Wie heeft er een iWatch 6?

04-02-2021 09:22 18 berichten
Na een super zwaar jaar, wil ik mezelf op iets moois trakteren. En dat wordt een iWatch 6 (dat staat al vast, andere suggesties worden wel gelezen, maar niet meegenomen :D ).

Ik zit alleen een beetje met het bandje in mijn maag.

Om mijn oude serie 1 model (40 mm) zit een M/L sportbandje. Ik heb vrij brede polsen en door een fysieke aandoening doe ik hem iets losser. Ik maak hem dus vast op gaatje 2.

Bij de iWatch 6 wil ik kiezen tussen een solobandje of wederom een sportbandje. De maat is een beetje een probleem. Volgens Apple zelf past het solobandje niet om mijn pols. Het sportbandje wel.
Als ik echter de informatie op deze link volg, dan zou ik solobandje nr 9 kunnen aanschaffen. XL bandje op gaatje 2 komt uit op nr. 9.
https://www.icreatemagazine.nl/koopadvi ... atch-maat/

Nou goed. Lang verhaal kort:
1) is er hier iemand met een iWatch6
2) Heb je toevallig een solobandje?
3) Valt juist ruim, of juist niet.
4) Heeft een solobandje meerwaarde of was het oude sportbandje toch prettiger
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Apple Watch 6 wel een 'sportbandje'. zou hem zelf nooit zonder sluiting willen hebben want ik heb hem dan wat strakker en dan wat losser. Bij hardlopen zet ik hem vaak een standje strakker en overdag/nacht wat losser.
Geen antwoord op je vraag maar wel waarom ik daarvoor niet heb gekozen.
Ik heb een sportbandje en een solobandje. Ik heb het gewoon met het papiertje gedaan dat je kon printen van apple. Dan kwam ik op maat 5 uit en die zit perfect, dus is dat nog een idee?
Ik koop gewoon 5 bandjes voor een paar euro op Ali
zzonnetje schreef:
04-02-2021 09:26
Ik heb een Apple Watch 6 wel een 'sportbandje'. zou hem zelf nooit zonder sluiting willen hebben want ik heb hem dan wat strakker en dan wat losser. Bij hardlopen zet ik hem vaak een standje strakker en overdag/nacht wat losser.

Je antwoord vind ik evengoed fijn. Want goed om mee te nemen in mijn overwegingen. Gezien mijn aandoening zou een solobandje wel fijn zijn denk ik, maar jouw motivatie voor een sportbandje vind ik ook wel hout snijden in mijn situatie.
Glencoco schreef:
04-02-2021 09:30
Ik heb een sportbandje en een solobandje. Ik heb het gewoon met het papiertje gedaan dat je kon printen van apple. Dan kwam ik op maat 5 uit en die zit perfect, dus is dat nog een idee?

Op zich wel, maar ik heb geen printer. En ook niet een in de buurt waar ik nu terecht kan. Volgens de tool van Apple kom ik voor het solobandje niet in aanmerking, maar qua vergelijking met het sportbandje zou ik een een maat 9 moeten passen. Ik twijfel dus nog.
remedialteacher schreef:
04-02-2021 09:31
Ik koop gewoon 5 bandjes voor een paar euro op Ali

Ik ben op z'n zachtst gezegd geen fan van Ali.
Je zou ze ook allebei kunnen kopen :proud:
Kan je verder niet helpen, heb een sportbandje, maar eigenlijk alleen om te zwemmen enzo, en verder leren bandjes.
Lastig als je niet even naar de winkel kan gaan. Is het inderdaad een idee om beide te kopen? Evt het solobandje terugsturen als het niet past.
Ik heb wel een AppleWatch ;) .. Je kan gewoon bellen naar Applestore, die helpen je prima is mijn ervaring
Een iWatch bestaat niet, een Apple Watch wel.

Hoe zijn de retourvoorwaarden. Oftewel, kun je twee maten bestellen en passen?
Mijn schoonzus.
Rete-irritant. Je kunt niet eens meer samen een kopje koffie drinken zonder dat ze om de twee minuten op haar horloge zit te kijken.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
04-02-2021 11:21
Mijn schoonzus.
Rete-irritant. Je kunt niet eens meer samen een kopje koffie drinken zonder dat ze om de twee minuten op haar horloge zit te kijken.

En deze toevoeging is zinvol omdat?
Glencoco schreef:
04-02-2021 10:05
Lastig als je niet even naar de winkel kan gaan. Is het inderdaad een idee om beide te kopen? Evt het solobandje terugsturen als het niet past.

Ik heb het even overwogen. Nu gekozen voor het sportbandje. Het solobandje gun ik mezelf alsnog over een paar maanden.
zzonnetje schreef:
04-02-2021 09:26

Je post heeft bij mij de doorslag gegeven. Ik heb gekozen voor een sportbandje.
Fijne aankoop om jezelf te gunnen! Geniet ervan!
Ik ben ook compleet fan!!!!
Beth1985 schreef:
04-02-2021 10:32
Een iWatch bestaat niet, een Apple Watch wel.
Gek eigenlijk, hoeveel mensen nog steeds een i voor ieder Apple product zetten, terwijl al jaren nieuwe producten zonder i worden geïntroduceerd. Eigenlijk alleen de producten die nog onder Steven Jobs zijn gelanceerd hebben een i.
ca726647543 schreef:
07-02-2021 22:23
Gek eigenlijk, hoeveel mensen nog steeds een i voor ieder Apple product zetten, terwijl al jaren nieuwe producten zonder i worden geïntroduceerd. Eigenlijk alleen de producten die nog onder Steven Jobs zijn gelanceerd hebben een i.
Ik vind het persoonlijk gekker dat mensen vragen welk merk iPad je hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven