Kan ze toch weer geïnteresseerd zijn?

zondag 14 februari 2021 om 10:30
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?
Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,
Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden 2 dates gehad met een meisje maar ze gaf aan dat er geen romantische klik was. Sindsdien praten we non-stop. Ze praat met me over haar problemen die ze heeft met werk etc maar ze zegt ook bijna elke avond slaap lekker en bijna elke ochtend lekker geslapen?
Bij mijn vrienden doe ik dit dus echt nooit,
Zou ze van gedachten kunnen veranderen en weer geïnteresseerd kunnen zijn? of zie ik dit helemaal verkeerd?
dinsdag 16 februari 2021 om 19:19

woensdag 17 februari 2021 om 02:27
Nou dan bof je toch maar, ik zou deze koesteren
woensdag 17 februari 2021 om 20:13

donderdag 18 februari 2021 om 11:25
Nee joh. Zij is onderzoekend, maar niet enthousiast. Een "kiek'n of het nog wat wordt (op een presenteerdblaadje) "... daar moet je geen moeite in willen steken. Sorry, het is hard (en ik weet er alles van, trust me) maar ik acht het kansloos.butterfly1234 schreef: ↑15-02-2021 12:13Had aan haar aangegeven dat ik a.s zaterdag proefrit ga maken in een nieuwe auto. Vroeg ze gelijk of ze mee mocht.
Erg vaag allemaal

donderdag 18 februari 2021 om 15:12
3-4 weken ongeveer. Daarna elkaar niet meer gezien. Proefrit is inderdaad 1e keer. En nee ik haal haar niet op ze komt zelf.
En ja ik heb wel vrienden.

donderdag 18 februari 2021 om 15:15
Weet ik niet meer precies. Volgens mij iets van jammer en wel dat ik meer wilde geloof ik.