Hoe KAN dit nu?
zaterdag 23 januari 2021 om 09:58
Ik kwam hierop nadat ik hiernaast een foto van een Channing Tatum Lookalike zag. En natuurlijk, ik zou best een beschuitje willen eten met hem, hij natuurlijk echt never nooit met mij ondanks dat ik redelijk aardig geconserveerd ben voor mijn 47ste.
Even terug zag ik een docu over oplichters die zich als hem voordoen en via datingsites vrouwen benadert. Er werd een dame geïnterviewd (heel dapper van haar trouwens dat ze dat durfde) die erin was getrapt. Uiteraard moest ze geld sturen. De dame was echt niet dom. Ze had ook wel twijfels, maar al met al heeft ze meer dan 10K gestuurd. Dat moest anders zou zijn partner erachter komen dat hij bij haar weg ging en hij wilde de media er nog even uit ging. De dame in kwestie was dik in de vijftig. En komop, channing tatum?
Wat is het dat je er toch intrapt. Uiteindelijk vonden ze die gast ergens in Spanje en ze was niet de enige. Legio vrouwen vielen als bosjes voor Channing. Natuurlijk, wij zouden hier allemaal zeggen; tuuuurlijk knul, tuurlijk ben jij echt Channing Tatum, val jij als wereldster absoluut op mijn 47 jarige oude harses met mijn nietszeggende leven, veel plezier ermee dikke doei en deleten.
Hoe kan het dat je, net als deze dame die twijfelde toch geld duizenden dollars overmaakt. En ook als je dat doet telkens twijfelt want; zo’n man heeft miljoenen..... en het dan toch doen. Ik kom er maar niet uit.
Even terug zag ik een docu over oplichters die zich als hem voordoen en via datingsites vrouwen benadert. Er werd een dame geïnterviewd (heel dapper van haar trouwens dat ze dat durfde) die erin was getrapt. Uiteraard moest ze geld sturen. De dame was echt niet dom. Ze had ook wel twijfels, maar al met al heeft ze meer dan 10K gestuurd. Dat moest anders zou zijn partner erachter komen dat hij bij haar weg ging en hij wilde de media er nog even uit ging. De dame in kwestie was dik in de vijftig. En komop, channing tatum?
Wat is het dat je er toch intrapt. Uiteindelijk vonden ze die gast ergens in Spanje en ze was niet de enige. Legio vrouwen vielen als bosjes voor Channing. Natuurlijk, wij zouden hier allemaal zeggen; tuuuurlijk knul, tuurlijk ben jij echt Channing Tatum, val jij als wereldster absoluut op mijn 47 jarige oude harses met mijn nietszeggende leven, veel plezier ermee dikke doei en deleten.
Hoe kan het dat je, net als deze dame die twijfelde toch geld duizenden dollars overmaakt. En ook als je dat doet telkens twijfelt want; zo’n man heeft miljoenen..... en het dan toch doen. Ik kom er maar niet uit.
buzziebee wijzigde dit bericht op 23-01-2021 10:00
6.57% gewijzigd

zaterdag 23 januari 2021 om 10:37
zaterdag 23 januari 2021 om 10:42
Hetzelfde geldt toch voor Ilana Trump? Denk je nou echt dat die bij Donald is omdat ze zo enorm gecharmeerd is van hem, of hem woest aantrekkelijk vindt? Ben je nou toch gek. Die is uit een straatarm Oostblokland geplukt door Donald, en Ilana zag haar kans. En heeft nu een leven in weelde. Denk dat ze er overigens best van gebaald heeft dat Donald president werd, want daardoor moest ze nog een paar jaar lang extra toneelspelen als toegewijde echtgenote en First Lady en kon ze zich weinig vrijheid veroorloven.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑23-01-2021 10:31Nou, dit inderdaad. Ik snap het ook écht niet...... Of inderdaad die, wat oudere, mannen die zo'n grietje uit Rusland, of Filipijnen of zo willen huwen, en inderdaad tienduizenden dollars over maken voor visa, paspoorten enzovoort..... Werken 70 uur per week om dat allemaal te kunnen betalen![]()
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 23 januari 2021 om 10:46
zaterdag 23 januari 2021 om 10:46
Melania?pejeka schreef: ↑23-01-2021 10:42Hetzelfde geldt toch voor Ilana Trump? Denk je nou echt dat die bij Donald is omdat ze zo enorm gecharmeerd is van hem, of hem woest aantrekkelijk vindt? Ben je nou toch gek. Die is uit een straatarm Oostblokland geplukt door Donald, en Ilana zag haar kans. En heeft nu een leven in weelde. Denk dat ze er overigens best van gebaald heeft dat Donald president werd, want daardoor moest ze nog een paar jaar lang extra toneelspelen als toegewijde echtgenote en First Lady en kon ze zich weinig vrijheid veroorloven.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zaterdag 23 januari 2021 om 10:47
Je bedoelt Melanie, en die had zelf al een heel succesvolle carrière als fotomodel en woonde in NYC voordat ze Trump ontmoette.pejeka schreef: ↑23-01-2021 10:42Hetzelfde geldt toch voor Ilana Trump? Denk je nou echt dat die bij Donald is omdat ze zo enorm gecharmeerd is van hem, of hem woest aantrekkelijk vindt? Ben je nou toch gek. Die is uit een straatarm Oostblokland geplukt door Donald, en Ilana zag haar kans. En heeft nu een leven in weelde. Denk dat ze er overigens best van gebaald heeft dat Donald president werd, want daardoor moest ze nog een paar jaar lang extra toneelspelen als toegewijde echtgenote en First Lady en kon ze zich weinig vrijheid veroorloven.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 23-01-2021 10:47
1.20% gewijzigd
zaterdag 23 januari 2021 om 10:48
Vast wel. Maar ik denk zomaar dat ze Trumps dollars fijner vond dan Trumps persoon.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:47Je bedoelt Melanie, en die had zelf al een heel succesvolle carrière als fotomodel voordat ze Trump ontmoette.
zaterdag 23 januari 2021 om 10:50
Dat vraag ik me dus ook vaak af. Ik denk dat deze mannen en vrouwen leiden aan een schromelijke overschatting van hun aantrekkingskracht. Dan zie je een best onaantrekkelijke man of vrouw, die helemaal niet twijfelen aan het feit dat een rijk en/of knap jong persoon helemaal hoteldebotel is geworden door een fotootje van hen.
zaterdag 23 januari 2021 om 10:50
Dat denk ik ook, al was het alleen maar omdat ik me niet voor kan stellen dat er een vrouw op aarde loopt die dat tuig woest aantrekkelijk vindt. Maar je geeft Donald echt teveel credits als je schrijft dat hij haar uit een arm land heeft gehaald.
zaterdag 23 januari 2021 om 10:54
Dan verbaast het me dat ze nog zo slecht Engels spreekt. Ken haar niet als fotomodel, maar goed mogelijk dat ze dat was, ze heeft er het uiterlijk voor (alhoewel ik haar persoonlijk niet mooi vind). Maar hoe dan ook, ze zal Donald eerder uit financiële berekening hebben getrouwd dan uit fysieke of romantische motieven. Hoe noemen ze dat ook alweer? Oh ja, golddigger.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:50Dat denk ik ook, al was het alleen maar omdat ik me niet voor kan stellen dat er een vrouw op aarde loopt die dat tuig woest aantrekkelijk vindt. Maar je geeft Donald echt teveel credits als je schrijft dat hij haar uit een arm land heeft gehaald.
zaterdag 23 januari 2021 om 10:55
hahaha, ik heb ook zo'n kennis. Die viel tijdens een vakantie voor de poolboy, op de Kaap-Verdische eilanden. Die gast (30 jaar jonger en de helft van haar gewicht) heeft haar hele erfenis er doorheen gejaagd, en een maand voor dat ze daar ging wonen het uitgemaakt.
Ze is er toch heen gegaan, en nu zit ze financieel helemaal aan de grond en komen er allemaal bedelverhalen op facebook.
Ze is er toch heen gegaan, en nu zit ze financieel helemaal aan de grond en komen er allemaal bedelverhalen op facebook.
zaterdag 23 januari 2021 om 10:55
Ik denk dat mannen en vrouwen die hiervoor vallen dat vooral doen om in een hele sterke mentale behoefte te voorzien. Die willen zich geliefd voelen, willen niet alleen zijn of voelen zelfs angst om alleen achter te blijven, kampen met een negatief zelfbeeld en voelen zich eindelijk gevleid en gewaardeerd, enz. Alleen heel diepgewortelde gevoelens kunnen zo sterk worden dat ze het logisch nadenken overstemmen.
zaterdag 23 januari 2021 om 10:59
Zeker niet. Zelfs de laatste officiële handeling als presidentieel echtpaar was tekenend; de aankomst in Florida waarbij ze haar man compleet negeert en snel doorloopt naar de wachtende auto, terwijl hij zijn laatste moment als President graag nog wilde uitbuiten met wat extra aandacht voor de camera’s.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 23-01-2021 10:59
0.46% gewijzigd
zaterdag 23 januari 2021 om 11:00
madamecannibale schreef: ↑23-01-2021 10:59Was er voor het digitale tijdperk trouwens ook een variant van een catfish?
Toen werd je gewoon in de kroeg met een zielig verhaal verleid.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:05
Kan van alles zijn. Maar feit is dat die mensen alle realiteit uit het oog hebben verloren. Zag ooit op TV ook een Engelse vrouw van tweede helft 50, en (sorry dat ik het zo zeg), maar echt zo'n Engelse uit de "working class". Te dik, uiterlijk slecht verzorgd, niet echt goed gekleed, ook niet afstotelijk, maar gewoon een vrouw van tegen de 60 die je bij tientallen kunt zien lopen in de arbeiderswijken van de grote steden in Engeland. En die was op vakantie in Marokko een jonge man tegengekomen, begin 20, hij was een gids op een excursie of zoiets, en tjee, hij was helemaal verliefd op haar. Yeah right. Om een lang verhaal korter te maken, die vrouw ging nog verschillende keren terug naar Marokko om een paar dagen samen met hem te zijn, hij kwam een keer naar Engeland, en alles was koek en ei, en ze zouden gaan trouwen... Maar toen kwamen de mailtjes: oma was ziek en moest naar het ziekenhuis, kon ze alsjeblieft helpen met 5000 Pond. En dat deed ze dan. En toen was er een storm en het dak van het huis van zijn ouders was beschadigd, dus... En hij moest zijn papieren in orde maken en dat kostte ook veel geld, en dus... En ga zo maar door.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:55Ik denk dat mannen en vrouwen die hiervoor vallen dat vooral doen om in een hele sterke mentale behoefte te voorzien. Die willen zich geliefd voelen, willen niet alleen zijn of voelen zelfs angst om alleen achter te blijven, kampen met een negatief zelfbeeld en voelen zich eindelijk gevleid en gewaardeerd, enz. Alleen heel diepgewortelde gevoelens kunnen zo sterk worden dat ze het logisch nadenken overstemmen.
Ik snap dan werkelijk niet dat er op een bepaald moment geen alarmbellen afgaan bij mensen.

zaterdag 23 januari 2021 om 11:07
Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:55Ik denk dat mannen en vrouwen die hiervoor vallen dat vooral doen om in een hele sterke mentale behoefte te voorzien. Die willen zich geliefd voelen, willen niet alleen zijn of voelen zelfs angst om alleen achter te blijven, kampen met een negatief zelfbeeld en voelen zich eindelijk gevleid en gewaardeerd, enz. Alleen heel diepgewortelde gevoelens kunnen zo sterk worden dat ze het logisch nadenken overstemmen.
Ja. We doen er een beetje lacherig om maar eigenlijk is het natuurlijk heel erg triest voor die mensen.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:08
Ik heb zomaar een donkerbruin vermoeden dat het huwelijk een niet al te lang leven meer beschoren is vanuit haar nu.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:59Zeker niet. Zelfs de laatste officiële handeling als presidentieel echtpaar was tekenend; de aankomst in Florida waarbij ze haar man compleet negeert en snel doorloopt naar de wachtende auto, terwijl hij zijn laatste moment als President graag nog wilde uitbuiten met wat extra aandacht voor de camera’s.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:10
En al die eerdere keren dat ze haar hand wegtrok. Ik heb ze in al die tijd nog nooit liefdevol naar elkaar zien kijken. Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand Trump aantrekkelijk vindt (of überhaupt met hem bevriend wil zijn of voor hem stemt, maar toch deed 50% van de bevolking dat).Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:59Zeker niet. Zelfs de laatste officiële handeling als presidentieel echtpaar was tekenend; de aankomst in Florida waarbij ze haar man compleet negeert en snel doorloopt naar de wachtende auto, terwijl hij zijn laatste moment als President graag nog wilde uitbuiten met wat extra aandacht voor de camera’s.
Tegelijkertijd denk ik ook wel dat status bij veel mensen meespeelt. Zo geloof ik ook niet dat ons koningspaar getrouwd zou zijn als hij geen adellijk bloed of andere status zou hebben.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:10
Dat is omdat ze tegen die tijd al veel te emotioneel betrokken zijn door alle verhalen die eerst worden verteld om hen op dat moment voor te bereiden. In jouw voorbeeld ging er ook al maanden of misschien zelfs jaren aan normale verhalen vooraf aan het moment dat er om geld werd gevraagd. Al die tijd werd er ook nooit om geld gevraagd, en dat heeft het vertrouwen opgebouwd dat het de ander niet om geld te doen is. En als de verzoeken dan eenmaal komen, dan wordt het gelooft.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:12
Het verhaal gaat al een poos dat ze al eerder wilde scheiden, en dat ze heel stevig heeft onderhandeld in de periode dat ze nog niet naar Washington was verhuisd over de voorwaarden waaronder ze nog een tijdje aan zou blijven als zijn vrouw.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:13
Melania baalde gigantisch dat ze in dat Witte Huis zat. Maar dat deed Michelle eigenlijk ook. Jill gaat zelf "gewoon" aan het werk.

zaterdag 23 januari 2021 om 11:14
Tuurlijk wel. Contactadvertenties in de krant bijvoorbeeld.madamecannibale schreef: ↑23-01-2021 10:59Was er voor het digitale tijdperk trouwens ook een variant van een catfish?
zaterdag 23 januari 2021 om 11:15
Ik geloof dat beiden uit kringen komen waarin je niet zomaar met iedereen trouwt, maar als ik ze samen voorbij zie komen dan zie ik toch echt wel liefde en genegenheid tussen die twee.