Ruzie met mijn vriend Geen OP
zaterdag 6 februari 2021 om 20:29
Hij zal jouw laat maar opgevat hebben als: oké, ik hoef haar dus niet weg te brengen.MuisjeXxX schreef: ↑06-02-2021 20:26Daarnaast is een belangrijk punt van het verhaal dit; nadat mijn vriend behoorlijk tegenstribbelde zei ik al “prima, laat maar..” hierna ging hij naar zijn neef alsof er niks aan de hand was. In onze relatie is het normaal dat bij het weggaan wij elkaar een kus geven, dit deed hij niet.
Het klinkt desalniettemin niet als een leuke relatie.
zaterdag 6 februari 2021 om 20:32
Ja, al drie jaar.
zaterdag 6 februari 2021 om 20:38
Dan mag hij de taxi betalen als hij je niet kan brengen je gaat echt niet de weg op met zomerbanden, de weercode (dit zijn al redenen genoeg maar geen sneeuw ervaring en onzekerheid komt er nog bovenop wat de veiligheid nog minder maakt).
Hij denkt dus puur aan zichzelf, jij mag het bekijken (sterker nog volgens hem lieg je ook) en hij denkt het ook nog beter te weten dan de avondklok en weeradvies..."topper" is hij zeg bah
Je gekozen naam muisje valt mij op durf je wel goed voor jezelf op te komen tegenover zo een "bullebak"?
* je hebt het over "mijn houding in 2020" dat je aanpast... Werkt hij dan ook aan zichzelf of vorm jij je alleen naar hem?
** beter laat jij je nog steeds brengen en halen of een taxi niet gevaarlijk gaan doen
Hij denkt dus puur aan zichzelf, jij mag het bekijken (sterker nog volgens hem lieg je ook) en hij denkt het ook nog beter te weten dan de avondklok en weeradvies..."topper" is hij zeg bah
Je gekozen naam muisje valt mij op durf je wel goed voor jezelf op te komen tegenover zo een "bullebak"?
* je hebt het over "mijn houding in 2020" dat je aanpast... Werkt hij dan ook aan zichzelf of vorm jij je alleen naar hem?
** beter laat jij je nog steeds brengen en halen of een taxi niet gevaarlijk gaan doen
lillian_ wijzigde dit bericht op 06-02-2021 20:43
Reden: Foutje
Reden: Foutje
16.47% gewijzigd