Boodschappenlijst via Google assistent
vrijdag 12 februari 2021 om 08:00
Goedemorgen,
Ik hou altijd een boodschappenlijst bij dmv een notitie app.
Maar we hebben een Google assistent, en je kan dan via haar ook een boodschappenlijst bijhouden. Dat vind ik ideaal, want dan kan ik, als ik in de keuken sta en ik merk op dat er iets op is, meteen de boodschap op de lijst zetten. Anders moet ik het onthouden en later in mn notitie app zetten.
Maar om bij de boodschappenlijst van Google te komen moet je een heel menu door en dat vind ik irritant. Vooral in de winkel.
Weet iemand misschien een app die je aan Google assistent kan koppelen die een widget op je homescherm kan maken waardoor je direct bij je boodschappenlijst kan?
Alvast bedankt!
Ik hou altijd een boodschappenlijst bij dmv een notitie app.
Maar we hebben een Google assistent, en je kan dan via haar ook een boodschappenlijst bijhouden. Dat vind ik ideaal, want dan kan ik, als ik in de keuken sta en ik merk op dat er iets op is, meteen de boodschap op de lijst zetten. Anders moet ik het onthouden en later in mn notitie app zetten.
Maar om bij de boodschappenlijst van Google te komen moet je een heel menu door en dat vind ik irritant. Vooral in de winkel.
Weet iemand misschien een app die je aan Google assistent kan koppelen die een widget op je homescherm kan maken waardoor je direct bij je boodschappenlijst kan?
Alvast bedankt!

vrijdag 12 februari 2021 om 10:01
Via je browser naar de boodschappenlijst gaan. Dan die pagina via 'delen' aan startpagina toevoegen geloof ik.
Ik weet het niet meer zo goed

De Google overzicht widget knop staat gewoon tussen de widgets.
vrijdag 12 februari 2021 om 13:35
vrijdag 12 februari 2021 om 13:38
Oh das ook een goeie! Ik doe daar altijd de boodschappen dus die ga ik ook eens ontdekken. Dankjewel!captain_hindsight schreef: ↑12-02-2021 10:24Je kan ook met de AH-app praten in de google assistant.