Ik begrijp ‘t niet

04-02-2021 14:47 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
studiebolletje2 wijzigde dit bericht op 13-02-2021 14:41
0.00% gewijzigd
ZijZei schreef:
04-02-2021 15:10
Nou dan zou ik haar niet zo serieus nemen. Iemand die dat zegt op basis van een foto ....
Ik neem ‘t niet serieus. Ik was zo verbaasd dat ik dacht: huh?! Begrijp ik het goed of ben ik gek?
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 14:55
Nope
Dan kan je ook niet zeggen dat iemand stom is.
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 15:01
Ik dacht dat ze 39 was. Ik wil ‘t wel vragen, maar irl.
Bedankt voor het meedenken. Ben het met je eens.
Ik dacht? Waarom stuur jij foto's naar iemand die je amper kent?
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 14:57
Ze zegt dat ze mensen in een mum van een seconde doorziet idd.
daar heb je je antwoord dus.
Wat niet wil zeggen dat ze gelijk heeft, maar wel dat ze dat zelf denkt.
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 15:03
Daar is het forum voor bedoeld. Heb er recht op, val niemand aan. Ik vraag gewoon wat.
Waar heb je recht op? Op een antwoord van ons op de vraag waarom een vrouw die wij niet kennen iets zegt over een man die wij niet kennen en die zij ook niet kent?

Nou bij deze: ik denk dat ze maar iets zei en dat je daar geen waarde aan moet hechten. Tenzij hij op de foto met een machinegeweer op kuikentjes stond te schieten. Dan zou er wel een kern van waarheid in kunnen zitten.

Heb je zo je recht gehaald?
Ik denk dat ze gelijk heeft.
Ik denk dat er een heel goede kans is dat je je antwoorden hier gaat krijgen!
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 14:56
Ze kent hem niet.
Ik wil ‘t zo graag face-to-face zeggen.
Waarom wil je het graag face-to-face vragen? En waarom dan niet gewoon simpel een berichtje met vraag waarom ze dat zei. Jeetje, wat een moeilijkdoenerij.
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 15:07
Ik wil ‘t face-to-face vragen.
Waarom in hemelsnaam
Ik snap niet zo goed waarom je aan iemand die je nauwelijks kent vraagt wat iemands mening is over een ander en als ze dan een rare mening geeft liever een topic erover opent dan dat je het haar vraagt.
Ik snap dan ook niet waarom je het per se aan haar persoonlijk moet vragen.
Zoals je leest snap ik jou niet zo, ik denk wel als ik alles zo lees dat jullie speciale types zijn.
Studiebolletje2 schreef:
Je kunt ook bellen? Of zie je elkaar zeer binnenkort?
Waarom doe je zo moeilijk? Het is toch veel makkelijker om het gelijk te vragen of anders te bellen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Star3 schreef:
04-02-2021 15:18
Ik dacht? Waarom stuur jij foto's naar iemand die je amper kent?
Idd. Die knul die op de foto staat heeft ook recht privacy en zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 15:03
Daar is het forum voor bedoeld. Heb er recht op, val niemand aan. Ik vraag gewoon wat.

Recht op :HA:
Studiebolletje2 schreef:
Ik zou meteen al klaar zijn met zo'n kennis. Wat een wappie.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ze heeft gelijk. Hij heeft een stoornis.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
mcsteamy schreef:
04-02-2021 16:30
Ze heeft gelijk. Hij heeft een stoornis.
Hij ziet er wel een beetje uit als een halfje maar stoornis schmoornis. Als TO het erop kan.
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 14:56
Ze kent hem niet.
Hoe weet je dat?
Mumper schreef:
04-02-2021 16:31
Hij ziet er wel een beetje uit als een halfje maar stoornis schmoornis. Als TO het erop kan.

Dat is waar. En op elk potje past een dekseltje, zelfs op een gestoord potje. Of is hij dan het dekseltje? :blond:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
ZijZei schreef:
04-02-2021 14:54
Misschien vind ze hem zelf leuk?
Studiebolletje2 schreef:
04-02-2021 14:57
Ze heeft ‘m irl niet gezien. Alleen op een foto. .
Hoe is dit een antwoord op de vraag van ZijZei?
Als iemand die ik vaag ken al zo een mening heeft over het en ander, dan werd t voor mij ook geen vriendin.

Misschien is ze ooit door m gepest of iets anders traumatisch, maar anders lekker laten gaan.

Als jij die man maar leuk vind toch, of is het bedoelt voor met z'n drieën? Dan moet zij idd ook een mening hebben.

Succes
:@@:
Ik heb eens gewerkt met een collega (in mijn geval is dat dan maar een paar dagen) die zich zelf benoemde als hoog-sensitief. Dan zal hij ook gemerkt moeten hebben dat ik hem bloed-irritant vond... Aan mijn andere collega had hij verteld dat hij kanker kan genezen, terwijl ik al had verteld dat mijn vrouw kanker heeft gehad. Zelf durfde hij dat blijkbaar niet tegen mij te zeggen.
Moraal van het verhaal: sommige mensen dichten zich onterecht bepaalde eigenschappen toe, waardoor ze denken dat ze heel interessant zijn. Het is een farce, zoals iemand kunnen beoordelen adhv een foto.
Lach er om, en laat het voor wat het is: pure onzin.
Fate is just the weight of circumstances
ldp schreef:
04-02-2021 15:20
Nou bij deze: ik denk dat ze maar iets zei en dat je daar geen waarde aan moet hechten. Tenzij hij op de foto met een machinegeweer op kuikentjes stond te schieten. Dan zou er wel een kern van waarheid in kunnen zitten.

Heb je zo je recht gehaald?
:HA:
Wat maak jij het leven moeilijk voor jezelf.
Lekker boeiend dat iemand die je niet goed kent dat zegt. Dan vraag je ‘goh hoe kom je daarbij’. En als diegene dan antwoord met iets als ‘ik doorzie dat’ dan geef je aan dat je dat een beetje een vreemd opmerking vindt. En dan is het klaar.

Waarom moet je dit face to face met haar bespreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven