Ervaringen T-Mobile vs. Tele2

23-01-2021 10:53 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuw mobiel abonnement.

Eigenlijk ben ik al jaren trouwe klant bij T-mobile, maar nu zie ik dat ik bij een nieuw abonnement bij Tele2 €8 per maand goedkoper uit kan zijn en daarvoor meer GB’s data en belminuten per maand krijg.

Nu hoor ik wel eens dat de service en dekking van T-Mobile gewoon veel beter zijn en dat ze daarom wat duurder zijn, maar dit prijsverschil vind ik wel heel erg groot.

Vandaar dat ik eens benieuwd was naar ervaringen van mensen die ook van T-mobile naar Tele2 zijn gegaan?

Doen of niet doen?
l2l89 schreef:
23-01-2021 10:53
[...]
Het verschil zit hem met name in de snelheid. Dekking is precies hetzelfde.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2021 08:04
Reden: OP verwijderd, het quoten van de OP is niet toegestaan.
65.80% gewijzigd
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Sun.lover schreef:
23-01-2021 10:54
Het verschil zit hem met name in de snelheid. Dekking is precies hetzelfde.
De service is ook iets beter bij T-mobile. Dat maakt het prijsverschil.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Man en ik zitten al járen bij Tele2. Niet duur inderdaad, en we merken niks van lagere snelheid of slechtere dekking :) Ook in het buitenland altijd prima bereik!
Kijk eens bij Belsimpel, die hebben hele mooie aanbiedingen van alle providers.
Cateautje schreef:
23-01-2021 11:00
Kijk eens bij Belsimpel, die hebben hele mooie aanbiedingen van alle providers.
Ja, daar zat ik inderdaad al te kijken. ;)
Daar heb ik de vorige keer ook mijn T-mobile abonnement afgesloten.

Maar nu zag ik ook daar dus het grote verschil in maandbedrag, terwijl ik er meer product voor terug krijg.
Tele2 is overgenomen door T-Mobile maar het merk blijft vooralsnog bestaan. Als ik me goed herinner gaan alle zakelijke abonnementen van Tele2 wel over op T-Mobile. Dat is onlangs bij mij gebeurd. De dekking is hetzelfde.
Ik ben ooit overgestapt van Vodafone naar Tele2. En Tele2 was niet slechter en met de nieuwe app was het gemakkelijker. Geen klachten hier.
Tele 2 en T-mobile zijn hetzelfde bedrijf.
Tele2 is het goedkopere merk van het bedrijf.
Alle techniek is precies hetzelfde.
Als de dekking hetzelfde is zou ik voor de goedkoopste gaan. Als je overstapt naar een provider van een ander netwerk (bv kpn) dan kan de dekking wel degelijk anders zijn!

Ik ben verhuist en hier is de dekking met mijn huidige provide (toevallig tele 2) wel echt een stuk minder. Dus let daar op als je overstapt naar iets anders! (geldt dus niet voor tele 2 en t-mobile want die gebruiken hetzelfde netwerk)
Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Het is altijd lastig om positieve reacties over providers te vinden, aangezien de meeste gebruikers het alleen laten weten als er iets níet goed gaat. 😆

Ik ga het toch nog eens serieus overwegen, die overstap!
Gewoon doen! Tele2 is helemaal prima. Heb het jaren gehad, zowel zakelijk als privé.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven