Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

zondag 7 februari 2021 om 14:07
Ik moet werken dit weekend. Straks de barre tocht terug. Hondje ophalen en dan met de benen op de bank. Ik ben kapot na 4 lange diensten.
Ik heb trouwens net een appje gehad van mijn match laatst. Ik weet nu even niet wat ik er mee moet. Ik heb geen zin om weer te kletsen.
Ik heb trouwens net een appje gehad van mijn match laatst. Ik weet nu even niet wat ik er mee moet. Ik heb geen zin om weer te kletsen.
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 07-02-2021 14:09
33.33% gewijzigd

zondag 7 februari 2021 om 16:25
Veilig thuis met viervoeter. Kind is gewoon hier gewoon hier gebleven dus nu met zijn allen veilig thuis. Ik heb nu een paar dagen vrij heerlijk.
Hoe raad je het... Bokje en toastjes jammie

zondag 7 februari 2021 om 23:10
Snap ik! Ik ken dat dilemma. Terug antwoorden met een afsluiting die de deur niet open laat.

maandag 8 februari 2021 om 07:11
maandag 8 februari 2021 om 07:14
Hij heeft een bezorgd appje gestuurd omdat je door dit weer moest? Hoogstwaarschijnlijk is dat ook alles wat hij wou doen: checken of je ok bent. Heb ik vooral begin corona vaak gehad, dat voormalige matchen of mannen waar ik een tijd geleden eens mee had gedate hun bezorgdheid uitten.
Vind ik gewoon lief.
Geef ik een kort, beleefd antwoord op en dat was het.
Vind ik gewoon lief.
Geef ik een kort, beleefd antwoord op en dat was het.

maandag 8 februari 2021 om 07:42
Datertje lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk, heb pijn en verdriet. Maar ook berusting en er vrede mee, was er een jaar elke dag mee bezig en nu is dat weggevallen. Wel is het zo enorm stilletjes in huis, dat is echt erg wennen.
Had je niet gelezen over dat appje, denk dat je er goed aan gedaan hebt. Als ik geen zin heb in ex dates, doe ik hetzelfde.
Mijn ex is ook aan het daten, met echt een hele leuke dame. Was toch echt slikken. Maar gun het hem en hoop dat het voor hem goed uitpakt.
Ikzelf heb er echt geen zin in, voorlopig hou ik de focus op mijzelf.
Had je niet gelezen over dat appje, denk dat je er goed aan gedaan hebt. Als ik geen zin heb in ex dates, doe ik hetzelfde.
Mijn ex is ook aan het daten, met echt een hele leuke dame. Was toch echt slikken. Maar gun het hem en hoop dat het voor hem goed uitpakt.
Ikzelf heb er echt geen zin in, voorlopig hou ik de focus op mijzelf.

maandag 8 februari 2021 om 08:21
Dat het zo stil is vind ik ook altijd zo erg. Het verdriet zal nog wel even blijven dat is ook niet gek als ze al zo lang bij je zijn
Is je ex aan het daten, ja dat is logisch dat het raar is. Dat was het bij mij en mijn bestie ook hoor in het begin. Het is ook normaal dat dat best even pijn doet. Vriendschap moet groeien dat duurt even. Je voelt vanzelf of daar ruimte voor is of niet. Je kan elkaar ook een tijdje niet spreken en dan ineens weer vinden.

Is je ex aan het daten, ja dat is logisch dat het raar is. Dat was het bij mij en mijn bestie ook hoor in het begin. Het is ook normaal dat dat best even pijn doet. Vriendschap moet groeien dat duurt even. Je voelt vanzelf of daar ruimte voor is of niet. Je kan elkaar ook een tijdje niet spreken en dan ineens weer vinden.

maandag 8 februari 2021 om 08:41
Ik vind het oorverdovend stil, terwijl hij geen herrieschopper was. Elk hoekje van m'n huis was hij.
En na 12 jaar weer alleen op de bank, geen knuffel kater die aan me geplakt zit. Hij was een verlengstukje van mijzelf. Heel vreemd en kaal.
Ah goed te lezen dat het voor jou ook raar voelde met je bestie. Ja het steekt wat dat hij zo snel iemand heeft gevonden waar weer zo'n klik mee is. Dat heb ik dus zelden en voelt alsof ik achter blijf een beetje. Terwijl ik nu helemaal geen ruimte voel voor een relatie.
Ze kwam echt op z'n pad, terwijl hij niet wilde daten. Op z'n nieuwe werk.
We appen elke week zo'n beetje en het voelt goed en gezellig. Hij stuurde laatst foto's van zichzelf omdat hij iets nieuws wilde showen waar hij blij mee was. Toen voelde ik dat m'n romantische gevoelens voor hem er niet meer zijn. Opluchting
De vriendschap groeit gestaag en ik vind het leuk.
En na 12 jaar weer alleen op de bank, geen knuffel kater die aan me geplakt zit. Hij was een verlengstukje van mijzelf. Heel vreemd en kaal.
Ah goed te lezen dat het voor jou ook raar voelde met je bestie. Ja het steekt wat dat hij zo snel iemand heeft gevonden waar weer zo'n klik mee is. Dat heb ik dus zelden en voelt alsof ik achter blijf een beetje. Terwijl ik nu helemaal geen ruimte voel voor een relatie.
Ze kwam echt op z'n pad, terwijl hij niet wilde daten. Op z'n nieuwe werk.
We appen elke week zo'n beetje en het voelt goed en gezellig. Hij stuurde laatst foto's van zichzelf omdat hij iets nieuws wilde showen waar hij blij mee was. Toen voelde ik dat m'n romantische gevoelens voor hem er niet meer zijn. Opluchting

maandag 8 februari 2021 om 10:38
@datertje
Lastig zo'n appje. Ene kant heel lief en goed bedoeld. Andere kant.....
Zoals ik pas al schreef over mijn clubje. Die vriendin bleef telkens prive contact zoeken als we bij elkaar geweest waren. Terwijl ik aan gegeven had club oké maar verder niet.
Dus toen ik vertelde ik in de appgroeo over mijn operatie had ik haar bewust geblokkeerd. Ik wist die gaat bellen , wil komen schoonmaken enz...en dan zijn we weer terug bij af en dat trek ik niet meer.
Toen stuurde ze pas een mailtje dat ze die zondag wilde komen en als ik dat niet wilde ging ze uit de club. Ik heb nee gezegd.
Ogen, ja nog wachten op beter zicht. Voelt niet raar meer en durf meer aan te raken.
Sinds zaterdag had ik zoiets van...niet meer zonder beetje make up de deur uit. Eind volgende week naar de optometrist hier op mijn dorp en meten voor een nieuw glas.
En dry february is over. Warme chocolademelk met rum. En ook maar een bacootje genomen.
Lastig zo'n appje. Ene kant heel lief en goed bedoeld. Andere kant.....
Zoals ik pas al schreef over mijn clubje. Die vriendin bleef telkens prive contact zoeken als we bij elkaar geweest waren. Terwijl ik aan gegeven had club oké maar verder niet.
Dus toen ik vertelde ik in de appgroeo over mijn operatie had ik haar bewust geblokkeerd. Ik wist die gaat bellen , wil komen schoonmaken enz...en dan zijn we weer terug bij af en dat trek ik niet meer.
Toen stuurde ze pas een mailtje dat ze die zondag wilde komen en als ik dat niet wilde ging ze uit de club. Ik heb nee gezegd.
Ogen, ja nog wachten op beter zicht. Voelt niet raar meer en durf meer aan te raken.
Sinds zaterdag had ik zoiets van...niet meer zonder beetje make up de deur uit. Eind volgende week naar de optometrist hier op mijn dorp en meten voor een nieuw glas.
En dry february is over. Warme chocolademelk met rum. En ook maar een bacootje genomen.