ik kom lastig verder met deze vrouw

vrijdag 29 januari 2021 om 13:16
hoi allemaal,
sinds 2 maanden ongeveer date ik voorzichtig met een leuke vrouw. we hebben elkaar nu 2 keer gezien. dat gaat door de corona wat lastig, ze is vrij specifiek in hoe ze wel en niet af wil spreken omdat ze een risicogroep is. ik heb daar alle begrip voor!
Ik vind haar hartstikke leuk en zij mij ook. Na onze eerste date kwam ze al met een vrij grote bekentenis, dat ze me erg aantrekkelijk vindt en ook wat vlinders en meer voelt en graag wil ontdekken wat dit verder wordt. Nu proberen we echter al weken een nieuwe afspraak te plannen maar er komt telkens oprecht iets tussen. we appen zo'n 3 a 4 keer per week. Dat is leuk, we geven elkaar complimenten etc. Maar echt de diepte gaat het nog niet in. Nu stond er echter een nieuwe afspraak gepland voor komende maandag maar heeft zij afgezegd, ook met een echt aantoonbare legitieme reden, het is overmacht. Een idee voor een nieuwe afspraak ligt er nog niet, maar wel appt ze me heel uitgebreid en vraagt ze van alles. ze wil het contact dus goed houden. ik vind het verwarrend en word er ook wat moe van: eerst de bekentenis van de gevoelens maar dan nu het moeizame vervolg. Word ik 'gebreadcrumt' (is dat een woord?) of moet ik gewoon geduld hebben? hoe behou ik mijn eigen interesse en die van haar?
sinds 2 maanden ongeveer date ik voorzichtig met een leuke vrouw. we hebben elkaar nu 2 keer gezien. dat gaat door de corona wat lastig, ze is vrij specifiek in hoe ze wel en niet af wil spreken omdat ze een risicogroep is. ik heb daar alle begrip voor!
Ik vind haar hartstikke leuk en zij mij ook. Na onze eerste date kwam ze al met een vrij grote bekentenis, dat ze me erg aantrekkelijk vindt en ook wat vlinders en meer voelt en graag wil ontdekken wat dit verder wordt. Nu proberen we echter al weken een nieuwe afspraak te plannen maar er komt telkens oprecht iets tussen. we appen zo'n 3 a 4 keer per week. Dat is leuk, we geven elkaar complimenten etc. Maar echt de diepte gaat het nog niet in. Nu stond er echter een nieuwe afspraak gepland voor komende maandag maar heeft zij afgezegd, ook met een echt aantoonbare legitieme reden, het is overmacht. Een idee voor een nieuwe afspraak ligt er nog niet, maar wel appt ze me heel uitgebreid en vraagt ze van alles. ze wil het contact dus goed houden. ik vind het verwarrend en word er ook wat moe van: eerst de bekentenis van de gevoelens maar dan nu het moeizame vervolg. Word ik 'gebreadcrumt' (is dat een woord?) of moet ik gewoon geduld hebben? hoe behou ik mijn eigen interesse en die van haar?
vrijdag 29 januari 2021 om 14:33
Ik zou er nog één appje aan wagen. Zeg (op een aardige manier) dat die afspraak er nu toch echt moet komen en noem meteen een paar data. Duurt het daarna te lang voordat ze erop ingaat of zegt ze weer af, dan zou ik er geen energie meer aan besteden.
Is zij steeds degene die afzegt of kwam er bij jou ook wel eens iets tussen?
Is zij steeds degene die afzegt of kwam er bij jou ook wel eens iets tussen?
vrijdag 29 januari 2021 om 15:05
Dus zelfs voor een uurtje videobellen of in de avond video eten heeft ze om legitieme reden geen tijd, niet doordeweeks en in het weekend ook niet? Maar ze appt wel de hele tijd...weet je zeker dat ze vrijgezel is?
Ik vind het wel raar dat ze niet schrijft: maandag lukt niet om die en die reden, heb je evt woe/do tijd?
Zij zegt wel af maar neemt geen iniatief voor een nieuwe afspraak.
Ik vind het wel raar dat ze niet schrijft: maandag lukt niet om die en die reden, heb je evt woe/do tijd?
Zij zegt wel af maar neemt geen iniatief voor een nieuwe afspraak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

vrijdag 29 januari 2021 om 15:07
nou, videobellen hebben we eigenlijk nooit aan gedacht. bellen hebben we wel 3x gedaan, 2x op haar initiatief, 1x op de mijne. ja, ik weet 100% zeker dat ze vrijgezel isviva-amber schreef: ↑29-01-2021 15:05Dus zelfs voor een uurtje videobellen of in de avond video eten heeft ze om legitieme reden geen tijd, niet doordeweeks en in het weekend ook niet? Maar ze appt wel de hele tijd...weet je zeker dat ze vrijgezel is?

vrijdag 29 januari 2021 om 15:17
Eens als deze vrouw echt in je geïnteresseerd was dan had ze heel erg gebaald dat er alweer een afspraak afgezegd moest worden en had ze gelijk gevraagd of je de dag daarop of de dag daarna ook kon.
Als je in iemand geïnteresseerd bent dan vindt je heus wel de tijd en de mogelijkheid om elkaar te zien.
sugarmiss wijzigde dit bericht op 29-01-2021 16:26
1.32% gewijzigd

vrijdag 29 januari 2021 om 17:15
vrijdag 29 januari 2021 om 18:02
Zou iig het appen voor de gezellig maar stoppen met haar. Je leert elkaar toch niet beter kennen op die manier en dan heb je wel schijncontact wat nergens toe leidt.
Dat is frustrerend. Sommige mensen vinden dat lekker maar je wil toch geen appcontact zijn tegen de verveling.
Als zij geen nieuw voorstel doet of aanstuurt op een afspraak weet je genoeg dan wil ze niet.
Verder gewoon lekker positief proberen te blijven, je weet niet wat er in een mensenleven speelt dus geef elkaar de ruimte in deze tijd.
Dat is frustrerend. Sommige mensen vinden dat lekker maar je wil toch geen appcontact zijn tegen de verveling.
Als zij geen nieuw voorstel doet of aanstuurt op een afspraak weet je genoeg dan wil ze niet.
Verder gewoon lekker positief proberen te blijven, je weet niet wat er in een mensenleven speelt dus geef elkaar de ruimte in deze tijd.
vrijdag 29 januari 2021 om 18:20
Maar in deze tijden van Corona is dat toch helemaal geen slechte score voor 2 maanden daten?Mistermark81 schreef: ↑29-01-2021 15:07nou, videobellen hebben we eigenlijk nooit aan gedacht. bellen hebben we wel 3x gedaan, 2x op haar initiatief, 1x op de mijne. ja, ik weet 100% zeker dat ze vrijgezel is

vrijdag 29 januari 2021 om 23:01
Mistermark81 schreef: ↑29-01-2021 13:16hoi allemaal,
Voorzichtig he! Niet te snel

Ik denk dat jij het niet fijn begint te vinden, hoe traag het gaat en dat zij er blijkbaar niet genoeg moeite in wil steken..
Wonen jullie ver uit elkaar? Want zoniet dan vind ik nog meer wat ik net typte.

zaterdag 30 januari 2021 om 07:44
JohBoomklevertje schreef: ↑30-01-2021 07:41Al die mensen die altijd roepen 'bel dan' en 'met je telefoon kun je ook b e l l e n', dat is zeker waar hoor maar in dit tijdperk ís dat gewoon niet meer zo en doe je bijna alles via de app. Wen er maar aan...
Appen doen ze ook maar 3x per week
Ik app vaker met mensen zonder dat ik romantische intenties heb

zaterdag 30 januari 2021 om 08:02
Ik ben ook van generatie ‘altijd appen’ en ik was ook verbaasd toen iemand met wie ik aan het daten was opeens ging bellen. Maar wel echt heel positief verrastBoomklevertje schreef: ↑30-01-2021 07:41Al die mensen die altijd roepen 'bel dan' en 'met je telefoon kun je ook b e l l e n', dat is zeker waar hoor maar in dit tijdperk ís dat gewoon niet meer zo en doe je bijna alles via de app. Wen er maar aan...