Ruzie met mijn vriend Geen OP

06-02-2021 20:16 65 berichten
N/A
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2021 17:02
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
99.90% gewijzigd
Hoezo, de teller staat weer op nul?
Zo van jouw kant bekeken vind ik je vriend maar een ongeïnteresseerde lul, maar wellicht is zijn kant anders. Ik snap zijn opmerkingen in ieder geval niet. Waar komen die vandaan, to?
Alle reacties Link kopieren
Neem winterbanden en een andere vriend.
Dat lost voor morgenochtend niks op. Kun je nu alvast richting je werk rijden en bv overnachten bij een collega die dichtbij het werk woont?
Dat noemen ze gaslighten. Maak het heel snel uit met deze jongen, hij is niet leuk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Waarom twijfel je aan jezelf? Hij heeft het gezegd/belooft of niet.

Als hij dat heeft gezegd en nu niet meer wil en daarom doet alsof jij gek bent, omdat hij liever naar vrienden gaat en de avondklok bewust negeert, wat moet je er verder nog mee dan?
Hij klinkt niet erg liefdevol.
N/A
anoniem_63e15e9af2a7e wijzigde dit bericht op 06-02-2021 21:04
Reden: N/A
99.71% gewijzigd
Dat klinkt niet echt als een lieve vriend. Logisch dat je boos bent. Je verdient wel beter dan dit.
N/A
anoniem_63e15e9af2a7e wijzigde dit bericht op 06-02-2021 21:04
0.00% gewijzigd
Rennen! Klinkt alsof hij je aan het gaslighten is
Richt je nu op hoe je naar je werk komt en laat vriend voor wat het is. Is er iemand anders? Of OV?
Wonen jullie samen?
Dat je vriend de maatregelen niet respecteren wil vind ik een grotere afknapper.
Maar goed de rest van wat hij zegt maakt m ook geen leuk persoon (en dan zeg ik het nog netjes) dus ik zou een dikke middelvinger naar hem opsteken en je leven gaan leven zonder hem.
Hoezo gaat hij eigenlijk naar iedereen toe?

Kun je niet in zijn auto rijden? Of dat hij zorgt dat hij op tijd terug is om je te brengen?
MuisjeXxX schreef:
06-02-2021 20:26
Daarnaast is een belangrijk punt van het verhaal dit; nadat mijn vriend behoorlijk tegenstribbelde zei ik al “prima, laat maar..” hierna ging hij naar zijn neef alsof er niks aan de hand was. In onze relatie is het normaal dat bij het weggaan wij elkaar een kus geven, dit deed hij niet.
Hij zal jouw laat maar opgevat hebben als: oké, ik hoef haar dus niet weg te brengen.
Het klinkt desalniettemin niet als een leuke relatie.
N/A
anoniem_63e15e9af2a7e wijzigde dit bericht op 06-02-2021 21:05
0.00% gewijzigd
Luci_Mster2 schreef:
06-02-2021 20:27
Wonen jullie samen?
Ja, al drie jaar.
Roze-tulp schreef:
Rennen! Klinkt alsof hij je aan het gaslighten is
Wat is gaslighten?
Sorry maar hij komt op mij over als een LUL
novaviva schreef:
Richt je nu op hoe je naar je werk komt en laat vriend voor wat het is. Is er iemand anders? Of OV?
Helaas is OV geen optie. Op zondag ochtend is de eerste aankomsttijd dan om 08.30, mijn dienst begint om 07.00
Dan mag hij de taxi betalen als hij je niet kan brengen je gaat echt niet de weg op met zomerbanden, de weercode (dit zijn al redenen genoeg maar geen sneeuw ervaring en onzekerheid komt er nog bovenop wat de veiligheid nog minder maakt).

Hij denkt dus puur aan zichzelf, jij mag het bekijken (sterker nog volgens hem lieg je ook) en hij denkt het ook nog beter te weten dan de avondklok en weeradvies..."topper" is hij zeg bah

Je gekozen naam muisje valt mij op durf je wel goed voor jezelf op te komen tegenover zo een "bullebak"?
* je hebt het over "mijn houding in 2020" dat je aanpast... Werkt hij dan ook aan zichzelf of vorm jij je alleen naar hem?
** beter laat jij je nog steeds brengen en halen of een taxi niet gevaarlijk gaan doen
lillian_ wijzigde dit bericht op 06-02-2021 20:43
Reden: Foutje
16.47% gewijzigd
Wat voor werk doe je? Omdat je vriend corona niet serieus neemt.
Als dat in de zorg is, vind ik dat wel erg kwalijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dus hij gaat liever hele nacht zuipen met zn vrienden, dan zorgen dat jij veilig op je werk komt?
Wat een kansloos figuur.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ach, zo'n vriend heb ik ook gehad.
Dat je gaat twijfelen of je zelf gek bent.
Dit heet inderdaad gaslighting. Je bent niet gek. Dumpen deze parel zou ik persoonlijk zeggen.
Morgen extra vroeg in de auto en normaal proberen te rijden. Je kan het!
Sterkte
Zo raar, ik heb een heel ander beeld van wat een leuke relatie is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven