Brief aan de ex-minnares man Geen OP

19-02-2021 23:27 282 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2021 20:33
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
99.98% gewijzigd
...
anoniem_403276 wijzigde dit bericht op 01-03-2021 18:05
98.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-02-2021 11:03
Want??
Ze heeft duidelijk nog vragen naar deze vrouw..
Dit kan ze w.s prima loskoppelen van haar man en huwelijk.
Vragen aan de vrouw die door je man geneukt is los te koppelen van haar man en huwelijk?
Yeah right..... deze vragen heeft ze aan een willekeurige vrouw.
Hoelang ze erover doet moet ze zelf weten en boos zijn mag ook. Alleen beweren dat je okay met je man bent en zo’n brief posten is niet te rijmen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Tuttibella7 schreef:
21-02-2021 12:13
Ja. Dat kan zeker. Graag zelfs. Dat ze maar eens antwoord wat ze werkelijk denkt. Zou voor heel veel mensen, en echt niet alleen voor mij, heel veel duidelijk maken.

Wat bedoel je hiermee?
Tuttibella7 schreef:
Ja. Dat kan zeker. Graag zelfs. Dat ze maar eens antwoord wat ze werkelijk denkt. Zou voor heel veel mensen, en echt niet alleen voor mij, heel veel duidelijk maken.
Maar als je dat zo graag wilt weten: stel precies dezelfde vragen aan je man. Hij is net zo’n koekebakker, want hij heeft haar man exact hetzelfde aangedaan. Vraag hem wat hij dacht, of hij uberhaupt aan haar man heeft gedacht en waarom hij dan toch deze keuzes heeft gemaakt. Dan zul je zien: er is geen antwoord en als dat antwoord er al is, zal het jouw verdriet er niet minder om maken. Vreemdgaan is en blijft pure egoïsme. En - sorry dat ik het zeg - elk excuus is een slap excuus, zelfs een slechte jeugd. Want iedereen heeft vroeg of laat iets meegemaakt in zijn/haar jeugd (uiteraard in verschillende gradaties) wat zou betekenen dat iedereen vreemd zou gaan. Quod non.

Ik snap dat je boos op haar bent en dat is ok. Maar je man is geen willoos slachtoffer van zijn jeugd en van een ‘femme fatale’. Hij heeft keuzes gemaakt, hij is meerdere malen vreemdgegaan. Hij zelf heeft haar toegelaten, niemand anders. En als zij er niet was geweest, was het een willekeurige andere vrouw geweest. Het waren zijn keuzes en zijn keuzes alleen.
Tuttibella7 schreef:
Er is een minnaartopic. Misschien kun je daar je vragen stellen.

list_message/32472601
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tuttibella7 schreef:
jij bent helemaal niet verder gegaan met je man, je zit nog midden in de ellende van zijn affaire.

Je kan je woede en frustratie op haar blijven richten maar hij was degene die zijn leuter in haar stak en recht in jouw gezicht erover loog.
Dat hij een hele lekkere piemel heeft en haar door de kamer gooide als ze er zin in had.. zoiets?

Vrouw, wat gaan die antwoorden je brengen?
Nou ja.. dat dus..
C⨀urage schreef:
20-02-2021 13:00
En terecht. Want klinkt misschien gek, maar je partner bedriegen is één, maar je partner bedriegen met een heks of klootzak die zó over je partner praat, dat is nog eens dubbel zo erg. Dat zegt echt alles over je karakter.
Vreemd gaan zegt uiteraard wat over iemand z’n karakter, en ook z’n waarden en normen. Als je met droge ogen kunt liegen tegen je partner en jullie kinderen, dan ben je een in en in slecht mens.
Saivash schreef:
20-02-2021 14:02
Beste TO. Ik begrijp jouw gevoelens ontzettend goed. Jouw man heeft een aandeel maar zijn neukie ook...
Ik zou ook ziedend zijn op haar.
Goedkoop mens...
Zeker goedkoop mens. Die gun je toch wel een stinkende soa!
Lucieanders schreef:
21-02-2021 13:53
Van TO haar man? TO heb je je laten testen toen het uitkwam?
Nou ja.. dat dus..
Noem mij maar gek maar ik zou van man niet zomaar iets over zijn affaire aannemen. Tenzij hij het kan bewijzen.

Ik denk echt dat als je echt oké bent met je man, dat zijn maitresse er niet toe doet.
...
anoniem_403276 wijzigde dit bericht op 01-03-2021 18:06
98.07% gewijzigd
Lucieanders schreef:
Zij is precies even goedkoop als de man van TO.
Als voor haar geen "verzachtende omstandigheden" aangedragen mogen worden (weten wij veel hoe haar leven verloopt), dan voor de man van TO ook niet.
Tuttibella7 schreef:
21-02-2021 15:20
Nee!!! Ik gun haar niks slechts. Dat wordt nu wel zo voor mij ingevuld, jammer genoeg. Alsof het niet zo kan zijn, dat ik hoop dat het goed met haar en haar relatie gaat.
Wat kan jou dat nou schelen? Je doet net alsof je een innige relatie met haar hebt. Ze heeft je man geneukt, dat maakt haar niet je BFF, hoor.
Am Yisrael Chai!
Tuttibella7 schreef:
Nee!!! Ik gun haar niks slechts. Dat wordt nu wel zo voor mij ingevuld, jammer genoeg. Alsof het niet zo kan zijn, dat ik hoop dat het goed met haar en haar relatie gaat.

Ik geloof je wel hoor, waarom zou je iemand die je niet eens kent een slecht leven gunnen?
Misschien is het toch handiger je vragen op het minnaartopic te stellen: daar zitten immers de ervaringsdeskundigen.
fashionvictim schreef:
21-02-2021 15:28
Wat kan jou dat nou schelen? Je doet net alsof je een innige relatie met haar hebt. Ze heeft je man geneukt, dat maakt haar niet je BFF, hoor.
Aan de andere kant als de minnares een goede relatie heeft is ze minder gevaarlijk voor het huwelijk van TO.. dus de gedachte van TO kan ook een soort van schijnveiligheid zijn.

Ik vul maar wat in..
Nou ja.. dat dus..
Lucieanders schreef:
Net zo goedkoop als de man van TO he?
Tuttibella7 schreef:
Ik zou wel kunnen geloven als je haar niks toe zou wensen, in de zin van ik heb met haar niks meer te doen dus ik maak geen gedachtes of gevoelens aan haar vuil. Maar haar het beste wensen, dat het goed gaat met haar en haar relatie, dat klinkt dan weer een beetje als too much, overkill. Het overschreeuwen van negatieve gevoelens.
Is dit zo'n topic waarin iedereen erop hamert dat degene met wie iemand vreemdging echt heus niets te verwijten valt?
RikM schreef:
21-02-2021 15:48
Is dit zo'n topic waarin iedereen erop hamert dat degene met wie iemand vreemdging echt heus niets te verwijten valt?
Neuh.. meer dat TO zich om dat loeder niet hoeft te bekommeren.. en haar vragen nooit beantwoord zal zien worden..
Nou ja.. dat dus..
Tuttibella7 schreef:
Oké ik snap niks slecht gunnen.
Maar waarom hoop je dat andere?
Wat kan jou dat schelen?
Lollypop04 schreef:
21-02-2021 15:46
Ik zou wel kunnen geloven als je haar niks toe zou wensen, in de zin van ik heb met haar niks meer te doen dus ik maak geen gedachtes of gevoelens aan haar vuil. Maar haar het beste wensen, dat het goed gaat met haar en haar relatie, dat klinkt dan weer een beetje als too much, overkill. Het overschreeuwen van negatieve gevoelens.
Ja, dat bedoel ik ook.
RikM schreef:
Nee valt mee hoor.
En daar denk ik sws anders over, maar dat terzijde.
RikM schreef:

Want iedereen zou diezelfde mening moeten delen als jij?
Lucieanders schreef:

Welnee, mijn ex was destijds de enige die verantwoording aan mij verschuldigd was, zij richting haar man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven