overdrijf ik?

19-02-2021 18:12 257 berichten
Ik heb sinds 9 maanden een lat relatie met een man met autisme. We hebben het heel fijn samen. Seksleven is minder doordat ik geen libido heb. Seks komt daarom van zijn kant. Afgelopen nacht is er wat vervelends gebeurt.

Ik was 1 pil vergeten en voor de zekerheid wilde ik geen seks vanaf de "voorkant", ookal ben ik volgens de bijsluiter nog steeds veilig. Ik heb hem van de week geappt om me dat te helpen herinneren. Vannacht kwam ik bij hem slapen en toen initieerde hij seks. Ik zei nogmaals dat ik niet via de voorkant wilde. Dus we gingen via de achterkant en dit lukte niet zo goed. Tijdens dit proces stak hij hem meerdere keren richting voorkant maar steeds zei ik "verkeerde gat" en draaide dan weg. Na een tijdje kwam hij ineens aan de voorkant naar binnen. Ik zei "ga eruit" en toen hield hij een tijdje stil en probeerde hij mij met zijn hand te bevredigen vooraan zeg maar. Toen begon hij langzaam te stoten. Toen zei ik "ga eruit" en stopte hij weer en ging door met bevredigen. Dit ging zo door waarbij ik minstens 5x maar mogelijk ook 10x heb gezegt "eruit" en "ga er uit" en "jonge..!" met korte tussenpozen op rustige neutrale toon met wat schudden van mijn bips. Hij lag plat boven op mijn rug met zijn gewicht dus ik kon niet meer dan dat bewegen, tenzij ik echt had gaan beuken. Na de zoveelste keer zei hij "nog even" en ging hij nog steeds door en toen zei ik weer "ga er uit" en toen ging hij er eindelijk uit en kwam klaar achterop. Ik heb niet geschreeuwd of ben boos geworden of zo, ik heb het steeds op een rustige neutrale toon gezegd. Ik was op dat moment ook helemaal niet boos maar ik had met mezelf afgesproken dat ik dit niet zou doen dus wilde het daarom afbreken.

Ik was na afloop niet blij, vooral geirriteerd maar toen voelde ik ineens mijn tranen stromen. Hij zag dat en schrok en vroeg wat er was. Toen heb ik een tijdje op de badkamer zitten snikken. Ik zei daarna dat ik duidelijk zei dat ik niet wilde en hij toch door ging en dat ik dat niet wilde. Hij zei dat hij niet had begrepen dat hij moest stoppen en dacht dat het goed zat. Ik zei "wat begrijp jij niet aan ga er uit?" En hij zei dat hij het had begrepen als ik stop had gezegt. Hij vond het heel erg wat er was gebeurd en we zijn allebei verdrietig van slapen. Ik hoorde hem naast me snikken maar ik was zelf erg verdrietig dus liet hem maar.

De volgende dag hebben we het er over gehad. Toen gaf ik aan dat ik zowel op app als meerdere keren tijdens de daad had gezegd dat ik het niet wilde vanwege de anticonceptie. Hij zegt dat hij niet wist dat hij aan de voorkant zat en hij dacht dat hij aan de achterkant zat en begreep nu pas echt waarom ik zo verdrietig werd omdat hij weet hoe voorzichtig ik ben met anticonceptie. Hij heeft nog eens 10x sorry gezegd en dat hij niet had begrepen dat het niet goed zat.

Daar is het bij gebleven. Na dat gesprek had ik er vrede mee want hij had echt spijt en vond het heel rot dat het was gebeurd. Maar toen ik net terug in de trein naar huis zat begon ik ineens weer te huilen. Ik kan niet helemaal plaatsen waarom want hij heeft mij geen pijn gedaan en had het niet zo bedoeld. Maar iets in mij twijfelt of hij de waarheid zegt dat hij niet wist dat hij voorin zat. Ik heb zelf geen piemel maar het lijkt me toch dat het anders voelt? En iets in mij vind mijzelf een enorme suftrut dat ik zo rustig bleef en niet op een gegeven moment ging trappen of slaan of roepen dat hij nu onmiddelijk moest kappen of iets dergelijks want ik had zelf al door dat de boodschap niet binnen kwam. Dat het dus mijn eigen schuld is dat het gebeurd is. Had ik maar assertiever moeten zijn. Hij heeft autisme dus heeft duidelijke signalen nodig.

Ik huil nu weer en ik vraag me af of ik me nou zo aan het aanstellen ben, want er is toch niks erg gebeurt er er zit geen greintje kwaad in hem. Wat vinden jullie?
Ik reageer een beetje kris kras door elkaar, maar heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ik reageer niet op alles maar ik lees ze allemaal. Ik voel me al minder stom. :heart:
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2021 15:14
Reden: ongepast
99.08% gewijzigd
Ik snap de vraag waarom je door bent blijven gaan wel. Als je daarover gaat nadenken, gebeurt dit je de volgende keer hopelijk niet meer!

En het kan goed zijn dat hij spijt had erna hoor, maar dat verandert absoluut niets aan het feit dat hij verdomd goed wist wat hij aan het doen was. Jij was heel duidelijk en hij ging gewoon door.
Life is short. Eat dessert first.
Je bent verkracht TO.
En ik vind dat je moet overwegen aangifte te doen.

Dit lijkt misschien heftig maar ik denk dat als deze man niet een serieuze waarschuwing krijgt dat de kans op herhaling groot is.
Dan niet bij jou dan bij een ander.

Heel veel kracht en sterkte meis!
Onweertje schreef:
19-02-2021 22:45
Mannen snappen niks. Ik vind dit een lastige kwestie, als ik dit koppel naar mijn relatie kan ik mij niet voorstellen dat dit zou kunnen gebeuren. Je laat je anaal nemen, wat ik nogal wat vind, maar aan de voorkant mag niet. Ik denk dat dat niet duidelijk is en als je niet duidelijk nee zegt en je broek omhoog trekt, komt het echt niet binnen bij een man. Die is gewoon geil en dom. Neemt niet weg dat ik hem wel zou dumpen. Domme niet luisterende mannen zijn tijdverspilling. Ik zou wel werken aan wat harder worden.

Ik snap natuurlijk wel heel goed dat jij verdrietig bent hoor. Als jij je zo voelt. Dan is dat jouw gevoel en dus de waarheid
Nee, Nee en Nee. Wat een ongelooflijke onzin dit. Een man snapt dit niet, is geil en dom en het komt niet binnen?

Een normale man snapt dit echt wel en doet dit niet, klaar.
Life is short. Eat dessert first.
Ben ik echt de enige die dit verhaal met samengeknepen ogen en een zuur gezicht zat te lezen. Wat een bizar verhaal... Dafaq is 'van de voorkant'.. Later dacht ik te begrijpen dat 'van de achterkant' anale seks was. Primair omdat je niet zwanger wilde raken....
Dus je vind anale seks oke maar vaginale seks niet want dan is er kans dat je zwanger raakt... Alleen nu voel je je aangetast omdat hij niet op jouw commando van vaginaal naar anaal ging.
Sorry mij ben je echt kwijt.

Dafaq did i just read.
Onweertje schreef:
19-02-2021 22:45
Mannen snappen niks. Ik vind dit een lastige kwestie, als ik dit koppel naar mijn relatie kan ik mij niet voorstellen dat dit zou kunnen gebeuren. Je laat je anaal nemen, wat ik nogal wat vind, maar aan de voorkant mag niet. Ik denk dat dat niet duidelijk is en als je niet duidelijk nee zegt en je broek omhoog trekt, komt het echt niet binnen bij een man. Die is gewoon geil en dom. Neemt niet weg dat ik hem wel zou dumpen. Domme niet luisterende mannen zijn tijdverspilling. Ik zou wel werken aan wat harder worden.

Ik snap natuurlijk wel heel goed dat jij verdrietig bent hoor. Als jij je zo voelt. Dan is dat jouw gevoel en dus de waarheid
Nee, er is niks duidelijk aan ‘ga eruit’... :bonk:

Wat een treurnis in 1 post..,,
LīlyRose schreef:
19-02-2021 21:56
Helemaal geen kutvraag. Als mijn partner voor de tweede keer hem toch ergens insteekt waar ik het niet wil is het klaar met de seks. Gewoon handig om in je leven te kijken waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Of doe jij dat nooit?
Schuld geef ik werkelijk helemaal nergens, volledig jouw invulling.
De. Man. Lag. Met. Zijn. Gewicht. Op. Haar.

Kun je lezen? En in eerste instantie normaal gedrag verwachten van je vriend en daarna bevriezen zijn heel normale reacties.
HETISDEWAARHEID schreef:
19-02-2021 22:51
Ben ik echt de enige die dit verhaal met samengeknepen ogen en een zuur gezicht zat te lezen. Wat een bizar verhaal... Dafaq is 'van de voorkant'.. Later dacht ik te begrijpen dat 'van de achterkant' anale seks was. Primair omdat je niet zwanger wilde raken....
Dus je vind anale seks oke maar vaginale seks niet want dan is er kans dat je zwanger raakt... Alleen nu voel je je aangetast omdat hij niet op jouw commando van vaginaal naar anaal ging.

Dafaq did i just read.
Ik vind het eigenlijk een best logisch verhaal. Van anale seks kun je niet zwanger worden. Het is toch niet zo dat als je instemt met anaal, dat je daarmee ook meteen instemt voor vaginaal? Daarbij heeft ze meerdere malen gezegd dat hij moest stoppen.

:hug: Sterkte TO.
HETISDEWAARHEID schreef:
19-02-2021 22:51

Dafaq did i just read.
Ik schrijf expres een beetje stom om niet mijn normale schrijfstijl weg te geven.

Ik was een pil vergeten dus ik wilde niet de voorkant. De achterkant was oke. Misschien was het achteraf gezien wel mijn fout om dan de achterkant als compromis te doen omdat hij initieerde. Maar aan de andere kant ga je er van uit dat je relatie van 8 maanden "niet de voorkant" respecteert, hoe stom de reden ook is in zijn ogen.
LitaLily schreef:
19-02-2021 22:30
Die uitleg is me dan ontgaan. Ik lees vooral "Waarom bleef ze doorgaan met seks?". En "Kijken waarom iets zo gebeurt" van jou.
Dat TO bij zichzelf ten rade moet gaan waarom het zo is gebeurd.
Ik geef als reden dat TO er niets aan kon doen. De reden ligt bij haar vriend.
Er valt niks bij zichzelf te zoeken.
Ik vind jouw vragen overkomen als de schuld bij TO zoeken.
En ja ik rant graag door tegen het denkbeeld dat TO zichzelf achter de oren moet krabben over wat ze anders had kunnen doen.
Dit was niet door haar te voorzien of voorkomen.
Mens.
Eens. Ik ben best assertief maar ik heb ook weleens zo'n 'wat gebeurt er nu' moment gehad. Als een man die je op een andere manier kent ineens zo'n beest is, is dat gewoon heel eng.
Dat bedoelde ik met 'het duurde te lang'.
Vanuit hem dus.
Hij heeft vele momenten gehad om het tij te keren. Maar koos ervoor om bovenop te blijven liggen rampetampen. Toevallig een positie waarbij to geen kant uit kan.
.
doornroosje9 schreef:
19-02-2021 22:48
Nee, Nee en Nee. Wat een ongelooflijke onzin dit. Een man snapt dit niet, is geil en dom en het komt niet binnen?

Een normale man snapt dit echt wel en doet dit niet, klaar.
Inderdaad, beledigend voor mannen, dit.
Annoniem0623 schreef:
19-02-2021 23:11
Ik schrijf expres een beetje stom om niet mijn normale schrijfstijl weg te geven.

Ik was een pil vergeten dus ik wilde niet de voorkant. De achterkant was oke. Misschien was het achteraf gezien wel mijn fout om dan de achterkant als compromis te doen omdat hij initieerde. Maar aan de andere kant ga je er van uit dat je relatie van 8 maanden "niet de voorkant" respecteert, hoe stom de reden ook is in zijn ogen.
Lieverd het was niet jouw fout om de achterkant als compromis te doen.
Er zat er maar 1 fout en dat is hij. Door niet naar jouw "Ga eruit" en niet naar jouw vraag om geen vaginale seks te hebben te luisteren. Onthoud dat.
Overigens vind ik die vraag helemaal niet stom.
ASS’er hier.

Je was duidelijk TO. Heel duidelijk. Dat blijkt uit het feit dat jij ‘ga eruit’ zei (en dat is niet ‘ga door’ of ‘heerlijk wat je doet’ oid). Ja, er kan verwarring zijn geweest over waar hij uit moest (jou of het bed of de kamer of het huis), maar dan is de reactie meestal dat iemand sowieso stopt met waar hij/zij mee bezig was, omdat ‘doorgaan’ + ‘nieuwe informatie verwerken’ vaak niet lukt. Het is bullshit dat jij het anders had moeten zeggen. Als hij echt niet had begrepen wat er mis was, had hij niet ‘nog even’ gezegd. Dan was hij zonder iets te zeggen door gegaan.

Hij had gewoon in zijn hoofd dat het wel kon want je was nog beschermd en als jullie samen zijn dan hebben jullie seks. Hij wilde dat dat door zou gaan dus dat gaat door, en hij wilde aan zijn trekken komen dus dat zou gebeuren. En daarna ziet hij dat zijn acties gevolgen hebben en daar schrikt hij van en daarom huilde hij. Niet omdat hij inziet dat hij enorm over jouw grenzen is gegaan, maar omdat hij niet begrijpt hoe de seks opeens in een ruzie is veranderd.

Hij had moeten luisteren. Hij had moeten doorvragen toen jij zei dat je geen vaginale seks wilde. En hij had, onder alle omstandigheden, jouw lichaam moeten respecteren. Dat heeft hij niet gedaan. En autist of niet, dat is hartstikke fout.
Inderdaad. Het is niet jouw fout TO. Je bent duidelijk geweest.
Ik wil ook nog even toevoegen dat het echt niet uitmaakt of je wel of niet nog beschermd was. Als jij om wat voor reden geen penis in je vagina wil, hoort de eigenaar van de penis dat gewoon te respecteren.
Surebaby schreef:
19-02-2021 23:13
Eens. Ik ben best assertief maar ik heb ook weleens zo'n 'wat gebeurt er nu' moment gehad. Als een man die je op een andere manier kent ineens zo'n beest is, is dat gewoon heel eng.
Dat bedoelde ik met 'het duurde te lang'.
Vanuit hem dus.
Hij heeft vele momenten gehad om het tij te keren. Maar koos ervoor om bovenop te blijven liggen rampetampen. Toevallig een positie waarbij to geen kant uit kan.
.
Ja ik begreep je "Het duurde te lang om een ongelukje te zijn". Ik heb dezelfde ervaring als die je beschrijft. Beetje n "deer in the headlights"-gevoel, verlamd van angst/ongeloof. Doodeng inderdaad als de man die je denkt te kennen en vertrouwt, ineens in een beest verandert.
Die "Nog even" geeft ook aan dat hij haar gehoord en begrepen heeft, maar ervoor koos dat te negeren.
Sowieso. ‘Nog even’. Dat roep je als je moeder naar boven gilt dat je de afwas moet doen en jij het meest recente level in je game uit wil spelen. Niet midden in het liefdesspel met je partner.
Jupiter1995 schreef:
19-02-2021 23:19
Ik wil ook nog even toevoegen dat het echt niet uitmaakt of je wel of niet nog beschermd was. Als jij om wat voor reden geen penis in je vagina wil, hoort de eigenaar van de penis dat gewoon te respecteren.
Inderdaad. Zelfde geldt voor welk gat. Of het nou de voor of achterkant was waar hij dacht in te zitten, eruit is eruit.
Het is echt goed dat je er een punt achter zet, want dit was van kwaad tot erger gegaan.
Een aangifte lijkt me ook zeker een optie die je moet overwegen. In zijn hoofd heeft hij nog steeds gelijk, en je wilt niet door hem omgepraat worden. Dan maar gelijk keihard de grens trekken en laten horen hoe jij het ervaren hebt. Dit is gewoon verkrachting. Jij zei nee, en hij ging door.
kamillet wijzigde dit bericht op 20-02-2021 11:38
Reden: Overbodig
27.20% gewijzigd
Jupiter1995 schreef:
19-02-2021 23:19
Dit wilde ik ook nog zeggen inderdaad. Jouw gevoel is altijd goed.

Sterkte TO!
Dit is gewoon verkrachting en dat huilen van hem manipulatief.

Lijkt mij dat dit het einde van de relatie is.

Sterkte.
Ik quote hier een stukje uit een eerder bericht van je TO;

"Ik weet dat van achter naar voor slecht is inderdaad. Ik was nog wel beschermd, ik was de pil in de 3e week vergeten en nam hem alsnog 10-11 uur later in. Maar ik wil gewoon geen risico nemen dus voor mij is het pil niet op normale tijd ingenomen = geen penetratie. Overdreven misschien maar ik ben daar gewoon principieel en pietluttig in want ik neem anticonceptie heel erg serieus. Toen ik het zei op de app zei hij meteen dat ik nog beschermd was en het dus gewoon kon. Ik zei toen dus dat ik dat niet ging doen om eerder genoemde reden."

Ik vind het erg veelzeggend dat zijn reactie was dat je nog beschermd was en dat het dus gewoon kon.
Ik vind het er sterk op lijken dat, dat hij zei te denken aan de achterkant te zitten, een leugen is.
Het lukte anaal niet, en hij koos er bewust voor de voorkant te nemen tegen jouw wil in.
"Het kon toch gewoon want je was beschermd."
En ookal dacht hij wel echt in de achterkant te zitten, dannog is eruit eruit.
Goed te horen dat je niet meer met hem samen wilt zijn. Sterk van je.
Laat je niet omlullen door zielige smoesjes.
Gezien zijn reacties zou hij dat nog wel eens kunnen gaan proberen.
KamilleT schreef:
19-02-2021 23:49
Ik snap wel hoe het werkt, en hoe mensen met autisme (met name die vroeger de diagnose Asperger hadden gekregen) op je kunnen inpraten zodat je over je grenzen laat gaan. En stoppen zit ook niet in hun aard, want ze beschouwen hun eigen behoeften aan superieur over die van de ander. Het is echt goed dat je er een punt achter zet, want dit was van kwaad tot erger gegaan.
Een aangifte lijkt me ook zeker een optie die je moet overwegen. In zijn hoofd heeft hij nog steeds gelijk, en je wilt niet door hem omgepraat worden. Dan maar gelijk keihard de grens trekken en laten horen hoe jij het ervaren hebt. Dit is gewoon verkrachting. Jij zei nee, en hij ging door.
Hoewel het in deze zeker zo is dat de man in kwestie een enorme egoïst is en ik dit ook onder verkrachting vind vallen, vind ik jou kijk op mensen met autisme op z'n zachtst gezegd bijzonder.
Sws lijkt het erop dat je alle mensen met ASS over 1 kam scheert.

Voor to: :redrose: :hug:
blossom1979 wijzigde dit bericht op 20-02-2021 00:28
Reden: Schrijffout
0.15% gewijzigd
Lieve TO,
Ik begrijp van je dat je helemaal klaar met hem bent, goedzo!
Ik zou het uitmaken en hem daarna de link naar dit topic sturen, in de hoop dat er voor de rest van zijn leven iets héél duidelijk wordt gemaakt en hij iets dergelijks nooit meer zal doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven