Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Even mijn blijdschap delen: er staan krokussen in bloei! Het is gewoon eind januari en ik kan me herinneren dat dit vorig jaar pas in februari zo was.
*doet vreugdedansje*
OMG zie leesook de beste seks heb je op 46 jaar dan heb ik nog maar 4 maanden de tijd en dan is mijn seksleven minder goed @(
Thomas, in 15 jaar geen enkele date gehad? Dat is best bijzonder.
Ben je zelf wel pro-actief in het sturen van een leuk bericht? Op sites als Lexa kun je volgens mij zelf iets sturen?
Ik kan je geen advies geven, want het kan aan zoveel dingen liggen. Dat het pijnlijk is snap ik heel goed en ik ga mee met Antoon. Kennelijk werkt online daten niet voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
31-01-2021 16:21
OMG zie leesook de beste seks heb je op 46 jaar dan heb ik nog maar 4 maanden de tijd en dan is mijn seksleven minder goed @(
😂 Terwijl ik deze week een stuk las voor de vijftiger... En veertiger

https://www.saarmagazine.nl/mannen-let- ... r-rijden/

Vette knipoog 😂😂
Julus schreef:
31-01-2021 16:20
Even mijn blijdschap delen: er staan krokussen in bloei! Het is gewoon eind januari en ik kan me herinneren dat dit vorig jaar pas in februari zo was.
*doet vreugdedansje*
Hier komen ze op!! Zag het net met wandelen. Ooooo zo zin in de zon ☀️.
Ik doe mee Julus :jump:
Julia_20 schreef:
31-01-2021 16:39

Vette knipoog 😂😂

Dat stukje begint met "Die 50+ mannen die geen sex willen met 50+ vrouwen, weten niet wat ze missen. Marjolein geeft zó 20 redenen waarom ouwe fietsen lekkerder rijden."

Nou lekker begin..
Datertje schreef:
31-01-2021 16:40
Hier komen ze op!! Zag het net met wandelen. Ooooo zo zin in de zon ☀️.
Ik doe mee Julus :jump:
Ik heb ze onderweg niet gezien. Koudddd maar zonnig. Dacht schitterende foto's te hebben gemaakt, maar nog slechter dan mijn zicht 🙄🤣
Julia_20 schreef:
31-01-2021 16:39

Vette knipoog 😂😂
Pfffff gelukkig ik dacht dat het over was :rofl:
Julia_20 schreef:
31-01-2021 16:43
Ik heb ze onderweg niet gezien. Koudddd maar zonnig. Dacht schitterende foto's te hebben gemaakt, maar nog slechter dan mijn zicht 🙄🤣
:rofl: :rofl:
Antoon69 schreef:
31-01-2021 16:43
Dat stukje begint met "Die 50+ mannen die geen sex willen met 50+ vrouwen, weten niet wat ze missen. Marjolein geeft zó 20 redenen waarom ouwe fietsen lekkerder rijden."

Nou lekker begin..
Ik ben nog geen 50+ en ik ben deze week 2x jonger geschat. Dus ik ga gewoon op de datingsite zeggen dat ik 30 ben en dan zet ik in mijn tekst eigenlijk ben ik 46 jaar, maar kan het niet meer veranderen.
Datertje schreef:
31-01-2021 16:50
Ik ben nog geen 50+ en ik ben deze week 2x jonger geschat. Dus ik ga gewoon op de datingsite zeggen dat ik 30 ben en dan zet ik in mijn tekst eigenlijk ben ik 46 jaar, maar kan het niet meer veranderen.
Dat gebeurt mij dus ook de hele tijd..
Wat gebeurt jou de hele tijd?
Datertje schreef:
31-01-2021 17:18
Wat gebeurt jou de hele tijd?

Dat ik mijn verzonnen leeftijd niet meer terug kan veranderen en dus als 30er door moet op die datingsite. Gebeurt veel mannen begreep ik.
Antoon69 schreef:
31-01-2021 17:24
Dat ik mijn verzonnen leeftijd niet meer terug kan veranderen en dus als 30er door moet op die datingsite. Gebeurt veel mannen begreep ik.
Ouwe snoeperd 🤪
@Merle; welkom en fijn om te lezen dat dit topic je heeft geholpen om door de break heen te komen! En spannend dat je weer aan daten bent, ik herken het gevoel van onzekerheid etc heel erg hoor. Na 2 weken moet je nog zo aan elkaar wennen, ook qua app gedrag. Zolang er een nieuwe date staat gepland zou ik mij er niet te druk om maken en vooral lekker jezelf zijn. Er klaar voor zijn is voor iedereen anders, maar feit dat je enthousiast bent en date goed voelt zegt al genoeg denk ik. Hopelijk kan je beetje van genieten :)

@Mikiniki, heerlijk dat je je zo positief voelt en al eerder de sleutel gaat krijgen! Daar gaat genoeg tijd inzitten straks, na 4 maanden ben ik nog steeds bezig met klusjes haha.

@Thomas, balen dat het niet lukt met de apps. Er is lastig iets over te zeggen, ikzelf hef de match ook wel eens op. Soms twijfel je ineens of toch niet.. Hopelijk trek je het niet te persoonlijk aan, aan de apps is niks persoonlijks aan namelijk. Hopelijk kom je iemand tegen in het echt waarmee het klikt!
In reactie op de ontluikende lente: onze ooievaar is terug in het park! Dat is voor mij hét teken!
Antoon69 schreef:
31-01-2021 17:24
Maar waarom zet je daar 30 jaar neer dan?
Datertje schreef:
31-01-2021 18:00
Maar waarom zet je daar 30 jaar neer dan?
Het was een grap uiteraard, maar er zijn inderdaad mannen die met voorbedachte raden liegen over hun leeftijd omdat ze hopen dat ze daardoor geliked worden door jonge vrouwen die de leeftijdscategorie niet hoog (op oud) hebben ingesteld. Maar de vrouwen die geen veel oudere partner willen, zullen dat al helemaal niet willen als ze erachter komen dat een match heeft gelogen.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
31-01-2021 17:51
In reactie op de ontluikende lente: onze ooievaar is terug in het park! Dat is voor mij hét teken!

Hebban olla vogala nestas hagunnan
hinase hic anda thu,
wat unbidan we nu?
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Het is grappig,
Op dit topic lopen er allerlei gesprekken en reacties door elkaar heen. Soms niet meer te volgen.
Maar nog even; dank jullie voor de reacties.
Ik kan goed alleen zijn en mijzelf vermaken ,ben heel zelfstandig, mijn relatie was een lat relatie.
Toch ben ik liever samen dan alleen, niet eens in de vorm van altijd bij elkaar zijn.
En of het te snel is ..
De tijd zal het leren.
Dat zag je maar aan mij Merle. Je gaat het vast ondervinden. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Thomas83 schreef:
31-01-2021 13:25
Hopelijk kan iemand me helpen en kan ik hiermee het profiel dat ik heb nog wat verbeteren, want zou niet onmogelijk voor me moeten zijn om iemand te vinden :)
Heb je in 15 jaar geen enkele date gehad?
Mijn dates blijven vaak bij enkele dates en daarna stopt het, maar dates heb ik altijd wel kunnen krijgen.
Misschien zijn die apps en sites voor jou geen goede manier om een date te krijgen, en past het beter bij je om in het dagelijks leven iemand te leren kennen. Als dat niet zo is, of je wil het wel blijven proberen online, dan kunnen we in dit topic misschien met je meedenken over de tekst in je profiel?
Datertje schreef:
31-01-2021 16:21
Yup ook voor mij tikt de klok🤨
Mimosa80 schreef:
31-01-2021 18:53
(...) Als dat niet zo is, of je wil het wel blijven proberen online, dan kunnen we in dit topic misschien met je meedenken over de tekst in je profiel?
Jaa, dat is leuk
wij slapen nooit.
fladder schreef:
31-01-2021 17:51
😀😃😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven