Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
26-01-2021 12:15
misschien best een goed idee voor mij, ik ben de tel kwijt wie mij in het echt kent nog los van meelezers die misschien ook wel weten wie ik ben
Jouw hoofd ken ik wel van je datingshowperikelen.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
permafrost schreef:
26-01-2021 10:42
Dat was ook een grapje. Dit is overigens niet mijn oude profiel en ik was hier ook bepaald geen veelschrijver. Ik denk dat er wel een paar zijn die me hier zullen herkennen van enkele maanden geleden, mijn bijdragen gingen meer dan eens over mijn frustratie omtrent mijn gebrek aan tindermatches.
.? Volgens mij probeerde jij steeds terug te komen tijdens je permaban. Maar je bent dus blijkbaar geswitcht van een desktop naar een laptop (of andersom) denk ik dan? Want je IP-adres wordt bij een permaban toch gebanned?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-01-2021 13:11
0.75% gewijzigd
wij slapen nooit.
-
permafrost wijzigde dit bericht op 26-01-2021 13:32
99.56% gewijzigd
Ik ben geloof ik een ontzettend brave forummer, begrijp niks van bans en hoe je dat voor elkaar krijgt. Laat staan een perma...

Actueel pijler kun je laten blokkeren, heb ik ook met de corona pijler gedaan.

En ik verwacht dat je nu niet meer onder de radar bent. Veel mee lezers hier die dingen melden hebben we gemerkt. Dus ben benieuwd hoelang je nog actief kunt zijn..
dido68 schreef:
26-01-2021 10:53
Ja die vrijheid in NL...
Zag laatst op tv dat iemand het gewone kaartspel ook wil aanpassen ? Heer, vrouw, boer zou ook niet meer mogen ?
Misschien tegen het zere been maar dan denk ik: ga iets nuttigs doen.
Same. Wordt een beetje een overgevoelig volkje hier. Niets kan of mag en alles beledigd wel iemand.

En na al dat gedoe over die koekjes hebben we nog steeds jodekoeken. Wie gaat daar dan maar achteraan? ;-D
Overigens heb ik ook het idee dat er veel minder mensen tinder/bumble gebruiken deze periode nu daten toch onmogelijk is.
tomcat schreef:
26-01-2021 12:07
De rellen begonnen juist omdat ze op het museumplein voor de chinese aanpak kozen.
Daar zijn de meningen erg over verdeeld hoor.
fladder schreef:
26-01-2021 14:24
Daar zijn de meningen erg over verdeeld hoor.
Inderdaad. Volgens mij wordt dat een beetje een kip en ei discussie.
aami325 schreef:
25-01-2021 22:19
En ik weet niet, maar vriendschap opbouwen met iemand die het toch wel interessant zou vinden om te kijken of het kan uitbloeien tot een relatie, heeft bij mij tot op heden toch wel voor gekke situaties gezorgd. Het kan vast, maar kan ook weer een hoop gedoe geven. Ik zou er voor passen.
Dit.

Mensen die op zoek zijn naar een relatie, nemen meestal geen genoegen met vriendschap. En ik weet van mezelf dat ik niet een type ''bff'' man ben. Ik ben een man waar vrouwen een relatie mee willen, geen vriendschap. Vooral niet mensen rond de dertig met een settel/kinder wens. Die gaan hun tijd niet zitten verdoen aan een ''vriendschap'' waar geen relatie te halen valt, terwijl ze al vrienden genoeg hebben. M.a.w. : alles of niets.

Dat merk ik ook als het bijvoorbeeld aankomt op ''leuk appen''. Zodra doorschemert dat ik geen relatie wil, dan is het vaak ook gauw klaar. Sterker nog : ik heb wel eens meegemaakt dat ik heel leuk aan het appen was, maar toen bleek dat ik niet op zoek was naar een relatie (althans ; niet met haar) was ik opeens een eikel en verdween binnen no-time haar profielfoto van whatsapp. En ik had niet eens seks met haar gehad of anderszins verwachtingen gewekt.
tomcat schreef:
26-01-2021 12:15
misschien best een goed idee voor mij, ik ben de tel kwijt wie mij in het echt kent nog los van meelezers die misschien ook wel weten wie ik ben
Wie ben je dan 🤔
Wie denk jij dat je ben dan wel 😂
Orbifolia schreef:
26-01-2021 13:11
Same. Wordt een beetje een overgevoelig volkje hier. Niets kan of mag en alles beledigd wel iemand.

En na al dat gedoe over die koekjes hebben we nog steeds jodekoeken. Wie gaat daar dan maar achteraan? ;-D
Wou je dan ook het periodiek systeem der elementen dan ook veranderen. Daar staat het woord Jood ook in. Is gewoon een mineraal,verder niks bijzonders.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julia_20 schreef:
26-01-2021 15:06
Wie ben je dan 🤔
Wie denk jij dat je ben dan wel 😂
Ik heb die aflevering ook niet gezien. Dus geen idee hoe tomcat zijn face eruit ziet.
Qiyara schreef:
26-01-2021 12:44
Actueel pijler kun je laten blokkeren, heb ik ook met de corona pijler gedaan.
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil die pijlers ook graag laten sluiten en heb een verzoek daartoe een tijdje terug in het 'meld het mods' topic gezet, maar hier is niets me gedaan. Was dit de juiste plek of moet ik het op een andere manier vragen?
Qiyara schreef:
26-01-2021 12:44

En ik verwacht dat je nu niet meer onder de radar bent. Veel mee lezers hier die dingen melden hebben we gemerkt. Dus ben benieuwd hoelang je nog actief kunt zijn..
Beetje laf gedrag van die meelezers.
Zelf niet meeschrijven en dan mensen melden.
Sodermalm schreef:
26-01-2021 14:59
Dit.

Mensen die op zoek zijn naar een relatie, nemen meestal geen genoegen met vriendschap. En ik weet van mezelf dat ik niet een type ''bff'' man ben. Ik ben een man waar vrouwen een relatie mee willen, geen vriendschap. Vooral niet mensen rond de dertig met een settel/kinder wens. Die gaan hun tijd niet zitten verdoen aan een ''vriendschap'' waar geen relatie te halen valt, terwijl ze al vrienden genoeg hebben. M.a.w. : alles of niets.

Dat merk ik ook als het bijvoorbeeld aankomt op ''leuk appen''. Zodra doorschemert dat ik geen relatie wil, dan is het vaak ook gauw klaar. Sterker nog : ik heb wel eens meegemaakt dat ik heel leuk aan het appen was, maar toen bleek dat ik niet op zoek was naar een relatie (althans ; niet met haar) was ik opeens een eikel en verdween binnen no-time haar profielfoto van whatsapp. En ik had niet eens seks met haar gehad of anderszins verwachtingen gewekt.
Da's ook mijn ervaring idd. Als vrouwen in je geinteresseerd zijn (en let's face it : rond de dertig is dat toch vaker voor een serieuze relatie dan op je 20e) kun je het nooit goed doen als je geen relatie wilt. Ben je te joviaal met ze aan het appen, en je blijkt later niet open te staan voor ''meer'' dan heb je ze aan het lijntje gehouden. En ben je te afstandelijk, dan ben je contactgestoord of een 'botte lul'' ofzo. Ik maak zelden mee dat je gewoon lang gezellig kunt praten zonder dat er (te) grote verwachtingen ontstaan. En als duidelijk is dat een relatie hem niet gaat worden, blijft er van die initiele vriendelijkheid en interesse ook niet zo veel meer over...
Hee ik meld me weer even in dit topic!
Heb ondertussen in de zomer een tijdje gedate met de jongen van de sportvereniging, maar we pasten uiteindelijk toch niet bij elkaar.

Niet citeren graag ivm herkenbaarheid
Nu ben ik aan een nieuwe baan begonnen en heb een leuke tijd gehad op borrels en een feestje (toen het weer eventjes mocht, 4 maanden geleden) met een collega van een andere afdeling.
Hij heeft letterlijk tegen me gezegd 'dat hij me wil', maar dat was wel met alcohol op. Daarna heeft hij me een keer met een computerprobleem geholpen en toen kwam de huidige lockdown helaas. We zien elkaar zo'n 1-2x per week kort op het werk (hoeven niet samen te werken) en hij knipoogt sinds een paar weken daarbij als onze blikken elkaar kruizen. Er hangt wel een spanning, maar het is ook eng om een move te maken..
Tegelijkertijd heb ik ook in de afgelopen maanden een aantal 'eerste dates' gehad met jongens van tinder/bumble, maar dat was allemaal niks haha
anoniem_394679 wijzigde dit bericht op 26-01-2021 16:08
0.62% gewijzigd
Heb trouwens een leuke podcast gevonden die echt goede tips geeft;
https://open.spotify.com/show/0Dca4HqczpcFoxC9XyhTNs
zeefietser1 schreef:
26-01-2021 15:10
Ik heb die aflevering ook niet gezien. Dus geen idee hoe tomcat zijn face eruit ziet.
Als ik de gunstigste quotes van social media pak dan werd het omschreven als een soort Richard Gere met het haar van Tony Eijk ;-D
En check de leesook, wederom inspiratie uit ons topic
zeefietser1 schreef:
26-01-2021 15:08
Wou je dan ook het periodiek systeem der elementen dan ook veranderen. Daar staat het woord Jood ook in. Is gewoon een mineraal,verder niks bijzonders.
Sarcasme lezen.. zie de ;-D Ik vind juist dat we te veel overdrijven met al die ellende.
tomcat schreef:
26-01-2021 16:22
En check de leesook, wederom inspiratie uit ons topic
:facepalm:

Misschien ben jij wel de inspiratie! Nu weer een maatje gezocht bij Viva. :-D

@rnacie, heel simpel ik zou niet daten met collega’s waarmee je direct contact hebt. Kan veel te veel ellende van komen.

Heb ik niets met hem te maken qua werk dan zou ik zelf gewoon de stoute schoenen aantrekken. Samen een wandeling maken in de pauze etc.
Orbifolia schreef:
26-01-2021 16:24
Sarcasme lezen.. zie de ;-D Ik vind juist dat we te veel overdrijven met al die ellende.
Ben ik helemaal met je eens en echt dat is niet eens een NL ding. Volg wat Sci Fi dingen. Het special snowflake is ook duidelijk geen NL woord.
Wij hadden hier in Vlaanderen in mijn kindertijd heerlijke ‘negerinnetetten’. Dat die benaming niet meer gebruikt wordt (nouja, in mijn streek wel nog door ouderen die dialect spreken) kan ik begrijpen. Dan zijn het negerzoenen geworden maar blijkbaar mag dat ook niet meer. Geen idee hoe die dingen nu heten... vind ze nog steeds heerlijk.
De oorspronkelijke benaming staat wel nog op Wikipedia zie ik net...
Mimosa80 schreef:
26-01-2021 15:31
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil die pijlers ook graag laten sluiten en heb een verzoek daartoe een tijdje terug in het 'meld het mods' topic gezet, maar hier is niets me gedaan. Was dit de juiste plek of moet ik het op een andere manier vragen?
Ja heb het ook in 1 van die mods topics gevraagd. En werd diezelfde week nog geblokkeerd. Lekker rustig!
Volgens mij in het 'centraal moderator topic'.
haha..die naam kende ik nog niet Attra, geweldig!! en nu je het zegt..daar lijkt het meer op dan op een zoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven