Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
zaterdag 20 februari 2021 om 21:49
Julia, wat bedoel je met groot? Lang of fors?
@roos, ja ik date en heb de leuke date van afgelopen maandag zowel woensdag als gisteren gezien. Daar blijven slapen en voor elkaar gekookt. Morgen komt hij hierheen. Erg leuke man waar ik mij volkomen bij op mn gemak voel. Heb de kriebels en ben erg blij tot op heden. Weet alleen niet of deze man goed voor mijn lijn is

Beiden gek op eten en lekker koken.
@roos, ja ik date en heb de leuke date van afgelopen maandag zowel woensdag als gisteren gezien. Daar blijven slapen en voor elkaar gekookt. Morgen komt hij hierheen. Erg leuke man waar ik mij volkomen bij op mn gemak voel. Heb de kriebels en ben erg blij tot op heden. Weet alleen niet of deze man goed voor mijn lijn is

zaterdag 20 februari 2021 om 21:53
Nee nu al 2 dagen stilte. Voorheen dagelijks contact dus tja.

zaterdag 20 februari 2021 om 21:53
So far so good!Limo76 schreef: ↑20-02-2021 21:49Julia, wat bedoel je met groot? Lang of fors?
@roos, ja ik date en heb de leuke date van afgelopen maandag zowel woensdag als gisteren gezien. Daar blijven slapen en voor elkaar gekookt. Morgen komt hij hierheen. Erg leuke man waar ik mij volkomen bij op mn gemak voel. Heb de kriebels en ben erg blij tot op heden. Weet alleen niet of deze man goed voor mijn lijn isBeiden gek op eten en lekker koken.

zaterdag 20 februari 2021 om 21:54

zaterdag 20 februari 2021 om 22:02
Over lijn, in de (cheesy) datingprogramma's waar ik verslaafd aan ben, komen nogal eens mannen voorbij die net 30+ kg zijn afgevallen. Ze hebben zich dan het afgelopen jaar een spartaanse levensstijl aangemeten waarbij ze zes keer per week naar de sportschool gaan bijvoorbeeld. Vaak erg trots op wat ze bereikt hebben en de reacties en aanmoedigingen uit hun eigen sociale kring en de media versterken dat vaak. Ze zijn dan vaak ook erg kritisch op het lichaam van hun date.
Wat vinden jullie eigenlijk van deze mannen?
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-02-2021 22:07
2.96% gewijzigd
zaterdag 20 februari 2021 om 22:08
Oh wat fijn! Veel plezierLimo76 schreef: ↑20-02-2021 21:49Julia, wat bedoel je met groot? Lang of fors?
@roos, ja ik date en heb de leuke date van afgelopen maandag zowel woensdag als gisteren gezien. Daar blijven slapen en voor elkaar gekookt. Morgen komt hij hierheen. Erg leuke man waar ik mij volkomen bij op mn gemak voel. Heb de kriebels en ben erg blij tot op heden. Weet alleen niet of deze man goed voor mijn lijn isBeiden gek op eten en lekker koken.
wij slapen nooit.
zaterdag 20 februari 2021 om 22:14

zaterdag 20 februari 2021 om 22:18
Precies. I can do better. Kansloos, als je je zo laat kennen.alongwiththesunshine schreef: ↑20-02-2021 22:14Ik heb hier echt geen woorden voor hoor. Wees maar blij dat je niet met zo'n achterlijk asociaal type op date gaat. Oh hm toch nog de woorden gevonden :')
Ik zal dan ook nergens op reageren, mocht hij ineens nog blijken te leven.
zaterdag 20 februari 2021 om 22:18
Zijn ex rokers ook niet zo?Antoon69 schreef: ↑20-02-2021 22:02Over lijn, in de (cheesy) datingprogramma's waar ik verslaafd aan ben, komen nogal eens mannen voorbij die net 30+ kg zijn afgevallen. Ze hebben zich dan het afgelopen jaar een spartaanse levensstijl aangemeten waarbij ze zes keer per week naar de sportschool gaan bijvoorbeeld. Vaak erg trots op wat ze bereikt hebben en de reacties en aanmoedigingen uit hun eigen sociale kring en de media versterken dat vaak. Ze zijn dan vaak ook erg kritisch op het lichaam van hun date.
zaterdag 20 februari 2021 om 22:19
Zijn toch zat mannen die dat aantrekkelijk vinden? Maar waarom geen eind 50er/ 60er?
Ik ben 44 en mijn date 52.....als iemand energiek en positief in t leven staat merk je daar echt niets van. Mijn vorige date was ook onwijs leuk en die was bijna 54. Het is maar een nummer he!
Jules....ik denk dat je überhaupt niets meer hoort, waarmee je wrl direct kunt beseffen dat t een oppervlakkige simpele ziel was. Als heb je dat pas foor na dit soort acties.
zaterdag 20 februari 2021 om 22:20
Kan ik niets mee, liever een kg teveel dan dat soort types.Antoon69 schreef: ↑20-02-2021 22:02Over lijn, in de (cheesy) datingprogramma's waar ik verslaafd aan ben, komen nogal eens mannen voorbij die net 30+ kg zijn afgevallen. Ze hebben zich dan het afgelopen jaar een spartaanse levensstijl aangemeten waarbij ze zes keer per week naar de sportschool gaan bijvoorbeeld. Vaak erg trots op wat ze bereikt hebben en de reacties en aanmoedigingen uit hun eigen sociale kring en de media versterken dat vaak. Ze zijn dan vaak ook erg kritisch op het lichaam van hun date.

zaterdag 20 februari 2021 om 22:29
Ja. Ik heb het ook nooit zo op dat soort mannen. Opvallend slag. In LLDL zijn er ook twee langsgekomen en die wezen hun dates genadeloos af. Maakten beide vrouwen ook aan het huilen. Ook typisch dat ze zich vaak voor dating shows aanmelden. Lijkt mij geen toeval dat ze zo vaak langskomen.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-02-2021 22:31
5.66% gewijzigd
zaterdag 20 februari 2021 om 22:30
Eind vijftigers/zestigers....ik krijg daar zo'n vader gevoel bij. De likers daar zien er ook zo uit.Limo76 schreef: ↑20-02-2021 22:19Zijn toch zat mannen die dat aantrekkelijk vinden? Maar waarom geen eind 50er/ 60er?
Ik ben 44 en mijn date 52.....als iemand energiek en positief in t leven staat merk je daar echt niets van. Mijn vorige date was ook onwijs leuk en die was bijna 54. Het is maar een nummer he!
Jules....ik denk dat je überhaupt niets meer hoort, waarmee je wrl direct kunt beseffen dat t een oppervlakkige simpele ziel was. Als heb je dat pas foor na dit soort acties.
Ik zie mijzelf daar niet mee naar een concert van bij skunk anesie gaan.
Toen ik pas lid was van nmlk mocht ik alleen met de mensen van 45 tot 60 mee. Ik was enorm blij toen dat verandert werd tot 49 en nu tot 55.

zaterdag 20 februari 2021 om 22:37
Ik zie nu Armand voor me. Daar zou ik nog best mee naar een concert gegaan zijn.Julia_20 schreef: ↑20-02-2021 22:30Eind vijftigers/zestigers....ik krijg daar zo'n vader gevoel bij. De likers daar zien er ook zo uit.
Ik zie mijzelf daar niet mee naar een concert van bij skunk anesie gaan.
Toen ik pas lid was van nmlk mocht ik alleen met de mensen van 45 tot 60 mee. Ik was enorm blij toen dat verandert werd tot 49 en nu tot 55.

zaterdag 20 februari 2021 om 22:40
Ik ga niet aan iemand trekken. Als je iets afspreekt heb je daar doorgaan beiden veel zin in. Anders moet je het laten. In die zin zou ik dan op date gaan met iemand die zich verplicht voelt of het uit beleefdheid doet. Lijkt me niet de bedoeling.

zaterdag 20 februari 2021 om 22:42
Ik gok dat hij tot het laatst wacht om af te zeggen met een smoes als sorry, onverwacht blablabla. Ik ga niet meer reageren iig. Dit scenario kan ik elke keer uittekenen onderhand. Reageren heeft weinig nut. Want hij wil gewoon niet.Limo76 schreef: ↑20-02-2021 22:19Zijn toch zat mannen die dat aantrekkelijk vinden? Maar waarom geen eind 50er/ 60er?

zaterdag 20 februari 2021 om 22:43
Precies. En zo'n man valt dan ook over een vetrolletje teveel. Nee dank je.alongwiththesunshine schreef: ↑20-02-2021 22:23@Ant: nee want ik wil wel samen bitterballen kunnen eten in een relatie. En jus en zo.
Oh het was geen ja/nee vraag zie ik nu. Maar alsnog een nee van mij