Online dating noob, welke sites?

vrijdag 29 januari 2021 om 05:28
Ik ga online daten ja ja
Heb hier nul ervaring mee!
Welke site is een aanrader?
Tinder wel gekeken maar dat vind ik niks.
Ik ben een kat uit de boom kijkerT dus wil eerst sowieso een poosje chatten/appen met iemand.
Ben mid-40 en hou van het buitenleven/boerderij, kom zelf ook uit die hoek.
Ik zoek dus geen stadse, metrosexuele mannen of zo, gewoon een nuchtere vent.
Het is dat ik niet op tv wil anders zou ik BZV proberen
Ik heb echt geen idee waar te beginnen en welke site!
Wat raden jullie aan met mijn wensen?

Welke site is een aanrader?
Tinder wel gekeken maar dat vind ik niks.
Ik ben een kat uit de boom kijkerT dus wil eerst sowieso een poosje chatten/appen met iemand.
Ben mid-40 en hou van het buitenleven/boerderij, kom zelf ook uit die hoek.
Ik zoek dus geen stadse, metrosexuele mannen of zo, gewoon een nuchtere vent.
Het is dat ik niet op tv wil anders zou ik BZV proberen

Ik heb echt geen idee waar te beginnen en welke site!
Wat raden jullie aan met mijn wensen?

vrijdag 29 januari 2021 om 06:56
Voor een nuchtere vent ja?viva-amber schreef: ↑29-01-2021 06:19Ik zou niet online daten maar gewoon naar zwarte cross gaan post corona.

vrijdag 29 januari 2021 om 08:06
Eens, dronken zie je wel zijn ware aard, dat is wel fijn!
vrijdag 29 januari 2021 om 08:08
Ja, het ergste heb je meteen gehad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

vrijdag 29 januari 2021 om 08:37
Boomklevertje schreef: ↑29-01-2021 08:28Even nog een vraagje; als je een profiel aanmaakt hè gratis, doen je dan gelijk een foto van jezelf in je profiel of eerst een ‘algemeen’ plaatje?
En bij betaald mss wel gelijk een foto van jezelf of zo?
Waarom zou je geen foto van jezelf plaatsen? Hoe serieuzer je profiel, hoe meer kans op een passende match zou ik zeggen. Is misschien best een stap, maar je doet niets om je voor te schamen toch?
vrijdag 29 januari 2021 om 08:37
vrijdag 29 januari 2021 om 11:11
Op elke site zitten leuke en niet leuke mannen. Wat dat betreft maakt het niets uit op welke site je een profiel aanmaakt.
Het voordeel van tinder is dat er veel mannen uit je eigen omgeving voorbij komen. Dat kan handig zijn als je door kinderen aan je eigen regio vast zit en dus niet voor de liefde kan verhuizen.
Wil je geen stadse mannen dan is farm date denk ik wel een goed idee al ken ik de site zelf niet.
Eerst wat langer chatten zoals je nu wil is geen goed idee. Je creëert dan een schijnwerkelijkheid die in real life bijna alleen maar tegen kan vallen omdat je verwachtingen te hoog gespannen zijn.
Spreek snel af elkaar echt leren kennen kan alleen in real life. Zo verspil je geen tijd aan iemand wiens uistraling je toch niets blijkt te vinden.
Date liever wat sneller met meerdere mannen. Zo wordt een date minder beladen want hij hoeft niet meteen de ware te zijn. Je wil gewoon een gezellige date en dan zie je wel verder.
Doe gewoon een foto want dat doet 99% van de andere vrouwen ook. Zonder foto zullen mannen niet op je reageren. Behalve diegenen die bij andere vrouwen geen kans maken door hun eigen onverzorgde uiterlijk.
Of mannen die alleen maar uit zijn op seks . Voor wie het niet uitmaakt hoe de vrouw er uit ziet. Als ze maar een vagina heeft.
Het voordeel van tinder is dat er veel mannen uit je eigen omgeving voorbij komen. Dat kan handig zijn als je door kinderen aan je eigen regio vast zit en dus niet voor de liefde kan verhuizen.
Wil je geen stadse mannen dan is farm date denk ik wel een goed idee al ken ik de site zelf niet.
Eerst wat langer chatten zoals je nu wil is geen goed idee. Je creëert dan een schijnwerkelijkheid die in real life bijna alleen maar tegen kan vallen omdat je verwachtingen te hoog gespannen zijn.
Spreek snel af elkaar echt leren kennen kan alleen in real life. Zo verspil je geen tijd aan iemand wiens uistraling je toch niets blijkt te vinden.
Date liever wat sneller met meerdere mannen. Zo wordt een date minder beladen want hij hoeft niet meteen de ware te zijn. Je wil gewoon een gezellige date en dan zie je wel verder.
Doe gewoon een foto want dat doet 99% van de andere vrouwen ook. Zonder foto zullen mannen niet op je reageren. Behalve diegenen die bij andere vrouwen geen kans maken door hun eigen onverzorgde uiterlijk.
Of mannen die alleen maar uit zijn op seks . Voor wie het niet uitmaakt hoe de vrouw er uit ziet. Als ze maar een vagina heeft.
vrijdag 29 januari 2021 om 12:30
Maar je bent toch alleen een match als je beide swiped? Of is dat veranderd?La*Rubia schreef: ↑29-01-2021 08:37Ik doe gewoon een foto. En word betaald lid.
Want bv toch bij Tinder: ik swipe niet, ik werd geswipt. En koos dan uit de matches. Ik heb daar trouwens niet jouw ervaring. Leuke mannen hoor, ook daar. En stomme. Net het gewone leven zeg maar
Lexa doen. Dat ga je wel leuk vinden denk ik.
vrijdag 29 januari 2021 om 14:55
Is dat als vrouw interessant dan? De mannen die ik ken, die op tinder zitten, liken alles en kijken na de match wel of het interessant is.
Er zitten zoveel mannen op die datingsites dat ze 'met hagel moeten schieten' om überhaupt een vrouw te spreken te krijgen.
Daarom lijkt bumble me zo mooi, omdat daar alleen de vrouwen het contact kunnen initiëren.

vrijdag 29 januari 2021 om 15:10
Als een man alleen een algemeen plaatje post, dan is het voor mij meteen een no go. Want wat heeft hij dan te verbergen? Zelfde geldt denk ik voor een vrouw. Je zoekt toch serieus, waarom dan dat niet meteen serieus insteken?Boomklevertje schreef: ↑29-01-2021 08:28Even nog een vraagje; als je een profiel aanmaakt hè gratis, doen je dan gelijk een foto van jezelf in je profiel of eerst een ‘algemeen’ plaatje?
En bij betaald mss wel gelijk een foto van jezelf of zo?

vrijdag 29 januari 2021 om 15:13
Nou dat voordeel is relatief. Je hebt namelijk ook veel aandacht van creeps. En nee, daar ontkom je niet aan, maakt niet uit wat voor foto's je plaatst. Tenzij je zoals TO denkt, een "algemene foto" plaatst, dan ben je namelijk per definitie niet interessant.