Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Limo76 schreef:
02-02-2021 23:24
Waar is thomcat eigenlijk?
Je bedoelt TAFKAT?
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Antoon69 schreef:
02-02-2021 21:03
Waarom schrik je daar zo van? Als je je aan iets in je gezicht ergert is het toch prima om daar iets aan te doen? Ik zou er helemaal geen probleem mee hebben. Fronsrimpel weg, voorhoofd gelift, ooglid correctie :proud:
Ik schrik van zijn reden, dat hij het wil doen om een date te krijgen. Terwijl hij waarschijnlijk van innerlijk leuk is, en als een vrouw dat gaat zien, gaat ze hem vanzelf knap vinden.
Vivi3338 schreef:
02-02-2021 23:12
😂 Ik kan je input hier wel waarderen hoor!

Heb jij eigenlijk nog wel eens iets van je laatste date gehoord, die zocht af en toe contact toch en was ook redelijk intensief?
Dank je. Nee, heb ik geen contact meer mee en ik mis het ook niet (gelukkig!)
wij slapen nooit.
@thomas; Oh veel meer in het echte leven inderdaad!

Ik heb foto’s van mezelf waar ik niet op mezelf lijk, als dat nog enigszins logisch klinkt. Gewoon vanwege de momentopname.

Ik vond het bizar om te zien hoeveel ze kunnen met foto’s. Bijzonder naar ook dat mensen het nodig schijnen te vinden. Dan ben ik blij dat ik toch wat ouder ben en nu geen puber meer.
alongwiththesunshine schreef:
02-02-2021 23:28
Dank je. Nee, heb ik geen contact meer mee en ik mis het ook niet (gelukkig!)
:yes:
Thomas83 schreef:
02-02-2021 23:16
Dank je! Door het er hier over te hebben gehad, de reacties en rest ook gelezen te hebben net mezelf maar eens ingeschreven voor een speeddate event (buiten) over 2 weken. Ben benieuwd! Sowieso lekker om in deze tijden eens iets te kunnen doen wat niet standaard is en wat eruit komt zien we dan wel.

Goed idee van je, ik kan me sowieso voorstellen dat het al leuk is om weer eens nieuwe koppen te zien en de spanning alleen is al leuk, het maakt eigenlijk niet eens zoveel uit of er iets uitkomt.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Mimosa80 schreef:
Ik schrik van zijn reden, dat hij het wil doen om een date te krijgen. Terwijl hij waarschijnlijk van innerlijk leuk is, en als een vrouw dat gaat zien, gaat ze hem vanzelf knap vinden.
Dank je Mimosa en inderdaad wees niet bang. Ik ben redelijk tevreden met mijn uiterlijk en zou, behalve paar kg, niets willen veranderen. Ben hoe ik ben, alleen jammer dat vrouwen er zo'n probleem mee hebben :flag:

Moet zeggen dat ik sowieso nooit echt een noodzaak zie bij iemand om het te doen. Ben wanhopig, maar zo'n opgespoten geval als Marijke Helwege zou ik toch zo de deur wijzen ;)
Oh we kunnen datingtrends van 2021 lezen. Daarmee gaat het echt zeker lukken!
🤪
Limo76 schreef:
02-02-2021 23:24
Waar is thomcat eigenlijk?
Die is gereincarneerd. Geen dier deze keer.
permafrost schreef:
02-02-2021 23:34
Goed idee van je, ik kan me sowieso voorstellen dat het al leuk is om weer eens nieuwe koppen te zien en de spanning alleen is al leuk, het maakt eigenlijk niet eens zoveel uit of er iets uitkomt.
Inderdaad, en aangezien carnaval dit jaar niet door gaat, toch geen andere plannen :)

Spanning is er dan zeker, al moet ik zeggen dat na alle voorgaande ervaringen ik er geen angst meer voor heb.
Julus schreef:
03-02-2021 00:00
🤪
Behoor jij tot de new dawn daters of toch meer bij de lockdaters? #lokaliseren #hardballing #astrolove
wij slapen nooit.
Julus schreef:
03-02-2021 00:00
🤪
:facepalm:

Lockdating dan maar? :clown:
De nepdaters oftewel wel kijken maar niet kopen😛
Mimosa80 schreef:

Zo raar zou dat toch niet zijn? Mensen veranderen iets aan zichzelf meestal om op een of andere manier hun sociale status te verhogen (niemand wil dat natuurlijk graag toegeven). Ik zeg niet dat dat voor Thomas geldt maar als ik nooit een date zou krijgen omdat ik een hele rare neus heb, zou ik mezelf tegenwoordig zo een andere neus aanmeten. Vroeger dacht ik daar misschien anders over, in de zin accepteren wie je bent en trots op jezelf zijn blabla, maar nu niet meer. Het leven is al oneerlijk genoeg. Als je er erg mee zit en feit is ook dat je een rare neus hebt, dan hupsakee, lekker doen. Je lot in eigen hand nemen. :)
Succes Thomas met het speeddaten!

Bedankt allen voor de condoleances en felicitaties. Vreemd zo in 1 zin.

De 15e start ik in m’n nieuwe baan, contract is getekend. :cheer: Spannend hoor, compleet nieuwe werkomgeving, doelgroep, functie. Maar kom maar op, heb er zin in!

Een voormalige Tinder-date nam van de week ineens weer contact op. Gezellig hoor, maar niet meer dan dat.
Bumble vind ik ook niet echt wat volgens mij. Beetje veel van hetzelfde.
Ik merk dat ik echt zo zoekende ben qua daten, daar baal ik zelf zo van. Maar heb echt zo behoefte aan contacten ofzo, kan het niet goed uitleggen.

Fijne dag allemaal!
@thomas

Succes met de speed date

Overigens qua die sites. Ik doe meestal kleine groepjes. Ben niet van de grote groepen.
En tijdens bijv. Etentjes kan je dan hele leuke gesprekken hebben.
Ook zoals hier over dating 😂
Julia_20 schreef:
03-02-2021 10:45
@thomas

Succes met de speed date

Overigens qua die sites. Ik doe meestal kleine groepjes. Ben niet van de grote groepen.
En tijdens bijv. Etentjes kan je dan hele leuke gesprekken hebben.
Ook zoals hier over dating 😂
Dank je Julia, enige waar ik me zorgen over maak is het weer :D (al moet ik zeggen dat nu de kappers dicht zijn, er een aardig matje aan het ontstaan is).

Goed om te lezen dat dat ook kan! Ik merk dat ik bij singlereizen/-weekendjes bijvoorbeeld ook wel uiteindelijk in een kleiner groepje terecht kom waarmee ik een mooie tijd heb.
Antoon69 schreef:
03-02-2021 01:25
Zo raar zou dat toch niet zijn? Mensen veranderen iets aan zichzelf meestal om op een of andere manier hun sociale status te verhogen (niemand wil dat natuurlijk graag toegeven). Ik zeg niet dat dat voor Thomas geldt maar als ik nooit een date zou krijgen omdat ik een hele rare neus heb, zou ik mezelf tegenwoordig zo een andere neus aanmeten. Vroeger dacht ik daar misschien anders over, in de zin accepteren wie je bent en trots op jezelf zijn blabla, maar nu niet meer. Het leven is al oneerlijk genoeg. Als je er erg mee zit en feit is ook dat je een rare neus hebt, dan hupsakee, lekker doen. Je lot in eigen hand nemen. :)
Hier ben ik het wel mee eens. Als je er echt mee zit, gewoon wat aan doen.

Maar als je serieus overgewicht hebt dan is het ook gezondheid technisch geen slecht idee om daar wat aan te doen. En is dat makkelijk, nee...........
Limo76 schreef:
03-02-2021 12:37
Hier ben ik het wel mee eens. Als je er echt mee zit, gewoon wat aan doen.

Maar als je serieus overgewicht hebt dan is het ook gezondheid technisch geen slecht idee om daar wat aan te doen. En is dat makkelijk, nee...........
Dat is zeker niet makkelijk. Ben zelf nooit een dun iemand geweest, zal ik door mijn bouw (brede schouders bijv) ook nooit worden. Maar door een vervelende ervaring afgelopen zomer vond ik het tijd om er iets aan te doen. Inmiddels zo'n 10 kilo kwijt, maar door corona helaas sportschool gesloten en kan mezelf niet echt motiveren om thuis net zo intensief te sporten. Maar wel merk ik dat mijn nieuwe manier van eten al werkt.

Overigens verbazen mensen zich als ik zeg hoeveel ik weeg (schaam mezelf er niet zo voor), denken altijd een stuk minder. Maar wat minder is altijd goed.
Dit kan toch bijna niet serieus zijn :@@:

@Thomas: Veel plezier met je speeddaten!
Thomas83 schreef:
03-02-2021 12:52
Dat is zeker niet makkelijk. Ben zelf nooit een dun iemand geweest, zal ik door mijn bouw (brede schouders bijv) ook nooit worden. Maar door een vervelende ervaring afgelopen zomer vond ik het tijd om er iets aan te doen. Inmiddels zo'n 10 kilo kwijt, maar door corona helaas sportschool gesloten en kan mezelf niet echt motiveren om thuis net zo intensief te sporten. Maar wel merk ik dat mijn nieuwe manier van eten al werkt.

Overigens verbazen mensen zich als ik zeg hoeveel ik weeg (schaam mezelf er niet zo voor), denken altijd een stuk minder. Maar wat minder is altijd goed.
Zeker niet makkelijk. Ik ben ook nooit dun geweest en zal ook nooit dun worden.
Heb de bouw niet.

En dat geeft ook niet.

Ik denk ook dat diëten (uithongeren) niet help behalve dat je lichaam eraan gaat. JOJO. Mij wel bekend.

Overigen mijn haar hmmm...ik zou gaan in de week van de Lockdown en had een stille hoop ....nu maart dus pas.
Ik heb kort haar. Soms zit het redelijk en soms 😢.
Shiverrr schreef:
02-02-2021 21:01
@Permafrost: Volgens mij klopt dat ook weer niet hoor. Ik ben ook niet altijd een match met mannen die ik like. En als ze serieus op zoek zijn, zullen ze heus wel wat kieskeuriger zijn(...)
Ik was ook geneigd om dit antwoord te geven, maar de mannen die niet terug liken die hebben of inderdaad naar links geswipet of je staat niet hoog genoeg in hun overzicht. En in dat laatste geval zak je uiteindelijk nog meer in hun overzicht omdat er andere mensen overheen komen die die mannen liken en eerder aan hen worden getoond (vanwege een betere score en misschien ook door andere redenen?)
En andersom werkt dat ook zo. Mannen die alles naar rechts swipen hebben daardoor een megaslechte score dus die kom je niet zo snel in je overzicht tegen (tenzij wellicht door een superlike of doordat je zelf een hele slechte score hebt maar bij de meesten is dat niet echt zo - gok ik.)

Dus dat horrorvoorbeeld van Permafrost met z'n pigwoman is niet zo van toepassing op Tinder naar mijn idee (ik weet niet hoe het algoritme van bumble en happ'n e.d. werkt namelijk)
wij slapen nooit.
Ik zit ineens in een leuk gesprek. Via een voorgestelde match. Hij had een leuk bericht meegestuurd. Weer heel anders dan de vorige, spreekt me meer aan. Leuke gesprekspartner voor de saaie avonden. Ik merk wel dat ik er na een tijdje even genoeg van heb. Waar ik voorheen soms urenlang kon chatten, heb ik nu - ondanks dat het leuk is- minder zin of energie ofzo.
Julus schreef:
03-02-2021 22:15
Ik zit ineens in een leuk gesprek. Via een voorgestelde match. Hij had een leuk bericht meegestuurd. Weer heel anders dan de vorige, spreekt me meer aan. Leuke gesprekspartner voor de saaie avonden. Ik merk wel dat ik er na een tijdje even genoeg van heb. Waar ik voorheen soms urenlang kon chatten, heb ik nu - ondanks dat het leuk is- minder zin of energie ofzo.
Oh ik dacht dat je alweer gestopt was met Paiq.

Ik ben ook niet kapot van lang appen. Mede ook vanwege dat typen.
Whatsapp ga ik soms bellen en zeg ik...geen. kracht om te typen 😂
Krijg er vaak ook last van mijn arm.

Vroegerrrr zo achter de pc/laptop soms uren..
Julus schreef:
03-02-2021 22:15
Het is echt veel beter om snel af te spreken, als je een echte date wil. Iemand in het echt zien kan echt anders zijn. Helaas door Corona kan je wandelen en wat meenemen of coffee-to-go of thuis daten (niet aan te raden vind ik). Het is veel gezelliger de eerste keer kort wat te gaan drinken en te gaan wandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven