedatum delen. Ik hoop het niet voor de jongens.

Hoe is het met de rest? De geboren kleintjes van verano, poosje en roffa (en wie ik nog ben vergeten)?
En hoe is het met jou mieremuis?
Wat leuk te lezen Mijn dochter is nu bijna 2. Er komt hier geen tweede, ik ben nu 42. Al zou ik het stiekem best willen maar zou ook niet weten of we dat aankunnen
Yogayup nee nog niet opnieuw zwanger hoor, maar we doen ons best!
Idd eind november bevallen na ruim 41 weken en inmiddels is ze dus 8 weken en doet t super!

Hoe voel jij je? En mooiste is wel aparte verjaardagen inderdaad. Laatste loodjes weer!

Honing14, ja dan wordt het echt al lastiger, voor mij is 40 de magische emotionele grens, voordien niet zwanger dan stop ik (is over 7 maand),
Leuk hier weer wat berichten te lezen!

Jeetje Roffa, dat kolven is intensief, knap dat je het zo lang hebt volgehouden, en fijn dat het einde in zicht is. Ja leuk wel he, twee van die kleintjes. Hier is het ook gezellig maar zeker ook druk en vermoeiend :) Gelukkig kan onze peuter regelmatig uit logeren, dan komt er nog íets terecht van het (thuis)werken.

Spannend Yogayup! Hoe voel je je? Succes met de laatste loodjes!

Poosje, nog gefeliciteerd met jullie meisje! En ook spannend, proberen voor nog een kindje.

Ah lastig Honing.
Hier is 40 ook wel een gevoelsmatige grens, en dat is bijna zo ver, dus hier blijft het bij (wat helemaal prima is voor ons, we zijn heel blij met onze twee kinderen en hoe het allemaal gegaan is).

Hier gaat het verder goed, zoontje is echt een heel guitig jongetje :-D en slapen gaat ook redelijk. Hij heeft wel een paar weken lang de fles geweigerd op een gegeven moment, dat was wel even stressvol, maar nu gaat dat gelukkig toch goed. Dus hij is klaar voor de opvang als dat binnenkort weer mag :)
Wat leuk om weer wat updates te lezen!

Roffa het lijkt me zo heerlijk om te zien hoe oude broer gek is op z'n jonge zusje! :heart: Zo leuk voor jullie!

Yogayup spannend de laatste loodjes! Je woont op de Antillen toch? Hoe is het daar nu? Staat de gezondheidszorg nog een beetje op poten?

Poosje nog gefeliciteerd! Super dat je eindelijk een klein hummeltje hebt... Knap dat je zo duidelijk een grens trekt bij 40, is toch wel een dingetje om dat dan definitief af te sluiten. Je klinkt er vastbesloten over!

Honing leuk je weer te lezen, houd je je nog een beetje staande? Pittige tijd wel...

Met mij gaat het op zich goed, qua kinderwens zit ik wel in een dipje bang dat het niet meer gaat lukken een tweede en we willen zo graag.... Ben inmiddels 40 en afgelopen half jaar dus 2 miskramen gehad. Nu 3 rondes verder en het is nog niet gelukt daar baal ik van. Maar ik houd me vast aan de positieve ervaringen die ik ook lees na herhaalde miskramen! Uit de onderzoeken is verder niets gekomen.
M'n leeftijd zit ik wat minder mee. Leef erg gezond en ik kan nog koppeltje duikelen op het klimrek dus voel me jong genoeg :lol: (talenten die je weer ontdekt als je een peuter hebt :-D )
Buongiorno meisjes! Lees jullie berichtjes nu pas!

Ben je al bevallen yogayup?

Fijn dat het goed gaat Verano! Ja even wennen is het zeker 2 kids haha.

Ik trek geen grens bij 40. Het eerste jaar met een kindje met downsyndroom is pittig. We moeten zoveel ziekenhuis in en uit voor alle controles. Als moeder mag ik alleen binnen. En met Corona neem ik geen extra risico’s. En ik moet zeggen mijn lichaam heeft de tweede keer meer geleden en ik heb echt even tijd nodig voor herstel. Heb nog steeds een flinke diastase. Ook nog pijn in rug en heupen. Dus vanaf september gaan we voor nummer 3 :).

Ik hoop poosje dat het snel raak is!

Wauw Roffa dat is een maand langer dan ik. Hier ook fulltime gekolft. Was niet te doen met ook nog een pittige (wel
Lieve) dreumes.

Voor de rest alles goed hier. Zus vindt broertje lief. Hij is ook super makkelijk. Slaap al door sinds 2 maanden oud. Een heerlijke knuffelkont. To nu toe moet hij wrs alleen een bril. En ja het gehoor maar dat moeten we nog opnieuw testen.

Mieremuis ik hoop voor jou ook een wondertje :redrose:
@mieremuis:
Ik duim dat je nog wel een mooie zwangerschap en gezonde baby mag krijgen. Wie wil nu niet zo’n gezond levende moeder die lekker mee koppeltje duikt.

@principessa: dat klinkt als een goede uitkomst So far. Wanneer gaan ze zijn gehoor testen? En blijft hij periodiek onder controle?

@Verano ben je toch gestopt met de borst en kolven? Ik vind het ook knap van roffa dat fulltime kolven. Hopelijk lukt voor een deel live voeden bij jou.

@roffa wat klinkt het heerlijk zo samen, op de nachten na dan. Gaan die al wat beter?

@honing kan je je er bij neerleggen denk je dat het bij eentje blijft? Wat bedoel je met het niet aankunnen? Twee kleine kinderen of fysiek?

@poosje: ook voor jou hoop ik dat het lukt om nog een gezond en mooi kindje op de wereld te zetten. Ik snap de mentale 40 grens, maar persoonlijk zou ik die niet zo strikt hanteren als ik nog zo’n sterke wens had. Maar uiteraard is dat totaal iets voor jou persoonlijks en ook je goed recht als je je daar het beste bij voelt.

En dan nog een update van mijzelf: op 31 januari is onze tweede zoon geboren. Een dag voor de verjaardag van de oudste. Dus we hebben 2 dagen achter elkaar feest elk jaar. De bevalling verliep voorspoedig, in 5,5 uur was het gepiept. Dit keer thuis zoals ik heel graag wilde; iets dat in de Cariben niet gebruikelijk is. Dus extra blij dat het kon. Zoon en ik maken het goed en de introductie met z’n broer ging als een droom. Nu wel in een fase dat de oudste zijn peuterliefde nog niet zo goed kan kanaliseren en dit uit zich in heel lief bedoeld, maar hardhandig gedrag richting de baby. En in uitdagen buiten de baby om. Ook normaal peutergedrag, maar je komt soms handen tekort. Verder is het wel heel fijn samen en is de kleine niet meer weg te denken uit ons gezin. :heart:
Oh yogayup dat klinkt fantastisch, gefeliciteerd! Stoer dat je een thuisbevalling hebt geprobeerd, ze hebben daar dus wel verloskundigen die dat thuis kunnen begeleiden? Super dat het zo vlot gegaan is, en wat heerlijk om zo'n verliefd ouder broertje te zien met de nieuwe baby :heart: dat is toch wel echt een droom.

Ik ben opnieuw zwanger, zwangerschap nummer 6... We gaan het wel weer zien, is nog heel pril ben 1 week over tijd nu.
Yogayup gefeliciteerd met jullie zoontje! :heart: Wat fijn dat je zo goed terug kijkt op de bevalling, en heel bijzonder die eerste ontmoeting met de baby. Herkenbaar ook, zo'n lieve maar hardhandige peuter :)

Mieremuis, wat spannend weer. Ik hoop van harte dat het goed gaat!

En Principessa, wat fijn dat het goed gaat met de kleine man. Ik hoop dat jij nu ook snel herstelt. En straks gaan voor een derde, wat leuk! Mijn vriend heeft er ook altijd graag drie gewild (maar voor dit moment zijn we dus heel blij met twee).

Hier gaat het goed met de borstvoeding, en met kolven voor de dagen bij de opvang, dat geeft veel rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven