Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

maandag 1 februari 2021 om 18:25
Shiverrr schreef: ↑01-02-2021 14:39Ohja maar vorige keer ging hij ook wel kijken hoor en kwam er wel later op terug als hij dat had gezegd. Zit ook met wisselend rooster etc dus geloof ook echt wel dat hij het niet gelijk weet. En dat er niet perse iets achter hoeft te zitten. Het is alleen mijn onzekerheid die dan op speelt. Dat weet ik ook wel van mezelf. Maar stel we spreken vaker af, dan ga ik het wel even aankaarten hoe het nu precies zit. Gewoon voor mn eigen gemoedsrust.
Nu moet ik wel zeggen, ik ben bezig om met vriendin af te spreken en die zegt ook 'ik moet even in mn rooster kijken hoor' en die zegt dat ook standaard. Zit ook met wisselend rooster en ik weet dat zij gewoon graag met me afspreekt. Dus om het even te rationaliseren.
Heeft hij het toevallig druk op zijn werk? Als ik werkgerelateerde drukte heb lukt het me ook niet goed om in mijn hoofd ruimte vrij te maken voor romantische verwikkelingen.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
maandag 1 februari 2021 om 18:27
Julius ik kom even uit de meeleesstand. Gewoon afspreken. Mijn nieuwe vlam (we kennen elkaar nu bijna 4 maanden), is uiterlijk gezien ook niet waar ik me normaal voor omdraai. Toch vind ik hem inmiddels woest aantrekkelijk. Hij is precies wat ik zoek in een man. Moet er niet aan denken dat ik me op onze 1e date alleen door de buitenkant had laten leiden. Dan was ik een fantastische man mis gelopen.

maandag 1 februari 2021 om 19:05
Sorry Julus..aan mij heb je niks..als het uiterlijk het niet is dan wordt het hem ook niet voor mij..
maar daarbij wel..uiterlijk moet je in het echt zien..sommige mensen zijn heel raar fotogeniek en zijn in het echt niet zo bijzonder maar andersom komt ook genoeg voor..dat ze juist veel leuker zijn in levende lijve
Ik ben eindelijk weer eens helemaal hooked..vandaag aan Frostpunk begonnen en de uren zijn weer ouderwets voorbij gevlogen..
dus voor de gemrs onder ons, check Frostpunk, je kan hem voor de rond de 15 euro kopen als steam key. EN ja, zoals de naam doet vermoeden, het is een steampunk game die zich afspeelt in de kou
maar daarbij wel..uiterlijk moet je in het echt zien..sommige mensen zijn heel raar fotogeniek en zijn in het echt niet zo bijzonder maar andersom komt ook genoeg voor..dat ze juist veel leuker zijn in levende lijve
Ik ben eindelijk weer eens helemaal hooked..vandaag aan Frostpunk begonnen en de uren zijn weer ouderwets voorbij gevlogen..
dus voor de gemrs onder ons, check Frostpunk, je kan hem voor de rond de 15 euro kopen als steam key. EN ja, zoals de naam doet vermoeden, het is een steampunk game die zich afspeelt in de kou

maandag 1 februari 2021 om 19:47
Nee, in principe zit ik echt in de niet date fase. Maar ik had wel een heel leuk telefoongesprek. Ik denk echter dat het hier verder bij zal blijven.
En dat is helemaal prima. Hij wist dat ik niet echt van het daten ben nu en kan me voorstellen dat hij dan denkt: laat maar. Hij wil ook iemand die echt enthousiast is natuurlijk.

maandag 1 februari 2021 om 19:48
Snap ik en mooi dat het zo is gelopen. Had ik met ex ook en ik werd enorm gek op hem.pavlova schreef: ↑01-02-2021 18:27Julius ik kom even uit de meeleesstand. Gewoon afspreken. Mijn nieuwe vlam (we kennen elkaar nu bijna 4 maanden), is uiterlijk gezien ook niet waar ik me normaal voor omdraai. Toch vind ik hem inmiddels woest aantrekkelijk. Hij is precies wat ik zoek in een man. Moet er niet aan denken dat ik me op onze 1e date alleen door de buitenkant had laten leiden. Dan was ik een fantastische man mis gelopen.

maandag 1 februari 2021 om 19:50
Hehe Aurelius is back!Aurelius schreef: ↑01-02-2021 19:05Sorry Julus..aan mij heb je niks..als het uiterlijk het niet is dan wordt het hem ook niet voor mij..
dus voor de gemrs onder ons, check Frostpunk, je kan hem voor de rond de 15 euro kopen als steam key. EN ja, zoals de naam doet vermoeden, het is een steampunk game die zich afspeelt in de kou![]()
Fijn dat je je lekker vermaakt.
Tja weet je, iets moet me aanspreken bij iemand. Ik moet het er wel op kunnen zeg maar. En een enorme zin hebben om iemand te willen ontmoeten en dat gevoel mis ik.
Hoe leuk hij ook is. En de ander merkt dat, denk ik.
maandag 1 februari 2021 om 19:51
Zijn geen 10 minuten gesprekken bij jullie
Misschien kwam het bezoek nog

maandag 1 februari 2021 om 19:52
Klopt hoor. Maar hij heeft mij de hele dag af en aan appjes gestuurd en vertelde hoe graag hij me wilde zien. Maar toch op Paiq. Kan, mag. Maar ok.permafrost schreef: ↑01-02-2021 19:48Dat iemand even tussendoor op paiq kan kijken wil niet zeggen dat hij ook de tijd heeft om uitgebreid te bellen.
maandag 1 februari 2021 om 19:52

maandag 1 februari 2021 om 19:55
Ja en het is wat anders als je jezelf haast moet forceren om iemand leuk te vinden qua uiterlijk, omdat ie zo enorm leuk en je het een kans wil geven. De chemie is echt nodig.Orbifolia schreef: ↑01-02-2021 19:52Hmm ja, aan de ene kant worden mensen mooier als je de binnenkant leert kennen. Aan de andere kant ben ik wel eens toe aan iemand waarvan ik meteen zwakke knieën krijg. Bij wijze van spreken.![]()
Al ben ik het wel eens dat foto’s nog wel eens anders zijn dan in real life, zowel positief als negatief.
maandag 1 februari 2021 om 19:56

maandag 1 februari 2021 om 19:59
Absoluut! Heb het ooit een kans gegeven met iemand die ik niet aantrekkelijk vond. En op een gegeven moment krijg je bijna een afkeer van die persoon. Dat moet je gewoon niet willen.

maandag 1 februari 2021 om 19:59
Blegh. Daar hadden we het over en we staan daar hetzelfde in. Dus ik had gedacht dat hij nu even niet actief zou zijn maar anderzijds snap ik het ook wel. Niet op 1 paard wedden. Zeker niet als de ander (ik) terughoudend is.
Dus ik steek hand in eigen boezem.
maandag 1 februari 2021 om 20:02
@Julus: Andere keren is hij wel gewoon met dag gekomen hoor. Hij kan het schijnbaar alleen niet in 1x zeggen als ik er naar vraag. Wat ik me dan lastig kan voorstellen, want ik plan alles. Maar goed ik moet mezelf ook wel even toespreken en bedenken dat niet elk 'slecht' iets, ook iets slechts hoeft te zijn. Zolang andere dingen erop wijzen dat hij me gewoon leuk vindt.
@Perma: Ja klopt hij is heel druk met werk, echt heel erg druk. Dus zover ik weet is dat bijna heel de tijd de reden dat we weinig appen omdat hij het zo druk heeft met alles en daardoor ook niet goed weet qua afspreken. Daarom denk ik dus dat het mijn onzekerheid is en niet perse zijn interesse in mij. Maar goed om te horen dat jij zoiets ook kan hebben en dat dit ook wel echt een goede reden kan zijn!
@Perma: Ja klopt hij is heel druk met werk, echt heel erg druk. Dus zover ik weet is dat bijna heel de tijd de reden dat we weinig appen omdat hij het zo druk heeft met alles en daardoor ook niet goed weet qua afspreken. Daarom denk ik dus dat het mijn onzekerheid is en niet perse zijn interesse in mij. Maar goed om te horen dat jij zoiets ook kan hebben en dat dit ook wel echt een goede reden kan zijn!
maandag 1 februari 2021 om 20:05
@Julus: Dat hij online is op Paiq kan je alleen weten als je zelf ook.online was. Wat als hij nu hetzelfde over jou denkt dat je gewoon verder gaat op Paiq? Of heb ik ergens gemist dat hij heeft aangegeven dat hij naast jou verder bezig was met andere?
Ik snap wel dat je hem aantrekkelijk moet vinden. Uiterlijk zegt niet alles, maar het is wel fijn als je iemand aantrekkelijk vindt.
Ik snap wel dat je hem aantrekkelijk moet vinden. Uiterlijk zegt niet alles, maar het is wel fijn als je iemand aantrekkelijk vindt.

maandag 1 februari 2021 om 20:08
Klopt, ik had meldingen en keek daar even naar en zag dat hij online was geweest op het moment dat ik het appje kreeg over visite.
Hij woont ook niet erg in de buurt, dat houdt me ook tegen. Dat betekent behoorlijk reizen. Voor iemand voor wie ik in vuur en vlam sta is dat te doen. Maar niet als ik al twijfel.
Ik denk dat ik er uit ben.
Hij woont ook niet erg in de buurt, dat houdt me ook tegen. Dat betekent behoorlijk reizen. Voor iemand voor wie ik in vuur en vlam sta is dat te doen. Maar niet als ik al twijfel.
Ik denk dat ik er uit ben.

maandag 1 februari 2021 om 20:09
Doe je goed hoor, kijken naar de positieve signalen. Je voelt zelf wel aan wanneer iets niet in balans is.Shiverrr schreef: ↑01-02-2021 20:02@Julus: Andere keren is hij wel gewoon met dag gekomen hoor. Hij kan het schijnbaar alleen niet in 1x zeggen als ik er naar vraag. Wat ik me dan lastig kan voorstellen, want ik plan alles. Maar goed ik moet mezelf ook wel even toespreken en bedenken dat niet elk 'slecht' iets, ook iets slechts hoeft te zijn. Zolang andere dingen erop wijzen dat hij me gewoon leuk vindt.
En zolang jullie elkaar regelmatig kunnen zien is het prima. Beter dan de hele tijd appen.