Brief aan de ex-minnares man Geen OP

19-02-2021 23:27 282 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2021 20:33
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
99.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oké.
Hoop dat je het nu af kunt sluiten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat verschrikkelijk dat dit je is overkomen.

Maar waarom focus je je zo op haar? Wat gaat zij je brengen? Zij was jou niks verschuldigd, het was je man die jou trouw beloofde. Waarom dan toch vooral over haar rol in het geheel praten, dat is toch totaal niet relevant?
-
Phloxx schreef:
20-02-2021 07:53
Wat verschrikkelijk dat dit je is overkomen.

Maar waarom focus je je zo op haar? Wat gaat zij je brengen? Zij was jou niks verschuldigd, het was je man die jou trouw beloofde. Waarom dan toch vooral over haar rol in het geheel praten, dat is toch totaal niet relevant?
Iemand moet de schuld krijgen he? Dat haar man zelf ook geen nee zei is haar niet aan te rekenen.
PiperAlpha87 schreef:
20-02-2021 07:55
Iemand moet de schuld krijgen he? Dat haar man zelf ook geen nee zei is haar niet aan te rekenen.

Het lijkt me zo lastig om een man te zijn, met zo'n piemel die zo maar in de liefdesgrotjes van andere vrouwen wandelt zonder dat je daar zelf wat over te zeggen hebt. Elke keer dat je struikelt, boem! Ligt er weer zo'n vrouw onder. Rot hoor.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Wat doe je jezelf aan door je zo mee te laten slepen in haar wereld.
En waarom ook? Het is heel vervelend dat dit jou overkomen is maar je wentelt jezelf wel heel erg in de ellende door je zo op haar te focussen.
Waarom doe je dat eigenlijk? Zo maak je het alleen nog maar erger voor jezelf.
Maechtje schreef:
20-02-2021 08:02
Het lijkt me zo lastig om een man te zijn, met zo'n piemel die zo maar in de liefdesgrotjes van andere vrouwen wandelt zonder dat je daar zelf wat over te zeggen hebt. Elke keer dat je struikelt, boem! Ligt er weer zo'n vrouw onder. Rot hoor.
Maar je kunt wel overal mee wegkomen want de vrouw krijgt de schuld!;-)
gelukkig dat je het niet echt stuurt
laat het los
Hij wilde vreemdgaan, als het niet met haar was geweest, dan wel met de buurvrouw of een collega
Wat vervelend dat dit je is overkomen TO.

Ik hoop met alles, nu je dit hier hebt gepost, dat je door kan en het wat meer los kan laten.
Ben je nog met die partner?

Want vooral dit:
Suy schreef:
20-02-2021 08:03
Wat doe je jezelf aan door je zo mee te laten slepen in haar wereld.
En waarom ook? Het is heel vervelend dat dit jou overkomen is maar je wentelt jezelf wel heel erg in de ellende door je zo op haar te focussen.
Waarom doe je dat eigenlijk? Zo maak je het alleen nog maar erger voor jezelf.
En dit:
Zoek hulp, ga van die vent af en focus je op jezelf en je eigen geluk.
Je al bijna 2 jaar op een ander richten helpt echt helemaal niemand.
Het is maar goed dat je deze brief niet verstuurt want je maakt jezelf echt compleet belachelijk als je het wel zou doen.

Waarom maak je haar het middelpunt van je leven. Is ze dat waard dan?
Laat mij raden....
met je man ben je weer okay

Wat gaat hier mis?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Mijn god wat geef je dit veel aandacht en ruimte.

Wanneer een relatie niet lekker loopt dan kan het zijn dat oplossingen buiten de relatie gezocht worden.

Vroeger zag je in relatieadvertenties vaak staan "schuldloos gescheiden". Dat zie je gelukkig niet meer. Het wordt nu tijd dat we vreemdgaan altijd de schuld ook bij een ander gaan leggen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Heb je de brief al gelezen die jouw man van haar man heeft gekregen? Ik ben benieuwd wat daar in staat.
Lorrelies schreef:
20-02-2021 08:14
Laat mij raden....
met je man ben je weer okay

Wat gaat hier mis?
ze moet zichzelf wijs kunnen maken, dat deze vrouw de grote slechterik is, en haar man geen schijn van kans had
Dat is een fijnere emotie, dan toegeven, dat je man je bedrogen heeft
To. Ik begrijp dat je iemand de "schuld" moet geven maar dan moet je toch echt bij je man zijn.
Jij maakt in je hoofd vooral haar de schuldige en bent de schuld van je man volgens mij aan het bagataliseren.

Jouw man moet jou trouw zijn.

Snap dat je het heel moeilijk hebt maar haar verantwoordelijk houden voor wat jou man heeft gedaan is natuurlijk niet eerlijk.
En het is dan de vraag hoeveel brieven je nog in de toekomst moet gaan schrijven.........je man heeft schuld aan jouw pijn.

Sterkte en misschien is het heel verstandig om professionele hulp te zoeken als je deze nog niet hebt. :hug:
Blijf in jezelf geloven !
Oké, je focus op haar komt niet echt gezond op me over.

"Er is nog geen dag geweest dat ik niet aan je gedacht heb!"
:-?

Ehhhh....

Speur je haar ook af op internet? Bekijk je foto's van haar?
Rijdt je soms 'toevallig' langs haar huis of werk? Om een glimp van haar op te vangen?
Waarom wil je zoveel van haar weten? Om te ontdekken waarom jouw man voor haar viel? Wat had zij dat hem aantrok of hij bij jou miste?
Waarom deze fascinatie??
Mijn hemel dit ga je nooit maar dan ook nóóit versturen, mag ik hopen???
Mijn ex ging ook jarenlang vreemd met een vrouw die willens en wetens wist dat hij een gezin had,maar ik ben NÓÓIT met haar in gesprek geweest over HAAR aandeel. Het was toch echt mijn ex die mij, zijn kinderen en ons huwelijk, niet respecteerde.
Op deze manier lijkt ZIJ jouw leven te beheersen, de focus moet op het aandeel van je man liggen.
En trouwens ik gunde haar het niet om haar te laten weten hoe gebroken ik was. Als ze al geen rekening met mij en onze kinderen hield TIJDENS de affaire, waarom zou ze zich erna wél om ons bekommeren.
Ik gunde haar mijn leed niet. Zou mezelf alleen maar belachelijk hebben gemaakt om met haar te gaan praten over wat het met mij deed en over het hoe, waarom en waar tussen haar en mijn ex.

Laat K. los!!!
hanaa wijzigde dit bericht op 20-02-2021 08:39
11.02% gewijzigd
Gelukkig verstuur je hem niet. Hopelijk heeft het je geholpen dit op papier te zetten en kun je verder, want twee jaar later nog dagelijks met haar bezig zijn lijkt me niet gezond.
Heb je ook zo'n brief voor je (ex) partner?

Die zou ik liever lezen.
Pffff djeez. Beter dat je dit nooit gaat versturen.

Wat boeit het jou nou of zij al dan niet haar affaire heeft opgebiecht aan haar man?! En hoe zij er mee omgaan in HUN relatie?! Dat is toch totaaal niet boeiend voor jou?!

Richt je op jezelf en je eigen relatie en man.

Ik snap echt niets van je brief. Maar hopelijk heeft dit op papier zetten je geholpen om verder te komen.
Als je ook zo tegen je man praat snap ik hem bijna. Mijn god wat een langdradige ellende
Ai, eens met de Posts hierboven. Je kan beter boos worden op je man en werken aan jullie relatie dan zoveel energie te besteden aan zijn minnares. En het is een zure appel om doorheen te bijten maar als zij er niet was geweest was er wel eens ander. Zij heeft niets te maken verder met jullie relatie, en kan zich beter focussen op die van haarzelf. Als ze na 2 jaar nog elke dag in je hoofd zit zou ik zeker hulp gaan zoeken. En verstuur de brief niet!
Luci_Mster2 schreef:
20-02-2021 08:39
Heb je ook zo'n brief voor je (ex) partner?

Die zou ik liever lezen.
+1
Wat enorm veel focus op haar. Zoek liever hulp voor jezelf en je man.
Het komt obsessief over. Heel naar wat je is overkomen maar je geeft teveel aandacht aan de verkeerde.
Dolly Parton was geobsedeerd door Jolene, To is geobsedeerd door 'K'.
;)
Thordïs schreef:
20-02-2021 08:43
Als je ook zo tegen je man praat snap ik hem bijna. Mijn god wat een langdradige ellende
Dit is wel een harde reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven