Napraattopic deel 140, met geklets!
donderdag 31 december 2020 om 19:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 25 januari 2021 om 19:57
Ow, de hoogslaper.... zodra mijn oudste ziekig was, werd matras er af gehaald en eronder geslapen. Ze spugen hier beiden helaas al bij gewone griep of oorpijn.
Zo langs de muur is echt niet fijn.
Na 2 jaar weer verkocht op MP.
Jongste heeft een laag bed en gaat ook geen hoogslaper krijgen.
Na 2 jaar weer verkocht op MP.

Jongste heeft een laag bed en gaat ook geen hoogslaper krijgen.

anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 25-01-2021 20:00
7.20% gewijzigd
maandag 25 januari 2021 om 19:59
LīlyRose schreef: ↑25-01-2021 19:47Ghehe, mijn neefje, toen een jaar of 3-4, zat bij mijn broertje op de arm toen ze het vliegtuig in stapten. Het lukte hem om over mijn broertje, zichzelf en een rij van 3 stoelen te kotsen
Dus toen ook nog vertraging, want er moest eerst een schoonmaakploeg komen. Ze voelden zich zeer verwenst![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 25 januari 2021 om 20:01
maandag 25 januari 2021 om 20:30
Ik las dit net goed geschreven maar het reltuig zal zich hier niets van aantrekken als ze het al lezen.
https://www.liekeschrijft.amsterdam/lie ... elschopper
https://www.liekeschrijft.amsterdam/lie ... elschopper
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 25 januari 2021 om 20:32
1 van de twee kotste zonder aanleiding of aankondiging. Wél altijd 's nachts.Luci_Mster2 schreef: ↑25-01-2021 19:57Ow, de hoogslaper.... zodra mijn oudste ziekig was, werd matras er af gehaald en eronder geslapen. Ze spugen hier beiden helaas al bij gewone griep of oorpijn.
Na 2 jaar weer verkocht op MP.![]()
![]()
Jongste heeft een laag bed en gaat ook geen hoogslaper krijgen.![]()
![]()
![]()

maandag 25 januari 2021 om 20:51

maandag 25 januari 2021 om 21:11
maandag 25 januari 2021 om 21:16
En gewoon doorgaan triest tuig. Helaas verrast mij dit niet.
https://nos.nl/l/2365888

https://nos.nl/l/2365888
charlottew88 wijzigde dit bericht op 25-01-2021 21:18
22.76% gewijzigd
maandag 25 januari 2021 om 21:18
Hier sirenes en een helikopter.
De rellen schijnen bij mij om de hoek te zijn.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.

maandag 25 januari 2021 om 21:19