Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

vrijdag 5 februari 2021 om 11:26
Van die eerste twee word ik de laatste tijd niet zo blijzeefietser1 schreef: ↑05-02-2021 11:20Net als belastingdienst.nl en overheid.nl, alleen veel mensen snappen dat niet.

Vorige keer rond het avondeten een extra wandeling in de sneeuw gemaakt. Was toen nog heerlijk rustig en zo mooi. Hopen dat het niet te vroeg valt dit keer.
vrijdag 5 februari 2021 om 11:50
Nou ik hoop wat van de kou mee te krijgen, volgende week vrijdag sta ik weer op nederlandse grond (nu ook trouwens maar de grond is nu staal) en kan dan mooi 8 week genieten van mijn nieuwe appartement en op bezoek bij mensen die met smart op mij wachten.
En ach ja bepaalde dingen van de overheid tja, ikzelf go with the flow and relax, ben alleen, geen kinderen. Sta je er iets anders in.
Oh enne dat van die belasting, zus zegt altijd tegen mij van wees blij dat je belasting mag betalen.
fietsen varen vrouwelijk doen

vrijdag 5 februari 2021 om 13:16
Dat komt ook al dichtbij dan. Zin in zeker?zeefietser1 schreef: ↑05-02-2021 11:50Nou ik hoop wat van de kou mee te krijgen, volgende week vrijdag sta ik weer op nederlandse grond (nu ook trouwens maar de grond is nu staal) en kan dan mooi 8 week genieten van mijn nieuwe appartement en op bezoek bij mensen die met smart op mij wachten.
En ach ja bepaalde dingen van de overheid tja, ikzelf go with the flow and relax, ben alleen, geen kinderen. Sta je er iets anders in.
Oh enne dat van die belasting, zus zegt altijd tegen mij van wees blij dat je belasting mag betalen.
vrijdag 5 februari 2021 om 13:32
Zeker komt dat snel dichterbij. Nog 1300 mijl varen en tadah Singapore, even nachtje dagje hotel (opsluiting) en dan vliegen. Op het moment is mijn moeder mijn nieuwe appartement aan het schoonmaken, wordt vandaag (misschien is ie er al) mijn bed geleverd. En dan kan ik mooi echt helemaal opnieuw beginnen.
fietsen varen vrouwelijk doen

vrijdag 5 februari 2021 om 13:43
Echt fijn!zeefietser1 schreef: ↑05-02-2021 13:32Zeker komt dat snel dichterbij. Nog 1300 mijl varen en tadah Singapore, even nachtje dagje hotel (opsluiting) en dan vliegen. Op het moment is mijn moeder mijn nieuwe appartement aan het schoonmaken, wordt vandaag (misschien is ie er al) mijn bed geleverd. En dan kan ik mooi echt helemaal opnieuw beginnen.
vrijdag 5 februari 2021 om 13:43
Er zijn volgens mij best wel mannen die zitten. 2 exemplaren gehad
Heel fijn
vrijdag 5 februari 2021 om 21:15
Hahaha hier moet ik even heel hard om lachen. Fijn trouwens dat je weer wat hebt kunnen werken, kleine stapjes maar het is iets.
Afgelopen tijd een stille meelezer geweest. Even niet zo lekker in mn vel, lockdown en avondklok doen niet veel goeds voor me.
Zeefietser fijn dat je weer bijna thuis bent. Tijd om te beginnen aan een nieuw hoofdstuk.
En goed om te lezen dat er af en toe ook nog wat positieve date verhalen zijn in deze tijd!

vrijdag 5 februari 2021 om 21:31
Sterkte!Flaffy schreef: ↑05-02-2021 21:15Hahaha hier moet ik even heel hard om lachen. Fijn trouwens dat je weer wat hebt kunnen werken, kleine stapjes maar het is iets.
Afgelopen tijd een stille meelezer geweest. Even niet zo lekker in mn vel, lockdown en avondklok doen niet veel goeds voor me.
Zeefietser fijn dat je weer bijna thuis bent. Tijd om te beginnen aan een nieuw hoofdstuk.
En goed om te lezen dat er af en toe ook nog wat positieve date verhalen zijn in deze tijd!
wij slapen nooit.

vrijdag 5 februari 2021 om 22:54
Door de stad heen met silent disco en iets op een boot.