Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

vrijdag 19 februari 2021 om 20:25
Is het ook, ik ben 42 jaar maar ik word vaak tussen de 33-37 jaar geschat. Zie ook veel jonger uit. Dus ik krijg ook reacties van mannen die veel jonger zijn

vrijdag 19 februari 2021 om 20:35
Je bent zeker een geweldig mens !Julia_20 schreef: ↑19-02-2021 20:24En mijn probleem is volgens mij dat ik een grote vrouw ben met kort haar.
Wel mooie ogenvoor en na de operatie hahaha
Mannen, heb ik het gevoel, zijn op zoek naar slank, sportief enz.
Mijn vriendinnen zeggen weer je bent een topwijf, je bent hartstikke leuk, je hebt humor enz enz.
Grappige is dat ik online ook grote vrouwen ken die leuke mannen hebben dus ja klopt dat bovenstaande weer niet.
En toch....waar gaat het mis?
Uiteindelijk pas op ieder pot een dekseltje....
En toch weet ik niet waar het mis gaat ...

vrijdag 19 februari 2021 om 20:36

vrijdag 19 februari 2021 om 20:46
Datertje schreef: ↑19-02-2021 20:36Ooo absoluut ik vind elk mens iets moois hebben. Alleen ik denk dat internet daten niet voor ieder mens werkt.
Zo lang je er lol in hebt is het prima. Ik hoop toch echt iemand in het wild tegen te komen. Straks als de horeca weer open is lekker los met vriendinnen .
Ik denk het ook...
vrijdag 19 februari 2021 om 20:47
zeker pfff...roosroosje schreef: ↑19-02-2021 20:43Nou .... en dan gebeurt het weer
Krijg een app van mijn date ..
“ je bent een geweldige vrouw, en ik kan alleen maar van je dromen maar ik weet niet of ik echt met je wil daten as zondag”
![]()
Pffff ...
wat heb je teruggestuurd....tuurlijk wil jij daten met mij....twee leuke mensen wat wil je nog meer.

vrijdag 19 februari 2021 om 20:55
Wat ...roosroosje schreef: ↑19-02-2021 20:43Nou .... en dan gebeurt het weer
Krijg een app van mijn date ..
“ je bent een geweldige vrouw, en ik kan alleen maar van je dromen maar ik weet niet of ik echt met je wil daten as zondag”
![]()
Pffff ...

vrijdag 19 februari 2021 om 20:55
Je hebt gewoon nog geen geluk gehad, maar er is echt iemand voor jou. Je bent hartstikke leuk en grappig!Julia_20 schreef: ↑19-02-2021 20:24En mijn probleem is volgens mij dat ik een grote vrouw ben met kort haar.
Wel mooie ogenvoor en na de operatie hahaha
Mannen, heb ik het gevoel, zijn op zoek naar slank, sportief enz.
Mijn vriendinnen zeggen weer je bent een topwijf, je bent hartstikke leuk, je hebt humor enz enz.
Grappige is dat ik online ook grote vrouwen ken die leuke mannen hebben dus ja klopt dat bovenstaande weer niet.
En toch....waar gaat het mis?

vrijdag 19 februari 2021 om 20:58
roosroosje schreef: ↑19-02-2021 20:32@Antoon69 wat bedoel je daarmee ?
Ik sta echt open voor feedback of tips.
@ Datertje ieder mens is mooi ...
Nou gewoon dat je iemand uitkiest die net zo bijzonder gevonden wordt als jij. Of zeg ik nou iets heel raars?

vrijdag 19 februari 2021 om 21:13
Ben gewoon weer teleurgesteld.....
Ik heb gewoon aangegeven dat je al maanden een date wilt en dat je het nu ineens eng vind.
Als je geen zin hebt, prima.
Weetje lieve forummers, ik heb hier gewoon niet de kracht meer voor. Ben eraan gewend helaas.
@ Antoon69 ... ik begrijp je punt. Maar mijn probleem is, ik val niet op macho, knappe mannen.
Ik val heel erg op rustige types voornamelijk nerds eigenlijk ...
Ach ik weet het ook niet meer....( beetje gebroken )
Ik heb gewoon aangegeven dat je al maanden een date wilt en dat je het nu ineens eng vind.
Als je geen zin hebt, prima.
Weetje lieve forummers, ik heb hier gewoon niet de kracht meer voor. Ben eraan gewend helaas.
@ Antoon69 ... ik begrijp je punt. Maar mijn probleem is, ik val niet op macho, knappe mannen.
Ik val heel erg op rustige types voornamelijk nerds eigenlijk ...
Ach ik weet het ook niet meer....( beetje gebroken )

vrijdag 19 februari 2021 om 21:28
Ik vind het rot voor je Roos. Je keek ernaar uit en jullie hadden al een tijd contact. Maar bedenk wel dat dit niks over jou zegt. Er is iets- wat het ook is- waardoor hij afzegt.
Jullie hebben al maanden contact toch? En er kwam nooit een date. Ik denk dat hij vooral gezellig contact wil maar niet wil of durft te daten. Bang om tegen te vallen ofzo. Zoek het niet bij jezelf hoor.
Snap dat je teleurgesteld bent.
Jullie hebben al maanden contact toch? En er kwam nooit een date. Ik denk dat hij vooral gezellig contact wil maar niet wil of durft te daten. Bang om tegen te vallen ofzo. Zoek het niet bij jezelf hoor.
Snap dat je teleurgesteld bent.

vrijdag 19 februari 2021 om 21:33
vrijdag 19 februari 2021 om 21:40
Hé wat balen zeg Roos en Julus! Knuffel voor jullie beide
Om hele stomme redenen ook zeg.. Ookal is het bij jou nog niet uitgesproken Julus, je gevoel en zijn actie zeggen inderdaad genoeg. Wat een sufferds zeg pff, het blijft me elke keer verbazen..
En herken het beetje Roos. Geen modellenwerk of iets hoor, maar ook wel wat aandacht en eerste afspraakjes gaan redelijk gemakkelijk af. Ze zijn dan vol lof en altijd aantrekking, maar haken dan uiteindelijk toch allemaal af of willen maar 1 ding.. Heel frustrerend, heb veel meer te bieden dan leuk koppie en lichaam. Maar echt investeren zit er niet in.
Lastig allemaal.. We zijn hier allemaal verschillend, maar lopen toch tegen hetzelfde aan. Daarbij denk ik dat online daten daar groot aandeel in heeft, niemand wil echt moeite doen en meer aandacht. Uitzonderingen daargelaten uiteraard!

Om hele stomme redenen ook zeg.. Ookal is het bij jou nog niet uitgesproken Julus, je gevoel en zijn actie zeggen inderdaad genoeg. Wat een sufferds zeg pff, het blijft me elke keer verbazen..
En herken het beetje Roos. Geen modellenwerk of iets hoor, maar ook wel wat aandacht en eerste afspraakjes gaan redelijk gemakkelijk af. Ze zijn dan vol lof en altijd aantrekking, maar haken dan uiteindelijk toch allemaal af of willen maar 1 ding.. Heel frustrerend, heb veel meer te bieden dan leuk koppie en lichaam. Maar echt investeren zit er niet in.
Lastig allemaal.. We zijn hier allemaal verschillend, maar lopen toch tegen hetzelfde aan. Daarbij denk ik dat online daten daar groot aandeel in heeft, niemand wil echt moeite doen en meer aandacht. Uitzonderingen daargelaten uiteraard!
vrijdag 19 februari 2021 om 21:47
Vervelend roos!
Ik herken wel een aantal dingen van wat je meemaakt. Maar het is ook gewoon een beetje een kwestie van geluk hebben denk ik. Het is niet altijd ergens naar te herleiden waar het aan ligt, soms ligt het nergens aan.
De manier waarop er gecommuniceerd wordt vind ik nog wel het teleurstellendste trouwens. Dat zal het app tijdperk wel in de hand werken. Maar ik kan meer respect hebben voor iemand die het gewoon duidelijk en eerlijk zegt, dan dat slappe omheen gelul en die smoesjes continue.

Ik herken wel een aantal dingen van wat je meemaakt. Maar het is ook gewoon een beetje een kwestie van geluk hebben denk ik. Het is niet altijd ergens naar te herleiden waar het aan ligt, soms ligt het nergens aan.
De manier waarop er gecommuniceerd wordt vind ik nog wel het teleurstellendste trouwens. Dat zal het app tijdperk wel in de hand werken. Maar ik kan meer respect hebben voor iemand die het gewoon duidelijk en eerlijk zegt, dan dat slappe omheen gelul en die smoesjes continue.
orbifolia wijzigde dit bericht op 19-02-2021 22:44
18.07% gewijzigd
vrijdag 19 februari 2021 om 21:49
vrijdag 19 februari 2021 om 22:08
vrijdag 19 februari 2021 om 22:39
I’m in!alongwiththesunshine schreef: ↑19-02-2021 22:18De volgende editie noemen we onszelf de Special Snowflake Sexy Single Topic.
En dan met z’n allen zingen:
https://m.youtube.com/watch?v=6iCaXTXf1Dw