Napraattopic deel 140, met geklets!

31-12-2020 19:37 3143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 140!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LīlyRose schreef:
25-01-2021 22:50
Bij Jinek. Allemaal de schuld van de regering, de ME en de politie, want al die arme mensen worden niet gehoord.
Nou dat is een wat ongenuanceerde weergave van wat hij zei.
Thordïs schreef:
25-01-2021 22:52
Nou dat is een wat ongenuanceerde weergave van wat hij zei.
Ik heb hem dit steeds horen herhalen. Nergens verantwoordelijkheid bij de rellers.
LīlyRose schreef:
25-01-2021 22:50
Bij Jinek. Allemaal de schuld van de regering, de ME en de politie, want al die arme mensen worden niet gehoord.
OH en dan moet je bedrijfjes plunderen.

De eigenaren van die bedrijven/winkeltjes voelden zich misschien ook wel niet gehoord. Zouden die dan morgen de huizen en auto's van de plunderaars kort en klein slaan? Lijkt me leuke deal

Op facebook zag ik ook iemand reageren "ik keur het af maar ik snap het wel" :O @(

Ik snap er geen zak van. Ik snap dat mensen gefrustreerd raken van allerlei maatregelen die hen treffen. Ik snap niet dat aan zulke rellen mee gaat doen. Nooit. Zo contraproductief.
Later is nu
Oh bij Boulevard zat ie ook.
Nou ik snap het ook wel. Ik vind het achterlijk en keur het af, maar ik snap heel goed hoe het komt. Dat is volgens mij ook wat Peterrrrrrr zegt. Het zegt ook iets lijkt me, dat dit gebeurt. En deels omdat dezelfde groep mensen relt zodra het kan. Maar het is ook niet bijzonder handig deze maatregel en de communicatie
Nou, naar mijn idee zijn het gewoon voetbalhooligans, die balen van het feit dat ze al een half jaar niet kunnen hooligannen bij voetbalwedstrijden en nu pakken ze gewoon een andere reden.
Later is nu
Thordïs schreef:
25-01-2021 22:56
Nou ik snap het ook wel. Ik vind het achterlijk en keur het af, maar ik snap heel goed hoe het komt. Dat is volgens mij ook wat Peterrrrrrr zegt. Het zegt ook iets lijkt me, dat dit gebeurt. En deels omdat dezelfde groep mensen relt zodra het kan. Maar het is ook niet bijzonder handig deze maatregel en de communicatie
Mwah, de avondklok is gewoon het excuus. Net als dat achterlijke drillrap ook bullshit smoesjes hebben om iemand te steken.
Ik gooi ook altijd een steen bij een ander door de ruit als ik m'n zin niet krijg. Is toch normaal, snap je dat niet?
VANTA schreef:
25-01-2021 23:01
Ik gooi ook altijd een steen bij een ander door de ruit als ik m'n zin niet krijg. Is toch normaal, snap je dat niet?
Dat 6dubbel hr+++++++ glas is wel een belemmering.
LīlyRose schreef:
25-01-2021 23:00
Mwah, de avondklok is gewoon het excuus. Net als dat achterlijke drillrap ook bullshit smoesjes hebben om iemand te steken.
Dit, echt hoor.
VANTA schreef:
25-01-2021 23:01
Maar je moet begrijpen dat het je ruit me irriteerde en daarom deed ik dat.
LīlyRose schreef:
25-01-2021 23:02
Afbeelding
VANTA schreef:
25-01-2021 23:06
Afbeelding
Dat beeld had ik er wel bij :rofl:
VANTA schreef:
Afbeelding
:-D :-D :-D
VANTA schreef:
Afbeelding
:proud:
LīlyRose schreef:
25-01-2021 23:02
3 dubbel glas is al voldoende.
PhiIae schreef:
25-01-2021 23:12
3 dubbel glas is al voldoende.
Nee hoor, ik heb ze zo vaak door superbeveiliginsglas zien gaan. Zo niet te slopen zijn. Alles is te slopen.
LīlyRose schreef:
25-01-2021 23:14
Nee hoor, ik heb ze zo vaak door superbeveiliginsglas zien gaan. Zo niet te slopen zijn. Alles is te slopen.
Met het juiste gereedschap is alles inderdaad te slopen.
PhiIae schreef:
25-01-2021 23:20
Met het juiste gereedschap is alles inderdaad te slopen.
Hoef je echt geen gereedschap voor te hebben.
Vroeger, in de oertijd, had je demonstraties tegen kerncentrales.
Toen er me stond werd het steeds erger.
Toen ze schapen rondom de centrale lieten grazen stonden de demonstranten wat opgefokt grassprieten te kauwen. Heel rustgevend, die grassprieten en die schapen.

Iets later had je seksbossen waar hele gezellige ontmoetingen waren die op die plaats toch ietwat ongewenst waren. Knokploegen met boze huisvaders, politiemannen die opjoegen, niks hielp.
Tot ze daarvan die bulletjes lieten grazen. Drentse heidekoe, of hoe heet zo’n ding. Met horens en grote neusgaten. In een mum van tijd werd er niet meer gesekst daar.

Dus stel ik voor om de hele veestapel van her en ook der los te laten bij al die steden waar de ouders hun kinderen niet binnen kunnen houden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En nu is Thor ook nog boos.
feow schreef:
25-01-2021 23:41
Vroeger, in de oertijd, had je demonstraties tegen kerncentrales.
Toen er me stond werd het steeds erger.
Toen ze schapen rondom de centrale lieten grazen stonden de demonstranten wat opgefokt grassprieten te kauwen. Heel rustgevend, die grassprieten en die schapen.

Iets later had je seksbossen waar hele gezellige ontmoetingen waren die op die plaats toch ietwat ongewenst waren. Knokploegen met boze huisvaders, politiemannen die opjoegen, niks hielp.
Tot ze daarvan die bulletjes lieten grazen. Drentse heidekoe, of hoe heet zo’n ding. Met horens en grote neusgaten. In een mum van tijd werd er niet meer gesekst daar.

Dus stel ik voor om de hele veestapel van her en ook der los te laten bij al die steden waar de ouders hun kinderen niet binnen kunnen houden.

Schotse Hooglander :rofl:

Kan me inderdaad voorstellen dat daar liever niet naarst sekst. Ik vind het al irritant als m'n hond naar ons zit te kijken als we alleen maar zoenen.
Later is nu
Die supermoeder is gewoon Pejeka met kinderen, bedacht ik me zojuist. Ze zitten in dezelfde irritatiezone. Drukken op precies dezelfde knoppen, met hun 'je doet gewoon' en 'iedereen doet er zo moeilijk over' en dergelijke.
Later is nu
Klopt Dreamer. Vandaar ook afgelopen weekend mijn irritatie over een topic waarin die 2 een discussie hadden die compleet offtopic was en pagina's lang doorging.
Die heb ik gelukkig niet gezien. Sowieso viel supermom me net pas weer op.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven