Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
zondag 21 februari 2021 om 14:55

zondag 21 februari 2021 om 17:17
Dat had ik gelezen ja, ik gaf slecht mijn mening..als niet sportschool maar ook niet bierbuik man
overigens zet ik mijn geld op het feit dat je date zelf getrouwd is nu ik de latere berichten daarover gelezen heb..maar dat weet je nu dan nog niet als je dat nu geweest is..hmm..hopelijk heb ik het fout.

zondag 21 februari 2021 om 17:24
serieus..vorig weekend schaatsen en dit weekend topless in de tuin..wtf..dit is toch echt niet gezond..hoort minstens 2 maanden tussen te zitten, niet 6 dagen...

zondag 21 februari 2021 om 17:36

zondag 21 februari 2021 om 18:02
Ik ben net thuis..
Waar zal ik eens beginnen? Het was direct heel vertrouwd en gezellig en ik ben helemaal mezelf geweest en hij volgens mij ook. We hebben heel veel lol gehad en hebben coffee to go gehaald en flink gelopen. Daarna nog een afhaal frietje gegeten. Op dat punt hadden we alles wel gezien daar en kwamen we op het beginpunt uit.
Afscheid was ook nog grappig. Hij zei dat hij graag nog eens wilde afspreken en ik zei ja. Waarschijnlijk komend weekend, maar daar bellen we nog over.
Ik ben wel enthousiast. Hij heeft iets wat me heel erg aanspreekt, maar het is ( nog) geen wow gevoel. Ook fijn dat we zoveel moesten lachen en we geen zware onderwerpen besproken hebben. Ging helemaal vanzelf allemaal.
Hij zei ook nog dat als ik het te lang vond duren tot volgend weekend, we ook eerder kunnen afspreken. Positief toch?
Aurelius, hij is al een hele tijd single op een korte relatie tussendoor na. Altijd een workaholic geweest en dat was de reden dat zijn relaties uit gingen. Nu een andere situatie, alhoewel werk nog steeds belangrijk is voor hem.
Waar zal ik eens beginnen? Het was direct heel vertrouwd en gezellig en ik ben helemaal mezelf geweest en hij volgens mij ook. We hebben heel veel lol gehad en hebben coffee to go gehaald en flink gelopen. Daarna nog een afhaal frietje gegeten. Op dat punt hadden we alles wel gezien daar en kwamen we op het beginpunt uit.
Afscheid was ook nog grappig. Hij zei dat hij graag nog eens wilde afspreken en ik zei ja. Waarschijnlijk komend weekend, maar daar bellen we nog over.
Ik ben wel enthousiast. Hij heeft iets wat me heel erg aanspreekt, maar het is ( nog) geen wow gevoel. Ook fijn dat we zoveel moesten lachen en we geen zware onderwerpen besproken hebben. Ging helemaal vanzelf allemaal.
Hij zei ook nog dat als ik het te lang vond duren tot volgend weekend, we ook eerder kunnen afspreken. Positief toch?
Aurelius, hij is al een hele tijd single op een korte relatie tussendoor na. Altijd een workaholic geweest en dat was de reden dat zijn relaties uit gingen. Nu een andere situatie, alhoewel werk nog steeds belangrijk is voor hem.

zondag 21 februari 2021 om 18:02
Duimen dat het niks is.alongwiththesunshine schreef: ↑21-02-2021 14:55Mijn vakantie zit er net op, helaas snipverkouden. Vanochtend test gedaan voor de zekerheid, maar ik verwacht geen spannende uitslag.

zondag 21 februari 2021 om 18:12
Wat leuk zeg!Julus schreef: ↑21-02-2021 18:02Ik ben net thuis..
zondag 21 februari 2021 om 18:13
Julus schreef: ↑21-02-2021 18:02Ik ben net thuis..
Klinkt goeddddddd

zondag 21 februari 2021 om 18:53
Julus leuk! Dat vind ik ook steeds belangrijk. Lol hebben! Diepe gesprekken kunnen steeds nog, met mondjesmaat. Hebben wij trouwens zelden, praten over alles en nog wat maar heel weinig zware onderwerpen. Door het leuk en luchtig te houden leer je ook elkaar kennen op de duur, dat hoeft niet snel te gaan. Zwaar en heftig heb ik al genoeg op het werk.

zondag 21 februari 2021 om 19:31
Hi lieve mensen !
Nou ... ik ga zo straks ff alles lezen.....
Mijn date is niet komen opdagen ....heb hem gebeld en geappt maar geen reactie.
Dus nummer maar gelijk verwijderd.
En ben daarna spontaan met een groep vriendinnen aan de wandel geweest. Supergezellig gehad ....
Ik heb mij voorgenomen om de komende periode niet meer te daten, ga alleen maar voor mijzelf zorgen. Ben echt even klaar met alles.
Verder ga ik het regelen met werk, dat ik de komende maanden toch naar het buitenland ga.
Voel mij prima voor de rest, lekker nu een warme douche nemen en daarna een kopje thee.
Tot laters.
Nou ... ik ga zo straks ff alles lezen.....
Mijn date is niet komen opdagen ....heb hem gebeld en geappt maar geen reactie.
Dus nummer maar gelijk verwijderd.
En ben daarna spontaan met een groep vriendinnen aan de wandel geweest. Supergezellig gehad ....
Ik heb mij voorgenomen om de komende periode niet meer te daten, ga alleen maar voor mijzelf zorgen. Ben echt even klaar met alles.
Verder ga ik het regelen met werk, dat ik de komende maanden toch naar het buitenland ga.
Voel mij prima voor de rest, lekker nu een warme douche nemen en daarna een kopje thee.
Tot laters.

zondag 21 februari 2021 om 19:39
Ja precies, hier hetzelfde. Ik zou er heel moe van worden als ik telkens de diepte in moest.Attraverso schreef: ↑21-02-2021 18:53Julus leuk! Dat vind ik ook steeds belangrijk. Lol hebben! Diepe gesprekken kunnen steeds nog, met mondjesmaat. Hebben wij trouwens zelden, praten over alles en nog wat maar heel weinig zware onderwerpen. Door het leuk en luchtig te houden leer je ook elkaar kennen op de duur, dat hoeft niet snel te gaan. Zwaar en heftig heb ik al genoeg op het werk.
zondag 21 februari 2021 om 20:05
Klinkt goed, Julus.
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch heel goed is uitgepakt!
Met als bonus een vervolg!
Van daar uit kom je voor jezelf vast meer te weten.
Ai ai, Roos.
Waarom voelde ik iets dergelijks al aan komen..
Maar niet op komen dagen is triest, niet chique en getuigt niet van een volwassen vent.
Zonde van al je tijd en dat verdien je niet maar het is de bevestiging die er aan zat te komen, sterkte.
Goed dat je bepaalde inzichten hebt gekregen met bepaalde plannen.
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch heel goed is uitgepakt!
Met als bonus een vervolg!
Van daar uit kom je voor jezelf vast meer te weten.
Ai ai, Roos.
Waarom voelde ik iets dergelijks al aan komen..
Maar niet op komen dagen is triest, niet chique en getuigt niet van een volwassen vent.
Zonde van al je tijd en dat verdien je niet maar het is de bevestiging die er aan zat te komen, sterkte.
Goed dat je bepaalde inzichten hebt gekregen met bepaalde plannen.