Hoe KAN dit nu?
zaterdag 23 januari 2021 om 09:58
Ik kwam hierop nadat ik hiernaast een foto van een Channing Tatum Lookalike zag. En natuurlijk, ik zou best een beschuitje willen eten met hem, hij natuurlijk echt never nooit met mij ondanks dat ik redelijk aardig geconserveerd ben voor mijn 47ste.
Even terug zag ik een docu over oplichters die zich als hem voordoen en via datingsites vrouwen benadert. Er werd een dame geïnterviewd (heel dapper van haar trouwens dat ze dat durfde) die erin was getrapt. Uiteraard moest ze geld sturen. De dame was echt niet dom. Ze had ook wel twijfels, maar al met al heeft ze meer dan 10K gestuurd. Dat moest anders zou zijn partner erachter komen dat hij bij haar weg ging en hij wilde de media er nog even uit ging. De dame in kwestie was dik in de vijftig. En komop, channing tatum?
Wat is het dat je er toch intrapt. Uiteindelijk vonden ze die gast ergens in Spanje en ze was niet de enige. Legio vrouwen vielen als bosjes voor Channing. Natuurlijk, wij zouden hier allemaal zeggen; tuuuurlijk knul, tuurlijk ben jij echt Channing Tatum, val jij als wereldster absoluut op mijn 47 jarige oude harses met mijn nietszeggende leven, veel plezier ermee dikke doei en deleten.
Hoe kan het dat je, net als deze dame die twijfelde toch geld duizenden dollars overmaakt. En ook als je dat doet telkens twijfelt want; zo’n man heeft miljoenen..... en het dan toch doen. Ik kom er maar niet uit.
Even terug zag ik een docu over oplichters die zich als hem voordoen en via datingsites vrouwen benadert. Er werd een dame geïnterviewd (heel dapper van haar trouwens dat ze dat durfde) die erin was getrapt. Uiteraard moest ze geld sturen. De dame was echt niet dom. Ze had ook wel twijfels, maar al met al heeft ze meer dan 10K gestuurd. Dat moest anders zou zijn partner erachter komen dat hij bij haar weg ging en hij wilde de media er nog even uit ging. De dame in kwestie was dik in de vijftig. En komop, channing tatum?
Wat is het dat je er toch intrapt. Uiteindelijk vonden ze die gast ergens in Spanje en ze was niet de enige. Legio vrouwen vielen als bosjes voor Channing. Natuurlijk, wij zouden hier allemaal zeggen; tuuuurlijk knul, tuurlijk ben jij echt Channing Tatum, val jij als wereldster absoluut op mijn 47 jarige oude harses met mijn nietszeggende leven, veel plezier ermee dikke doei en deleten.
Hoe kan het dat je, net als deze dame die twijfelde toch geld duizenden dollars overmaakt. En ook als je dat doet telkens twijfelt want; zo’n man heeft miljoenen..... en het dan toch doen. Ik kom er maar niet uit.
buzziebee wijzigde dit bericht op 23-01-2021 10:00
6.57% gewijzigd

zaterdag 23 januari 2021 om 11:18
Die wilde ik net aanhalen, briljante opname was datNummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:59Zeker niet. Zelfs de laatste officiële handeling als presidentieel echtpaar was tekenend; de aankomst in Florida waarbij ze haar man compleet negeert en snel doorloopt naar de wachtende auto, terwijl hij zijn laatste moment als President graag nog wilde uitbuiten met wat extra aandacht voor de camera’s.

zaterdag 23 januari 2021 om 11:19
Ik krijg er ook geen Trump-vibes bij, maar denk wel dat geld en status vaak wel meespeelt. Tuurlijk kan er ook liefde zijn, maar hoe realistisch is het dat geld, status, macht (of hoe je het dan ook maar wil inkleden) geen rol heeft?Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 11:15Ik geloof dat beiden uit kringen komen waarin je niet zomaar met iedereen trouwt, maar als ik ze samen voorbij zie komen dan zie ik toch echt wel liefde en genegenheid tussen die twee.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zaterdag 23 januari 2021 om 11:20
Jep. Ik ken mijn ex van voor de datingsites. Helemaal fantastisch, maar zijn huis moest leeg, die hele wijk trouwens, en toen kwam ie maar bij mij wonen. Door de stress zijn baan kwijt. En hij heeft nooit meer gewerkt. 18 jaar lang niet. En enorme lul, maar hey ‘de vakanties waren toch leuk’ en druk vanuit mijn ouders want oh wat was hij leuk en een durrep en ik zou alles kwijtraken. Van familie tot vrienden. En dus bleef ik, tot hij het echt een keer te bont maakte. De druk van buitenaf was te groot. En ik was al te murw geworden. Oh hij had wel dan de officiele diagnose narcist ‘dus kon ie er niks aan doen’. Zeg maar letterlijk bont en blauw. Als je begrijpt wat ik bedoel. Pas toen durfde ik weg. Ik ben naar mijn ouders gevlucht en wat denk je dat pa zei; je gaat NU terug om het goed te maken. Ehm, nee dus, ik was 30 en kreeg gewoon een enorme klap van mijn vader op mijn toch al blauwe oog. En ik ben dus alles kwijt. Alleen ma had ik nog maar die is onlangs overleden. Ik ben ver weg uit dat dorp opnieuw begonnen. Mijn ‘hele leven opnieuw’ gestart. En ik geloof niet in God, maar ik dank hem nog dagelijks om die stap destijds. Veel hulp nodig gehad om mezelf weer ‘waarde’ te geven. Maar ik ben er weer. Nu een fijne gelijkwaardige relatie, en wat een verschil!! Niet zo ‘passievol’ of ‘spannend’. Gewoon een beetje keuteren samen. Altijd op mijn zak geteerd. Feitelijk hetzelfde maar dan niet online. Uiteraard gaat mijn hele familie nog wel intensief met hem om. Dus daar groei ik nu langzaam naar toe. Ik hoor toch nooit iets van ze, dus is dat afscheid ook nabij. Dus in die zin snap ik het weer wel. Je raakt gewend aan iets. Weet dat het niet goed is maar kunt geen kant op. Maar in dit soort online gevallen is dat niet zo.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 11:00Toen werd je gewoon in de kroeg met een zielig verhaal verleid.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:21
Ja, dat vind ik ook. Je ziet ook niet dat zomaar iedereen voor dat soort praatjes valt. Deze mensen worden ook altijd afgeschilderd als heel erg dom terwijl ze volgens mij eigenlijk gewoon heel eenzaam zijn. Toen ik het verhaal van mijn kennis hoorde moest ik er eerst ook om lachen maar het sloeg al snel om in medelijden. Deze vrouw zat zo verstrikt in zijn leugens, ik vond het echt een ernstige misdaad wat er tegen haar gebeurde. Ze bleef achter zonder de man op wie ze verliefd was, zonder vrienden (die hadden het opgegeven om haar om te praten), zonder huis (verkocht op zijn verzoek), zonder geld. Uiteindelijk is ze naar het buitenland gereisd waar hij ook zou zijn en daar was hij natuurlijk niet.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:21
Met je eens. Ik zie het niet als verstandshuwelijk, ik zie oprechte liefde en genegenheid tussen die twee. En tuurlijk komen ze allebei uit kringen waar bepaalde normen én grenzen gelden, maar ik denk oprecht dat Willem-Alexander en Máxima elkaar gekozen hebben uit liefde en niet uit berekening.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 11:15Ik geloof dat beiden uit kringen komen waarin je niet zomaar met iedereen trouwt, maar als ik ze samen voorbij zie komen dan zie ik toch echt wel liefde en genegenheid tussen die twee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 23 januari 2021 om 11:28

zaterdag 23 januari 2021 om 11:29
Als je goed kijkt geeft hij haar een duwtje in de rugNummer*Zoveel schreef: ↑23-01-2021 10:59Zeker niet. Zelfs de laatste officiële handeling als presidentieel echtpaar was tekenend; de aankomst in Florida waarbij ze haar man compleet negeert en snel doorloopt naar de wachtende auto, terwijl hij zijn laatste moment als President graag nog wilde uitbuiten met wat extra aandacht voor de camera’s.
https://mobile.twitter.com/ProjectLinco ... 6495687680
zaterdag 23 januari 2021 om 11:32
madamecannibale schreef: ↑23-01-2021 11:21Ja, dat vind ik ook. Je ziet ook niet dat zomaar iedereen voor dat soort praatjes valt. Deze mensen worden ook altijd afgeschilderd als heel erg dom terwijl ze volgens mij eigenlijk gewoon heel eenzaam zijn. Toen ik het verhaal van mijn kennis hoorde moest ik er eerst ook om lachen maar het sloeg al snel om in medelijden.
Het is ook ontzettend sneu en triest. En des temeer mensen gewaarschuwd worden, des te meer ze in de verdediging gaan en daardoor zichzelf nog meer overtuigen van de leugens.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:34
Ik zie niet echt een duwtje, meer een hand op de rug die blijft zweven als zij doorloopt. Maar al was het wel een duwtje, die blik van haar spreekt boekdelensmulrol schreef: ↑23-01-2021 11:29Als je goed kijkt geeft hij haar een duwtje in de rug
https://mobile.twitter.com/ProjectLinco ... 6495687680

zaterdag 23 januari 2021 om 11:43
Ik had laatst ook een catfish via Facebook, maar ik snap ook echt niet dat mensen daar intrappen. Het was een orthopeed in Californië, van in de 50, weduwnaar, hij zat op dit moment voor artsen zonder grenzen in Ethiopië, of iets in die trant en wilde binnen 5 minuten mijn mobiele nummer en was woedend dat ik dat niet wilde geven.
Toen de boel geblokkeerd. Man en ik hebben wel een leuk uurtje gehad.
Toen de boel geblokkeerd. Man en ik hebben wel een leuk uurtje gehad.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:47
Mijn tante is op die manier bedrogen in het pre-internettijdperk. Ze had op vakantie een jongere exotische man ontmoet, liefde op het eerste gezicht. Tante was zelf geen schoonheid, maar een doodnormale vijftiger. Kort daarna werd er getrouwd en kwam meneer in Nederland wonen. Na een paar jaar verdween hij net zo snel weer uit haar leven, ze kwam thuis uit haar werk en het huis was leeg en de man weg. Later hoorde ze dat hij kort na de scheiding al een vrouw uit zijn thuisland had laten overkomen.
Wij hebben als familie haar natuurlijk op allerlei manieren geprobeerd bij zinnen te brengen, maar daar wilde ze echt niet aan. Met een van haar kinderen is het contact zelfs nooit meer hersteld. Echt verblind door verliefdheid.
Wij hebben als familie haar natuurlijk op allerlei manieren geprobeerd bij zinnen te brengen, maar daar wilde ze echt niet aan. Met een van haar kinderen is het contact zelfs nooit meer hersteld. Echt verblind door verliefdheid.
zaterdag 23 januari 2021 om 11:56
Verdrietig is dat. Maar ik ken ook van dichtbij meerdere stellen die samen kwamen (ook vanuit het buitenland en met leeftijdsverschil en, in mijn ogen, verschil in aantrekkelijkheid) waarbij ik ook mijn wenkbrauw optrok en dacht dat het wel een beetje naïef was, maar die zijn na een jaar of 15-20 nog steeds samen en lijken (voor zover je dat van buitenaf kunt beoordelen) gelukkig.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

zaterdag 23 januari 2021 om 12:57
Ze zijn vandaag al 16 jaar getrouwd. Ik denk dat die scheiding pas komt als Trump haar gaat inruilen voor een jonger exemplaar
zaterdag 23 januari 2021 om 13:29
Ik denk ook inderdaad wel dat dat echte liefde is. Máxima komt zelf ook niet uit een arm gezin natuurlijk. Qua geld zaten die prima, dus daarvoor hoeft ze het niet te doen. En qua koningshuis...klinkt leuk allemaal, maar daar komt een heleboel meer bij kijken dan wij denken. Het is echt niet alleen maar rijk zijn, leuke dingen doen, lang leve de lol. Je geeft zo’n beetje je hele vrijheid op. Dat doe je niet voor geld wat je niet perce nodig hebt, of status. Want die status neemt dus ook veel nadelen met zich mee. Wel uit liefde.pejeka schreef: ↑23-01-2021 11:21Met je eens. Ik zie het niet als verstandshuwelijk, ik zie oprechte liefde en genegenheid tussen die twee. En tuurlijk komen ze allebei uit kringen waar bepaalde normen én grenzen gelden, maar ik denk oprecht dat Willem-Alexander en Máxima elkaar gekozen hebben uit liefde en niet uit berekening.
zaterdag 23 januari 2021 om 18:34
Ten eerste komt dat volgens mij nog nauwelijks voor, ten tweede denk ik dat het met Trump niet langer dan 10 minuten duurt, en ten derde denk ik dat Melania die 10 minuten af en toe een prima investering vindt om haar luxeleventje zeker te stellen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

zaterdag 23 januari 2021 om 19:07
Nou, zij liever dan ik.