Vriend begint een bedrijf met vrouw. Onredelijk? Geen OP

zaterdag 6 februari 2021 om 17:11
Dat is het hem nou juist. De vrouw in kwestie heeft niet eens een opleiding afgerond. Ze zit nog in haar studie, en deze onderneming was onderdeel voor haar om te slagen voor het vak. Ze heeft dus 0 ervaring in ondernemen, en in de sector zelf. M’n vriend zegt dat ze voornamelijk de marketing en website doet, maar daar heeft hij haar niet voor nodig. Er zijn genoeg website designers in te huren.bia-pia schreef: ↑06-02-2021 17:05Team man.
Ondernemen doe je bij voorkeur met iemand die je aanvult, zodat je samen succesvol kan zijn. Daar heeft je partner niks mee te maken. Net zoals je partner ook niks te maken heeft met wie je secretaresse is, wie je collega's zijn en of je manager grote borsten heeft. Werk en relatie zijn twee verschillende werelden.
zaterdag 6 februari 2021 om 17:12
Ik zou het het wel vreemd vinden dat ik niks wist van zijn plannen en dat hij een zakenpartner heeft die uit de lucht lijkt te zijn komen vallen en waarbij hoogst onduidelijk is waarom hij nou net in diegene een geschikte zakenpartner ziet.
Maar dat staat verder los van het geslacht van die zakenpartner.
Maar dat staat verder los van het geslacht van die zakenpartner.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:12
Ik vind het wel raar dat hij het heeft verzwegen. De website is er al sinds november. Het idee en de samenwerking dus al eerder.
Raar dat hij daar niets over gedeeld heeft. (En dan bedoel ik delen om te bespreken waar je mee bezig bent, niet om 'toestemming te vragen.'
Dat zou voor mij een dealbreker zijn, niet t feit dat zijn zakenpartner een (mogelijk aantrekkelijke) vrouw is.
Raar dat hij daar niets over gedeeld heeft. (En dan bedoel ik delen om te bespreken waar je mee bezig bent, niet om 'toestemming te vragen.'
Dat zou voor mij een dealbreker zijn, niet t feit dat zijn zakenpartner een (mogelijk aantrekkelijke) vrouw is.
anoniem_642433f9e7e2c wijzigde dit bericht op 06-02-2021 17:13
14.59% gewijzigd
zaterdag 6 februari 2021 om 17:13
Op wat voor grond vind jij dat je daar ook maar iets over te zeggen hebt dan?
Persoonlijk vind ik het tamelijk absurdistisch dat jij denkt dat je daar over gaat.
Als mijn partner met dit soort rariteiten aan zou komen zetten en zich dus zou gaan bemoeien met wie ik samenwerk, dan zou het heel snel klaar zijn.
Ik vind het ook een beetje eng, krijg er van die Fatal Attraction beelden bij.
Persoonlijk vind ik het tamelijk absurdistisch dat jij denkt dat je daar over gaat.
Als mijn partner met dit soort rariteiten aan zou komen zetten en zich dus zou gaan bemoeien met wie ik samenwerk, dan zou het heel snel klaar zijn.
zaterdag 6 februari 2021 om 17:14
Opvultbia-pia schreef: ↑06-02-2021 17:05Team man.
Ondernemen doe je bij voorkeur met iemand die je aanvult, zodat je samen succesvol kan zijn. Daar heeft je partner niks mee te maken. Net zoals je partner ook niks te maken heeft met wie je secretaresse is, wie je collega's zijn en of je manager grote borsten heeft. Werk en relatie zijn twee verschillende werelden.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:14
Hij heeft in oktober of november in ieder geval toen de site er al was, wel laten weten dat hij een bedrijf zou beginnen. Toen hebben we daar ruzie over gekregen....maar hij heeft voor die tijd nooit laten weten dat iemand hem benaderd heeft met het idee een bedrijf te beginnen-KoekieMonster- schreef: ↑06-02-2021 17:12Ik vind het wel raar dat hij het heeft verzwegen. De website is er al sinds november. Het idee en de samenwerking dus al eerder.
Raar dat hij daar niets over gedeeld heeft.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:16
Om aan je onzekerheid te werken en hem een jaloerse vriendin te besparen.

jo12345 schreef: ↑06-02-2021 17:13Op wat voor grond vind jij dat je daar ook maar iets over te zeggen hebt dan?
Omdat het een ex scharrel kan zijn, en hij dit doet onder het mom van zakenpartner om zo contact te kunnen blijven onderhouden. Hij heeft sinds november nog maar 1 klant

Bij aanvullen gaat het ook niet om afgeronde opleidingen, maar om ruw talent.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:11Dat is het hem nou juist. De vrouw in kwestie heeft niet eens een opleiding afgerond. Ze zit nog in haar studie, en deze onderneming was onderdeel voor haar om te slagen voor het vak. Ze heeft dus 0 ervaring in ondernemen, en in de sector zelf. M’n vriend zegt dat ze voornamelijk de marketing en website doet, maar daar heeft hij haar niet voor nodig. Er zijn genoeg website designers in te huren.
Waarom? Wil jij soms per se zijn zakenpartner worden of zo?
zaterdag 6 februari 2021 om 17:17
Slim! dan zullen ze geen andere manier meer weten te vinden om te neuken als dat is wat ze per se willen!Madeliefjees schreef: ↑06-02-2021 17:16Ja die gaan neuken hoor! Gewoon eisen dat je voortaan bij die besprekingen bent.

Ik weet niet precies wat mijn man op zijn werk uitspookt, nu wel, want hij werkt al bijna een jaar thuis, maar daarvoor ook niet. Mijn man gaat zelfs op zakenreis met vrouwelijke collega's. Tja, als hij vreemd zou willen gaan, zou dat prima kunnen. Maar ik denk niet dat ik dat zou voorkomen door hem iets te gaan verbieden. Ik vertrouw hem.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Of bij de “ besprekingen”Madeliefjees schreef: ↑06-02-2021 17:16Ja die gaan neuken hoor! Gewoon eisen dat je voortaan bij die besprekingen bent.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:18
waarom hebben jullie ruzie gehad over het feit dat hij een bedrijf wilde beginnen?Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:14Hij heeft in oktober of november in ieder geval toen de site er al was, wel laten weten dat hij een bedrijf zou beginnen. Toen hebben we daar ruzie over gekregen....maar hij heeft voor die tijd nooit laten weten dat iemand hem benaderd heeft met het idee een bedrijf te beginnen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 6 februari 2021 om 17:18
Zou ik ook doen bij zon vrouw aan mijn zijde
zaterdag 6 februari 2021 om 17:19
Ik heb het over de ruzie naar aanleiding van toen hij zei dat hij een bedrijf zou beginnen. Toen wist je toch nog niks van verzwegen zakenpartners?
Vertrouwen is goed, controleren is beter. TO zoek zn jaszakken na op condooms.Belle73 schreef: ↑06-02-2021 17:17Ik weet niet precies wat mijn man op zijn werk uitspookt, nu wel, want hij werkt al bijna een jaar thuis, maar daarvoor ook niet. Mijn man gaat zelfs op zakenreis met vrouwelijke collega's. Tja, als hij vreemd zou willen gaan, zou dat prima kunnen. Maar ik denk niet dat ik dat zou voorkomen door hem iets te gaan verbieden. Ik vertrouw hem.
ik geef mn bek ook maar een douw

Klinkt alsof je ziekelijk jaloers bent en in dat geval is het voor alle partijen beter als je een einde maakt aan deze relatie.Lotjeonzeker schreef: ↑06-02-2021 17:16Omdat het een ex scharrel kan zijn, en hij dit doet onder het mom van zakenpartner om zo contact te kunnen blijven onderhouden. Hij heeft sinds november nog maar 1 klant
Mocht je nu vaker tegen dit soort problemen aanlopen, dan is het misschien een idee om wat te doen aan die onredelijke jaloezie.

zaterdag 6 februari 2021 om 17:20
Ik vind het ergens ook best respectloos. De vrouw in kwestie ziet er “ hoerig “ uit. Zoals ik al zei : grote borsten, opgesloten lippen. Het komt gewoon niet professioneel over. En dan staan ze met z’n tweetjes op de site, en er komen al vragen van derden of ze een stelletje zijn.Belle73 schreef: ↑06-02-2021 17:17Ik weet niet precies wat mijn man op zijn werk uitspookt, nu wel, want hij werkt al bijna een jaar thuis, maar daarvoor ook niet. Mijn man gaat zelfs op zakenreis met vrouwelijke collega's. Tja, als hij vreemd zou willen gaan, zou dat prima kunnen. Maar ik denk niet dat ik dat zou voorkomen door hem iets te gaan verbieden. Ik vertrouw hem.