Kan ze toch weer geïnteresseerd zijn?

14-02-2021 10:30 67 berichten
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?

Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,

Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
15-02-2021 12:58
Je kan ook zeggen dat je de proefrit al met iemand anders doet. Dat zal haar leren.

Het zal haar niets leren, maar als ze dan merkt dat ze een beetje jaloers is kan dat net dat zetje zijn dat to zo graag zou zien.
julius schreef:
16-02-2021 19:19
Het zal haar niets leren, maar als ze dan merkt dat ze een beetje jaloers is kan dat net dat zetje zijn dat to zo graag zou zien.
Nee
Nee = nee, een goed ezelsbruggetje om het te onthouden is de som 1 = 1 uitschrijven en dan aan beide kanten van het is-teken de letters omdraaien
En welke zichzelf respecterende man noemt zich butterfly?
Mumper schreef:
16-02-2021 18:46
Slaap lekker krijg ik ook van mannelijke vrienden maar die pauze ertussen is wel verdacht ja. Misschien heeft ze narcolepsie? Dat ze steeds tussendoor wegvalt zegma?
kleine kans dat ze dat heeft.
Mumper schreef:
16-02-2021 18:44
Nooit eerder vrienden gehad?
nee helaas
butterfly1234 schreef:
16-02-2021 19:40
nee helaas
Nou dan bof je toch maar, ik zou deze koesteren
Hoe lang is het geleden dat ze aan gaf niks te voelen op romantische vlak ?

Hebben jullie elkaar na die date’s nog gezien of stelt ze dat nu voor het eerst voor tijdens het proefritje ? Haal je der ook op ?
Heb je geen vrienden to las ik dat goed ?
Misschien denkt ze dat je op mannen valt. Een gay bestie ben je nu.
Wat heb jij gezegd na die dates?

"Ja, prima, ik wil ook eigenlijk alleen vrienden zijn"
of
"Jammer, ik wilde eigenlijk meer"

Want in het eerste geval denkt ze waarschijnlijk dat jullie gewoon maatjes zijn die nu dingen kunnen delen.
VANTA schreef:
17-02-2021 22:51
Misschien denkt ze dat je op mannen valt. Een gay bestie ben je nu.
Of zij is erachter gekomen dat ze op vrouwen valt. Het kan allemaal en ik wil altijd zo graag weten hoe het precies zit als er zoveel mogelijkheden zijn!
TO, kan je de vragen van WoepWoep en Zonmuis beantwoorden? Dan kunnen we verder met de analyse.
butterfly1234 schreef:
15-02-2021 12:13
Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.
Erg vaag allemaal
Nee joh. Zij is onderzoekend, maar niet enthousiast. Een "kiek'n of het nog wat wordt (op een presenteerdblaadje) "... daar moet je geen moeite in willen steken. Sorry, het is hard (en ik weet er alles van, trust me) maar ik acht het kansloos.
WoepWoep schreef:
17-02-2021 20:13
Hoe lang is het geleden dat ze aan gaf niks te voelen op romantische vlak ?

Hebben jullie elkaar na die date’s nog gezien of stelt ze dat nu voor het eerst voor tijdens het proefritje ? Haal je der ook op ?
Heb je geen vrienden to las ik dat goed ?
3-4 weken ongeveer. Daarna elkaar niet meer gezien. Proefrit is inderdaad 1e keer. En nee ik haal haar niet op ze komt zelf.
En ja ik heb wel vrienden.
Zonmuis schreef:
17-02-2021 23:55
Wat heb jij gezegd na die dates?

"Ja, prima, ik wil ook eigenlijk alleen vrienden zijn"
of
"Jammer, ik wilde eigenlijk meer"

Want in het eerste geval denkt ze waarschijnlijk dat jullie gewoon maatjes zijn die nu dingen kunnen delen.
Weet ik niet meer precies. Volgens mij iets van jammer en wel dat ik meer wilde geloof ik.
Oriander schreef:
18-02-2021 08:58
Of zij is erachter gekomen dat ze op vrouwen valt. Het kan allemaal en ik wil altijd zo graag weten hoe het precies zit als er zoveel mogelijkheden zijn!
ik ook echt ik hou het niet meer
Tijd om je vleugels te spreiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven