Ik begrijp ‘t niet

donderdag 4 februari 2021 om 15:14
Dan kan je ook niet zeggen dat iemand stom is.

donderdag 4 februari 2021 om 15:18
Ik dacht? Waarom stuur jij foto's naar iemand die je amper kent?Studiebolletje2 schreef: ↑04-02-2021 15:01Ik dacht dat ze 39 was. Ik wil ‘t wel vragen, maar irl.
Bedankt voor het meedenken. Ben het met je eens.

donderdag 4 februari 2021 om 15:18
daar heb je je antwoord dus.Studiebolletje2 schreef: ↑04-02-2021 14:57Ze zegt dat ze mensen in een mum van een seconde doorziet idd.
Wat niet wil zeggen dat ze gelijk heeft, maar wel dat ze dat zelf denkt.
donderdag 4 februari 2021 om 15:20
Waar heb je recht op? Op een antwoord van ons op de vraag waarom een vrouw die wij niet kennen iets zegt over een man die wij niet kennen en die zij ook niet kent?Studiebolletje2 schreef: ↑04-02-2021 15:03Daar is het forum voor bedoeld. Heb er recht op, val niemand aan. Ik vraag gewoon wat.
Nou bij deze: ik denk dat ze maar iets zei en dat je daar geen waarde aan moet hechten. Tenzij hij op de foto met een machinegeweer op kuikentjes stond te schieten. Dan zou er wel een kern van waarheid in kunnen zitten.
Heb je zo je recht gehaald?

donderdag 4 februari 2021 om 15:43
Waarom wil je het graag face-to-face vragen? En waarom dan niet gewoon simpel een berichtje met vraag waarom ze dat zei. Jeetje, wat een moeilijkdoenerij.Studiebolletje2 schreef: ↑04-02-2021 14:56Ze kent hem niet.
Ik wil ‘t zo graag face-to-face zeggen.

donderdag 4 februari 2021 om 15:44
Waarom in hemelsnaam

donderdag 4 februari 2021 om 15:44
Ik snap niet zo goed waarom je aan iemand die je nauwelijks kent vraagt wat iemands mening is over een ander en als ze dan een rare mening geeft liever een topic erover opent dan dat je het haar vraagt.
Ik snap dan ook niet waarom je het per se aan haar persoonlijk moet vragen.
Zoals je leest snap ik jou niet zo, ik denk wel als ik alles zo lees dat jullie speciale types zijn.
Ik snap dan ook niet waarom je het per se aan haar persoonlijk moet vragen.
Zoals je leest snap ik jou niet zo, ik denk wel als ik alles zo lees dat jullie speciale types zijn.
donderdag 4 februari 2021 om 15:46
Je kunt ook bellen? Of zie je elkaar zeer binnenkort?
Waarom doe je zo moeilijk? Het is toch veel makkelijker om het gelijk te vragen of anders te bellen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 4 februari 2021 om 15:48

donderdag 4 februari 2021 om 15:53
Studiebolletje2 schreef: ↑04-02-2021 15:03Daar is het forum voor bedoeld. Heb er recht op, val niemand aan. Ik vraag gewoon wat.
Recht op

donderdag 4 februari 2021 om 16:24
Ik zou meteen al klaar zijn met zo'n kennis. Wat een wappie.
You can never have too many hats, gloves and shoes

donderdag 4 februari 2021 om 16:33
Hoe weet je dat?
donderdag 4 februari 2021 om 16:35
Dat is waar. En op elk potje past een dekseltje, zelfs op een gestoord potje. Of is hij dan het dekseltje?

Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
donderdag 4 februari 2021 om 16:36
Hoe is dit een antwoord op de vraag van ZijZei?
donderdag 4 februari 2021 om 16:41
Als iemand die ik vaag ken al zo een mening heeft over het en ander, dan werd t voor mij ook geen vriendin.
Misschien is ze ooit door m gepest of iets anders traumatisch, maar anders lekker laten gaan.
Als jij die man maar leuk vind toch, of is het bedoelt voor met z'n drieën? Dan moet zij idd ook een mening hebben.
Succes
Misschien is ze ooit door m gepest of iets anders traumatisch, maar anders lekker laten gaan.
Als jij die man maar leuk vind toch, of is het bedoelt voor met z'n drieën? Dan moet zij idd ook een mening hebben.
Succes
donderdag 4 februari 2021 om 17:03
Ik heb eens gewerkt met een collega (in mijn geval is dat dan maar een paar dagen) die zich zelf benoemde als hoog-sensitief. Dan zal hij ook gemerkt moeten hebben dat ik hem bloed-irritant vond... Aan mijn andere collega had hij verteld dat hij kanker kan genezen, terwijl ik al had verteld dat mijn vrouw kanker heeft gehad. Zelf durfde hij dat blijkbaar niet tegen mij te zeggen.
Moraal van het verhaal: sommige mensen dichten zich onterecht bepaalde eigenschappen toe, waardoor ze denken dat ze heel interessant zijn. Het is een farce, zoals iemand kunnen beoordelen adhv een foto.
Lach er om, en laat het voor wat het is: pure onzin.
Moraal van het verhaal: sommige mensen dichten zich onterecht bepaalde eigenschappen toe, waardoor ze denken dat ze heel interessant zijn. Het is een farce, zoals iemand kunnen beoordelen adhv een foto.
Lach er om, en laat het voor wat het is: pure onzin.
Fate is just the weight of circumstances
donderdag 4 februari 2021 om 17:13
donderdag 4 februari 2021 om 17:47