Laptop met touchscreen

18-02-2021 09:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van het weekend is mijn fijne Hp elite dusdanigs beschadigd dat deze enkeltje prullenbak moet gaan krijgen.

Helaas niet het geld om een nieuwe Hp te kopen.

Iemand positief over een ander merk laptop met touchscreen die onder de e1000 is?
Ik gebruik voor werk een Dell Latitude 3390 die ik heel prettig vind. Als ik me het goed herinner valt die net onder de 1000e.
Maakt zo'n touchscreen de laptop niet duur? En op dit moment zijn laptops erg duur, er is veel vraag en een tekort aan chips. Dus dit is niet het goede moment om een laptop te kopen, maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb een ASUS Vivobook. Werkt voor mij prima, maar ik heb niet zo veel verstand van de specificaties. Is denk ik niet vergelijkbaar mat een HP, maar daarom ook een stuk goedkoper.
Once upon a time you dressed so fine
Threw the bums a dime in your prime, didn't you?
Ik heb een Lenovo die je helemaal kunt omdraaien waardoor het een tablet wordt. Ik vind het echt ideaal.

https://www.coolblue.nl/product/860824 ... 0crmh.html
Wat wil je met je laptop kunnen doen? Ik zou minstens een Intel i5 processor nemen en 8GB ram. Een touchscreen is duur.

Uiteindelijk ligt het helemaal aan je gebruik.
ExodusRedux schreef:
18-02-2021 10:37
Ik heb een Lenovo die je helemaal kunt omdraaien waardoor het een tablet wordt. Ik vind het echt ideaal.

https://www.coolblue.nl/product/860824 ... 0crmh.html

Ja dat heb ik ook en zou ik ook aanraden (eentje met tabletmodus dus), erg handig, zeker tijdens reizen voor werk.
Ik had in 2014 al een laptop van €850 met touchscreen, van Asus. Ik zou dus denken dat dat nu ook wel moet lukken onder de €1000.
Misschien is de Microsoft Surface Pro of de Microsoft Surface Laptop Go of Microsoft Surface Laptop wat voor je? Ik zit daar zelf al eeuwig over te twijfelen.
Ik ben heel tevreden met mijn Lenovo IdeaPad Flex 5 14ARE05 - 81X2006QMH. Ongeveer 750 eu.
I5 processor, maar als je er minder mee doet kun je ook de variant met de I3 processor nemen, scheelt je ongeveer 100 euro.

Heeft ook touch, kan als tablet op school liggen door het scherm om te klappen (schakelt bij het omdraaien van het scherm de toetsen automatisch uit) of als een dakje neer te zetten. Je kan hem ook op z'n kant leggen, dan heb je, in plaats van liggend, staand beeld, ook wel makkelijk met het doorlezen van documenten.
Ik heb een thuiswerklaptop van de zaak, dus geen idee wat ie kost. Het is de HP Pro Book en die bevalt me uitstekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven