Napraattopic deel 140, met geklets!

31-12-2020 19:37 3143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 140!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Apapraten :wtf: goeie redactie hebben ze hier toch ...

Vinden ze het een uitdaging om zonder AC te werken? Zijn ze kleurenblind en zien ze het rode kringeltje onder hun spelfouten niet Zou het ze gewoon geen hol interesseren wat ze nou eigenlijk typen?
Abyss een permaban...
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Afbeelding
Solomio schreef:
27-01-2021 08:12
Abyss een permaban...

Volgende ban zal wel een perma zijn wegens terugkeren tijdens een permaban.
Solomio schreef:
27-01-2021 08:10
Goedemorgen.

Is vandaag de grote data-verdwijndag?

Goeiemorgen. Blijkbaar is het AC-verdwijndecennium op de redactie.
Oudblond schreef:
26-01-2021 20:16
Mijn 2 echtparen mantelzorgbuurtjes opperden dat ik maar voor hen moest gaan stemmen. En ik maar uitleggen dat we toch echt niet op dezelfde golflengte qua ideeën zitten en ik niet voor hen PVV of FvD ga stemmen. Alle vier zeiden ze : Stem wat je wil, als het maar goed voor ons is... Tja... wat ik denk dat goed voor hen is, ligt mijlenver van hoe ze zelf in het leven staan.

Bovendien moet je zelf mogen stemmen, voordat je gemachtigd kunt worden. (eigen stembiljet + 2 extra, dit jaar mogelijk 3)

Ik zit altijd op een stembureau en de vorige keer was er een meisje, die zich wel had laten naturaliseren (zat vroeger bij mijn oudste in de klas, dus ik dacht eigenlijk dat ze al Nederlands was. Ze komt wel uit een Europees land) en terwijl zij ging stemmen stonden haar moeder en tantes te kwetteren in het stemlokaal, zo trots :proud:
Later is nu
Solomio schreef:
27-01-2021 08:10
Goedemorgen.

Is vandaag de grote data-verdwijndag?

Geen idee, ik lees die Lees Ook dingen nooit, maar deze titel viel me nogal op

Afbeelding
Oh, kleine foto, nou ja, het gaat om dat bericht rechtsonder
Ik scroll daar meestal zo overheen, zonder het echt op te nemen.
Later is nu
Dreamer schreef:
27-01-2021 09:06
Bovendien moet je zelf mogen stemmen, voordat je gemachtigd kunt worden. (eigen stembiljet + 2 extra, dit jaar mogelijk 3)

Ik zit altijd op een stembureau en de vorige keer was er een meisje, die zich wel had laten naturaliseren (zat vroeger bij mijn oudste in de klas, dus ik dacht eigenlijk dat ze al Nederlands was. Ze komt wel uit een Europees land) en terwijl zij ging stemmen stonden haar moeder en tantes te kwetteren in het stemlokaal, zo trots :proud:
ik (als kaaskop) vond eerst keer gaan stemmen met mijn oudste ook wel een trotsmoment
Ze had zich ingelezen, stemwijzers gedaan.
lilalinda schreef:
27-01-2021 09:12
ik (als kaaskop) vond eerst keer gaan stemmen met mijn oudste ook wel een trotsmoment
Ze had zich ingelezen, stemwijzers gedaan.

Ja, mooi is dat he!
Mijn beide kinderen stemden ook altijd bij mij. Moesten ze zich ook nog legitimeren :hihi:

Ik doe trouwens ook altijd de stemwijzer. Twijfel vaak tussen 2-3 partijen.
Later is nu
Dreamer schreef:
27-01-2021 09:18

ik ook hoor, ben altijd wat zwevend (niet heel breed zwevend, 2 partijen)
Ben ook wel gevraagd om de (plaatselijke) politiek in te gaan, maar kan me daarvoor niet voldoende vereenzelvigen met 1 partij
Dacht heel even dat Blondie weer terug was:

eten/hoe-vaak-per-week-eten-jullie-vlee ... ges/473628
Als er zo heel veel drinken bij komt dan is het haar. :-D
Luci_Mster2 schreef:
27-01-2021 09:53
Als er zo heel veel drinken bij komt dan is het haar. :-D
Haha ja!
Dreamer schreef:
27-01-2021 09:18
Ja, mooi is dat he!
Mijn beide kinderen stemden ook altijd bij mij. Moesten ze zich ook nog legitimeren :hihi:

Ik twijfel nooit, vul voor de zekerheid wel een Stemwijzer in en als 'mijn' partij niet bovenaan staat negeer ik de Stemwijzeruitslag. :proud:
Ik ben wel altijd bang dat er ineens een rechtse partij als eerste uitkomt. :roll:

David Dunning
Solomio schreef:
27-01-2021 11:01
Ik twijfel nooit, vul voor de zekerheid wel een Stemwijzer in en als 'mijn' partij niet bovenaan staat negeer ik de Stemwijzeruitslag. :proud:
Ik ben wel altijd bang dat er ineens een rechtse partij als eerste uitkomt. :roll:

Oh, dat heb k inderdaad wel eens gehad @(
Later is nu
Dreamer schreef:
27-01-2021 13:19
Oh, dat heb k inderdaad wel eens gehad @(
Dan word je gek toch?

David Dunning
Solomio schreef:
27-01-2021 13:39
Dan word je gek toch?

Dan kijk ik alles na "waar ging het mis" :O
Later is nu
-Shifty- schreef:
27-01-2021 08:12
Apapraten :wtf: goeie redactie hebben ze hier toch ...

Vinden ze het een uitdaging om zonder AC te werken? Zijn ze kleurenblind en zien ze het rode kringeltje onder hun spelfouten niet Zou het ze gewoon geen hol interesseren wat ze nou eigenlijk typen?
Echt minuten van mijn leven verspild om anticonceptie uit mijn hoofd te verdringen en te bedenken wat het wel zou moeten zijn....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
27-01-2021 16:33
Echt minuten van mijn leven verspild om anticonceptie uit mijn hoofd te verdringen en te bedenken wat het wel zou moeten zijn....

De ironie ook, dat je het woord 'autocorrect' niet voluit kan schrijven. :-D
Dreamer schreef:
27-01-2021 13:58
Dan kijk ik alles na "waar ging het mis" :O

Denk je daarna nog na over het waarom? Je maakt keuzes niet voor niets.

Ben trouwens zelf geen fan van stemwijzer omdat de vraagstelling ingebracht wordt door de partijen zelf of in overleg met ( weet het niet ). Stem zelf al tijden dezelfde partij en als ik wel eens een stemwijzer probeer kom ik daar ook altijd op uit.
feow schreef:
27-01-2021 16:33

Is dat inclusief de tijd die het lezen van het bericht in beslag nam?
Over een paracetamolletje voor een volwassene mag je niks vragen, maar dit mag wel? Vaag.

kinderen/melatonine-bij-jong-kind/list_messages/473635
In_Tenebris schreef:
27-01-2021 16:43
Denk je daarna nog na over het waarom? Je maakt keuzes niet voor niets.

Ben trouwens zelf geen fan van stemwijzer omdat de vraagstelling ingebracht wordt door de partijen zelf of in overleg met ( weet het niet ). Stem zelf al tijden dezelfde partij en als ik wel eens een stemwijzer probeer kom ik daar ook altijd op uit.
Vaak ligt het aan de uitleg van het antwoord. En soms zijn de vragen ook behoorlijk eenzijdig.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven