Mijn moeder stuurt constant negatieve appjes ? Geen OP

13-02-2021 11:07 14 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2021 14:49
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
0.00% gewijzigd
Haar dat melden, dat je geen zin hebt in dit soort dramaberichten. Dat als ze door blijven gaan , je haar gaat blokkeren.

Als ze wil veranderen, je kan bellen om er over te praten.

En dan ook echt blokkeren als ze niet stopt.
Luci_Mster2 schreef:
13-02-2021 11:09
Haar dat melden, dat je geen zin hebt in dit soort dramaberichten. Dat als ze door blijven gaan , je haar gaat blokkeren.

Als ze wil veranderen, je kan bellen om er over te praten.

En dan ook echt blokkeren als ze niet stopt.
Ja precies dit!
Blokkeren en er niet wakker van liggen.
Alle reacties Link kopieren
Je broer/ zus wil of willen ook geen contact ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2021 11:24
Je broer/ zus wil of willen ook geen contact ?
.
anoniem_642e8fedc1625 wijzigde dit bericht op 13-02-2021 12:38
29.19% gewijzigd
Dit is rot inderdaad. Praat erover met je moeder in plaats van negeren. Het is en blijft wel je moeder.. ze geeft ook aan dat het ook wat met haar doet. Ze mist jullie duidelijk. Ik vind persoonlijk dat je wat respect moet tonen tegenover voor je moeder. Je moeder voelt zich eenzaam. Je bent haar kind! snap niet dat je haar zo behandeld. Succes!
Maar TO, ik zie nu wie je bent. Eigenlijk is mijn enige advies aan jou: ga eens praten met iemand, een prof. Al met al denk ik dat je wat hulp kan gebruiken. Je lijkt steeds alles buiten jezelf te leggen, terwijl ik denk dat de oplossing voor een hoop problemen juist bij jou zelf liggen.
Lotjeonzeker schreef:
13-02-2021 11:07
Wat moet ik hier nou mee? Het voelt een beetje als emotionele manipulatie

Zo klinken die berichtjes inderdaad. Je kunt je moeder niet veranderen en ook niet wat ze jou stuurt, en dus zul je het moeten zoeken in wat jij zelf kunt doen om dit een prettige situatie voor jezelf te maken.
Weet je waarom het voelt als emotionele manipulatie?
Dat IS het...

Het duurt alleen heel erg lang voordat het in jouw hoofd rustig genoeg blijft om te doen wat goed is: de deur helaas weer sluiten. Niets is in deze relatie jouw schuld, en jij kan niets veranderen aan hoe je moeder is of doet.

Je kan het jezelf gemakkelijker maken door niet meer bereikbaar te zijn voor de speldenprikken. Dat mag je: dat is een vorm van voor jezelf zorgen.
Je wist altijd al hoe ze was, niet voor niets was het contact al heel lang vrijwel nihil voordat je stiefvader overleed. En ze is blijkbaar geen spat veranderd.
Eens met Luci, haar melden dat je haar blokkeert als ze doorgaat met dit soort appjes en manipulatie, en dat dan ook echt doen.
JackyBee schreef:
13-02-2021 11:34
Maar TO, ik zie nu wie je bent. Eigenlijk is mijn enige advies aan jou: ga eens praten met iemand, een prof. Al met al denk ik dat je wat hulp kan gebruiken. Je lijkt steeds alles buiten jezelf te leggen, terwijl ik denk dat de oplossing voor een hoop problemen juist bij jou zelf liggen.
dat wilde ik ook zeggen, zoveel gedoe met mensen.
Ga eens praten met iemand die je verder kan helpen
TO heeft drie topics geopend, en van alledrie de OP leeggehaald. Ieder woord wat wij hier schrijven is paar'len voor de zwijnen gooien ....
Lekker kinderachtig om steeds alles te verwijderen. Gatverdamme zeg :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven