Moet je 3 dates wachten voordat je seks hebt?

maandag 15 februari 2021 om 14:11
Heb jij de liefde al gevonden? En welke relatievorm past dan bij jou? De traditionele relatie, open of lat-relatie? Of blijf je gewoon liever alleen? En als je iemand leuk vindt, na hoeveel dates is seks hebben dan 'normaal?'. Moet je 3 dates wachten?
In de nieuwe podcast Over de liefde gaat VIVA’s hoofdredacteur Debby Gerritsen op zoek naar de liefde en welke relatievorm bij haar past.
https://www.viva.nl/podcast/luister-de- ... de-liefde/
Wat vinden jullie?
In de nieuwe podcast Over de liefde gaat VIVA’s hoofdredacteur Debby Gerritsen op zoek naar de liefde en welke relatievorm bij haar past.
https://www.viva.nl/podcast/luister-de- ... de-liefde/
Wat vinden jullie?

maandag 15 februari 2021 om 14:53
Grondwet zelfs!
Jezus wat een kul vraag. Je hebt seks met een date wanneer je dat allebei een goed idee vindt. Of dat nu na 5 minuten is op de 1e date, of pas wanneer je getrouwd bent, nadat je 20 dates met een chaperonne erbij hebt gehad.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 15 februari 2021 om 14:56
Nog een belangrijkere vraag: hoe veel tijd moet er tussen die dates zitten? Hoe veel appen jullie tussendoor? Hoe lang moeten de dates duren? Hoe veel moeten ze kosten? Moeten alle drie de dates met dezelfde persoon gebeuren als degene waarmee je uiteindelijk seks moet hebben? Moet er consistent drie dates zitten tussen elke vrijpartij, of is dit eenmalig?

leeg
maandag 15 februari 2021 om 15:00
Helena_z schreef: ↑15-02-2021 14:56Nog een belangrijkere vraag: hoe veel tijd moet er tussen die dates zitten? Hoe veel appen jullie tussendoor? Hoe lang moeten de dates duren? Hoe veel moeten ze kosten? Moeten alle drie de dates met dezelfde persoon gebeuren als degene waarmee je uiteindelijk seks moet hebben? Moet er consistent drie dates zitten tussen elke vrijpartij, of is dit eenmalig?![]()

Conclusie: daten begin er maar niet aan, veel te ingewikkeld.
Gewoon uithuwelijken, veel gemakkelijker.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 15 februari 2021 om 15:01
Ik zeg een puntensysteem toepassen en pas aan de sex als je X punten hebt.Helena_z schreef: ↑15-02-2021 14:56Nog een belangrijkere vraag: hoe veel tijd moet er tussen die dates zitten? Hoe veel appen jullie tussendoor? Hoe lang moeten de dates duren? Hoe veel moeten ze kosten? Moeten alle drie de dates met dezelfde persoon gebeuren als degene waarmee je uiteindelijk seks moet hebben? Moet er consistent drie dates zitten tussen elke vrijpartij, of is dit eenmalig?![]()
Dus dagelijks appen, 5 punten. 10 punten als hij het gesprek initieert.
Lief kaartje: 20 punten
Uit eten en hij betaald: 50 punten. Als jij moet betalen min 50 punten.
Zoiets?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 15 februari 2021 om 15:01
Tja, wat is een date? Als ik zin had in seks ging ik de kroeg in, had ik in een kwartier beet en lagen we een uur later in bed. Gewoon lekker neuken zonder veel gedoe. Deed dat soms wel drie keer in de week - gewoon omdat ik geil was.
Heb mijzelf wel eens verteld dat het slimmer is om even te wachten met seks als je denkt dat er meer in zit dan neuken, maar langer wachten dan na drie dates is me nooit gelukt. Vind seks gewoon te fijn om te lang te wachten.
Heb mijzelf wel eens verteld dat het slimmer is om even te wachten met seks als je denkt dat er meer in zit dan neuken, maar langer wachten dan na drie dates is me nooit gelukt. Vind seks gewoon te fijn om te lang te wachten.

maandag 15 februari 2021 om 15:09
Ik adviseer de hoofdredactrice om grote afstand te nemen van de redactie.
En hopen dat de besmettelijke ziekte die daar heerst herstelbaar is.
Dan is bij kinderen en pubers wel het geval, die groeien over die dingen heen.
Of je over de infantiele en seksistische fiepjes van de redactie weet ik niet. Maar ik denk dat het verstandig is om je eerst een tijd terug te trekken tot je weer normaal kunt denken (als je niet bij elk etenswaar of ander willekeurig ding aan seks denkt zit je op het juiste spoor en als je jezelf niet meer als een hip stuk vlees wat her en der gepenetreerd moet worden (en behalve op die manier echt door niemand serieus genomen zal worden) maak je ook vooruitgang).
Daarna zal je je nog een tijdje langer moeten terugtrekken tot je over de enorme schaamte heen bent.
En daarna gun ik je een hele fijne relatievorm die je niet uit hoeft te buiten.
En hopen dat de besmettelijke ziekte die daar heerst herstelbaar is.
Dan is bij kinderen en pubers wel het geval, die groeien over die dingen heen.
Of je over de infantiele en seksistische fiepjes van de redactie weet ik niet. Maar ik denk dat het verstandig is om je eerst een tijd terug te trekken tot je weer normaal kunt denken (als je niet bij elk etenswaar of ander willekeurig ding aan seks denkt zit je op het juiste spoor en als je jezelf niet meer als een hip stuk vlees wat her en der gepenetreerd moet worden (en behalve op die manier echt door niemand serieus genomen zal worden) maak je ook vooruitgang).
Daarna zal je je nog een tijdje langer moeten terugtrekken tot je over de enorme schaamte heen bent.
En daarna gun ik je een hele fijne relatievorm die je niet uit hoeft te buiten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.