Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
21-02-2021 14:42
Hier ook zit in een shirtje. Net ook zonder jas naar buiten. Je zal maar 10 dagen vrij zijn met dit weer.
Mijn vakantie zit er net op, helaas snipverkouden. Vanochtend test gedaan voor de zekerheid, maar ik verwacht geen spannende uitslag.
wij slapen nooit.
Oooo dat is jammer, net nu het zo mooi wordt.

Ik hoop geen corona...
Julus schreef:
21-02-2021 11:50
Deze sloeg op de mannen die elke dag in de sportschool zitten en van hun date verwachten dat zij ook zo perfect en strak is. Er zijn genoeg mannen die dat zelf ook niet zijn en echt geen barbie hoeven.
Dat had ik gelezen ja, ik gaf slecht mijn mening..als niet sportschool maar ook niet bierbuik man

overigens zet ik mijn geld op het feit dat je date zelf getrouwd is nu ik de latere berichten daarover gelezen heb..maar dat weet je nu dan nog niet als je dat nu geweest is..hmm..hopelijk heb ik het fout.
Datertje schreef:
21-02-2021 14:59
Oooo dat is jammer, net nu het zo mooi wordt.

Ik hoop geen corona...
Hoe is jouw date die je niet wil maar toch weer wel nou afgelopen? heb dat even gemist of het is nog niet gebeurt?
Datertje schreef:
21-02-2021 14:42
Hier ook zit in een shirtje. Net ook zonder jas naar buiten. Je zal maar 10 dagen vrij zijn met dit weer.
serieus..vorig weekend schaatsen en dit weekend topless in de tuin..wtf..dit is toch echt niet gezond..hoort minstens 2 maanden tussen te zitten, niet 6 dagen...
Aurelius schreef:
21-02-2021 17:23
Hoe is jouw date die je niet wil maar toch weer wel nou afgelopen? heb dat even gemist of het is nog niet gebeurt?
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Ik had geen date, heb geen date en er gaat ook niet gedate worden 😄
Aurelius schreef:
21-02-2021 17:24
serieus..vorig weekend schaatsen en dit weekend topless in de tuin..wtf..dit is toch echt niet gezond..hoort minstens 2 maanden tussen te zitten, niet 6 dagen...

Maar voor je weer verdwijnt, ben je aan de vrouw dat we je zo weinig zien?
Ik ben net thuis..
Waar zal ik eens beginnen? Het was direct heel vertrouwd en gezellig en ik ben helemaal mezelf geweest en hij volgens mij ook. We hebben heel veel lol gehad en hebben coffee to go gehaald en flink gelopen. Daarna nog een afhaal frietje gegeten. Op dat punt hadden we alles wel gezien daar en kwamen we op het beginpunt uit.
Afscheid was ook nog grappig. Hij zei dat hij graag nog eens wilde afspreken en ik zei ja. Waarschijnlijk komend weekend, maar daar bellen we nog over.

Ik ben wel enthousiast. Hij heeft iets wat me heel erg aanspreekt, maar het is ( nog) geen wow gevoel. Ook fijn dat we zoveel moesten lachen en we geen zware onderwerpen besproken hebben. Ging helemaal vanzelf allemaal.

Hij zei ook nog dat als ik het te lang vond duren tot volgend weekend, we ook eerder kunnen afspreken. Positief toch?

Aurelius, hij is al een hele tijd single op een korte relatie tussendoor na. Altijd een workaholic geweest en dat was de reden dat zijn relaties uit gingen. Nu een andere situatie, alhoewel werk nog steeds belangrijk is voor hem.
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 14:55
Mijn vakantie zit er net op, helaas snipverkouden. Vanochtend test gedaan voor de zekerheid, maar ik verwacht geen spannende uitslag.
Duimen dat het niks is.
Antoon69 schreef:
21-02-2021 17:36
Maar voor je weer verdwijnt, ben je aan de vrouw dat we je zo weinig zien?
😁
Wat een heerlijke dag!
Al twee dagen hele dagen buiten.
Vandaag een heel leuk gebied ontdekt in de buurt. Leek wel buitenland.
En ik heb vakantie ook nog!!
Julus schreef:
21-02-2021 18:02
Ik ben net thuis..
Waar zal ik eens beginnen? Het was direct heel vertrouwd en gezellig en ik ben helemaal mezelf geweest en hij volgens mij ook. We hebben heel veel lol gehad en hebben coffee to go gehaald en flink gelopen. Daarna nog een afhaal frietje gegeten. Op dat punt hadden we alles wel gezien daar en kwamen we op het beginpunt uit.
Afscheid was ook nog grappig. Hij zei dat hij graag nog eens wilde afspreken en ik zei ja. Waarschijnlijk komend weekend, maar daar bellen we nog over.

Ik ben wel enthousiast. Hij heeft iets wat me heel erg aanspreekt, maar het is ( nog) geen wow gevoel. Ook fijn dat we zoveel moesten lachen en we geen zware onderwerpen besproken hebben. Ging helemaal vanzelf allemaal.

Hij zei ook nog dat als ik het te lang vond duren tot volgend weekend, we ook eerder kunnen afspreken. Positief toch?

Aurelius, hij is al een hele tijd single op een korte relatie tussendoor na. Altijd een workaholic geweest en dat was de reden dat zijn relaties uit gingen. Nu een andere situatie, alhoewel werk nog steeds belangrijk is voor hem.
Wat leuk zeg!
Julus schreef:
21-02-2021 18:02
Ik ben net thuis..

Klinkt goeddddddd

🥳
Dubbel 🥳
Nu roos nog 😄
Super leuk Jules!
Ben ook benieuwd naar Roos. Hopelijk ook positief.
fladder schreef:
21-02-2021 18:11
Wat een heerlijke dag!
Al twee dagen hele dagen buiten.
Vandaag een heel leuk gebied ontdekt in de buurt. Leek wel buitenland.
En ik heb vakantie ook nog!!
Oh dat is mazzel hebben!
Julus leuk! Dat vind ik ook steeds belangrijk. Lol hebben! Diepe gesprekken kunnen steeds nog, met mondjesmaat. Hebben wij trouwens zelden, praten over alles en nog wat maar heel weinig zware onderwerpen. Door het leuk en luchtig te houden leer je ook elkaar kennen op de duur, dat hoeft niet snel te gaan. Zwaar en heftig heb ik al genoeg op het werk.
Hi lieve mensen !

Nou ... ik ga zo straks ff alles lezen.....

Mijn date is niet komen opdagen ....heb hem gebeld en geappt maar geen reactie.

Dus nummer maar gelijk verwijderd.

En ben daarna spontaan met een groep vriendinnen aan de wandel geweest. Supergezellig gehad ....

Ik heb mij voorgenomen om de komende periode niet meer te daten, ga alleen maar voor mijzelf zorgen. Ben echt even klaar met alles.
Verder ga ik het regelen met werk, dat ik de komende maanden toch naar het buitenland ga.

Voel mij prima voor de rest, lekker nu een warme douche nemen en daarna een kopje thee.

Tot laters.
Wat een enorme droeftoeter! Die heeft dus echt issues. Gelukkig ben jij er nu klaar mee en had je een fijne middag.
Naar het buitenland? Mooi nieuw avontuur!
Attraverso schreef:
21-02-2021 18:53
Julus leuk! Dat vind ik ook steeds belangrijk. Lol hebben! Diepe gesprekken kunnen steeds nog, met mondjesmaat. Hebben wij trouwens zelden, praten over alles en nog wat maar heel weinig zware onderwerpen. Door het leuk en luchtig te houden leer je ook elkaar kennen op de duur, dat hoeft niet snel te gaan. Zwaar en heftig heb ik al genoeg op het werk.
Ja precies, hier hetzelfde. Ik zou er heel moe van worden als ik telkens de diepte in moest.
Roos,

Wat een eikel!!🖕🖕🖕🖕🖕

Gelukkig heb je een leuke middag alsnog met je vriendinnen gehad.
Klinkt goed, Julus.
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch heel goed is uitgepakt!
Met als bonus een vervolg!
Van daar uit kom je voor jezelf vast meer te weten.

Ai ai, Roos.
Waarom voelde ik iets dergelijks al aan komen..
Maar niet op komen dagen is triest, niet chique en getuigt niet van een volwassen vent.
Zonde van al je tijd en dat verdien je niet maar het is de bevestiging die er aan zat te komen, sterkte.

Goed dat je bepaalde inzichten hebt gekregen met bepaalde plannen.
Julus wat leuk!!

Roos, wat een eikel...

Mijn date was vandaag de hele dag bij mij, kennisgemaakt met paard en kat. Lekker gewandeld en ik heb uitgebreid gekookt. Vind 'm steeds leuker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven