Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Alle reacties Link kopieren
roosroosje schreef:
21-02-2021 19:31
Hi lieve mensen !

Nou ... ik ga zo straks ff alles lezen.....

Mijn date is niet komen opdagen ....heb hem gebeld en geappt maar geen reactie.

Dus nummer maar gelijk verwijderd.

En ben daarna spontaan met een groep vriendinnen aan de wandel geweest. Supergezellig gehad ....

Ik heb mij voorgenomen om de komende periode niet meer te daten, ga alleen maar voor mijzelf zorgen. Ben echt even klaar met alles.
Verder ga ik het regelen met werk, dat ik de komende maanden toch naar het buitenland ga.

Voel mij prima voor de rest, lekker nu een warme douche nemen en daarna een kopje thee.

Tot laters.
Wat een nare streek vind ik dat, zeg op zijn minst af.

Lekker weer even zelf genieten hoor! :hug:
@ Julus... wat leuk om te horen, moest even bijlezen. Al die onzekerheid was dus niet nodig .
Ik ben benieuwd naar je volgende date ... die Wow effect kan altijd nog komen.

@ Julia_20 echt een eikel.
Ik zag zojuist dat hij naar mijn whatsapp status fotos had gekeken. Gelukkig was het allemaal hele leuke fotos van vandaag . Dus heb mij prima vermaakt.
Middels zijn nummer verwijderd :hyper: dus hij kan niets meer van mij zien.

@ mats weer een leermoment, inderdaad zonde van mijn tijd en energie . Maar wees een volwassen vent en meldt je gewoon af. Geen probleem voor mij.
Inderdaad ik heb nu heleboel nieuwe inzichten gekregen ook mede door vriendinnen waarmee ik vanmiddag heb gewandeld. Heerlijk veel energie van gekregen :cheer:

@ Limo76 inderdaad een eikel... jij hebt ook een leuke dag gehad zo te lezen. Heerlijk genieten van je date :heart:

@ LaCasa eens, een stomme streek gewoon.

lieve forummers

Ik ben nu sinds een jaar echt actief online aan het daten, en ik kan 1 ding zeggen dat ik meer ballen heb dan al die mannen bijelkaar.

Voor mij nu even geen date meer, focus gaat naar mijn onderneming en mijn deeltijd studie. Hoop dat ik alles voor elkaar krijg, en dat ik straks lekker op het strand kan werken. Lekker van de zon en van mijn leven genieten ...

Tot die tijd ..lees ik lekker mee, als er bijzondere ontwikkelingen zijn horen jullie het wel .

Fijne avond :rose:
Raar mannetje. Maar er waren signalen en dit is de bevestiging zoals al is gezegd. Goed dat je je op positieve zaken gaat focussen. Een datestop doet je vast goed en wie weet wat of wie er op je pad komt.
Limo76 schreef:
21-02-2021 20:09
Julus wat leuk!!

Roos, wat een eikel...

Mijn date was vandaag de hele dag bij mij, kennisgemaakt met paard en kat. Lekker gewandeld en ik heb uitgebreid gekookt. Vind 'm steeds leuker
Leuk!!
Fijn dat de dates leuk waren Julus & Limo
En knuffel voor Roos
wij slapen nooit.
We kunnen onszelf opgeven voor topic van het jaar, lees ik zojuist.
wij slapen nooit.
Daar hoeven we ons toch niet voor op te geven :cheer:
alongwiththesunshine schreef:
21-02-2021 21:34
We kunnen onszelf opgeven voor topic van het jaar, lees ik zojuist.
Willen we dat?
Julia_20 schreef:
21-02-2021 21:48
Willen we dat?
Ja, met dit als motivatiespeech:
https://youtu.be/LUllIT8rCj4
wij slapen nooit.
Fijn Julus en Limo :heart:
:hug: Roos.

Leuk Topic van het jaar?
Wat houdt het in?
Wat kunnen we winnen? :cheer:
Limo klinkt goed!

Roos hij had zich afgemeld, remember?
Maar goed dat je eindelijk zijn nummer hebt verwijderd.
Zoals ik al zei: graag of niet bespaart je heel wat drama.
attraverso wijzigde dit bericht op 22-02-2021 08:41
1.15% gewijzigd
dido68 schreef:
21-02-2021 23:12
Fijn Julus en Limo :heart:
:hug: Roos.

Leuk Topic van het jaar?
Wat houdt het in?
Wat kunnen we winnen? :cheer:
Ontbijtje met joaquin 😄
Goedemorgen allen.

Wat leuk Julus geniet ervan.

Mijn viervoeter is uitgeslapen ze laat me geen minuut met rust haha

Op naar een mooie zonnige dag
Attraverso schreef:
22-02-2021 07:42
Limo klinkt goed!

Roos hij had zich afgemeld, remember?
Laat goed dat je eindelijk zijn nummer hebt verwijderd.
Zoals ik al zei: graag of niet bespaart je heel wat drama.

Gm,

ik heb zijn nummer verwijderd.
Ik kreeg gisteravond een appje met een huilend emoticon . Geen toelichting of anders, vind dit zo kinderachtig. Bied op z’n minst je excuus aan of anders.
Maar middels afgesloten.

Vandaag is het precies 1 jaar dat ik met online daten ben begonnen. Ik heb redelijk wat dates gehad. Veel geleerd betreft mannen maar ook over mijzelf ben echt een ervaring rijker geworden.

Ik sta nog ingeschreven op de datingapp voor de komende 3 wkn omdat ik ervoor betaald heb. En daarna sluit ik dit ook af.

Wat ik ook eerder aangaf, ga mijn focus op andere dingen zetten.
Misschien komt er wel weer een periode dat ik mij inschrijf, maar voorlopig even niet.

Fijne dag :angel:
roosroosje schreef:
22-02-2021 08:41
Gm,

ik heb zijn nummer verwijderd.
Ik kreeg gisteravond een appje met een huilend emoticon . Geen toelichting of anders, vind dit zo kinderachtig. Bied op z’n minst je excuus aan of anders.
Maar middels afgesloten.

Fijne dag :angel:
Ik zet nog maar een paar 🖕🖕🖕 neer voor hem.
Op zijn minst afzeggen en excuses.
Maar dit..... Ontsnapt aan een ramp, want dit was nooit een leuke relatie geworden.

Vandaag nieuwe dag Roos 😎
@roos; je bent er terecht helemaal klaar mee, wellicht komt er zonder te zoeken straks zomaar een ontzettende leukerd op je pad. Terwijl jij lekker je eigen ding doet. Hoe fijn is dat?! Blijf vertrouwen in jezelf. Die laatste kerel was een ruggengraatloze zak hooi, echt hoor!

@julus: wat fijn zeg, mooie wending kreeg het! Benieuwd naar het vervolg

@ik ben weer op de markt; date gisteren gezegd dat het er wat mij betreft niet in zit. Hij wilde toch verder proberen en pauze inlassen. Hij snapte niet dat ik zoiets fantastisch zomaar af zou kappen. Hij geloofde niet dat dat vooral zijn mening was. Uiteindelijk maar bij gelaten en gezegd dat ik geen pauze hoef en het echt zeker weet. Toen weggegaan. Daarna nog meerdere smeekappjes gehad, heel awkward. Niet meer op gereageerd trouwens.

Ik twijfel nog of ik de date apps weer aanslinger, eerst maar eens even niks. Genieten van de lente en mijn hond

Fijne dag allen!
noumoe2019 schreef:
22-02-2021 09:23
@roos; je bent er terecht helemaal klaar mee, wellicht komt er zonder te zoeken straks zomaar een ontzettende leukerd op je pad. Terwijl jij lekker je eigen ding doet. Hoe fijn is dat?! Blijf vertrouwen in jezelf. Die laatste kerel was een ruggengraatloze zak hooi, echt hoor!

@julus: wat fijn zeg, mooie wending kreeg het! Benieuwd naar het vervolg

@ik ben weer op de markt; date gisteren gezegd dat het er wat mij betreft niet in zit. Hij wilde toch verder proberen en pauze inlassen. Hij snapte niet dat ik zoiets fantastisch zomaar af zou kappen. Hij geloofde niet dat dat vooral zijn mening was. Uiteindelijk maar bij gelaten en gezegd dat ik geen pauze hoef en het echt zeker weet. Toen weggegaan. Daarna nog meerdere smeekappjes gehad, heel awkward. Niet meer op gereageerd trouwens.

Ik twijfel nog of ik de date apps weer aanslinger, eerst maar eens even niks. Genieten van de lente en mijn hond

Fijne dag allen!

Daar zou ik helemaal kriegel van worden wanneer iemand me wil overtuigen van het tegendeel en het zou mij juist sterken in mijn beslissing om het af te kappen.
wij slapen nooit.
Noumoe goed dat je de knoop he 't doorgehakt... Je merkt het vanzelf wel wanneer je er weer zin in hebt.
Noumoe, hij klinkt wanhopig. Als jij niet meer wil is dat jouw goed recht en zijn reactie zal bevestigen wat je al wist.

Roos, werkelijk, alleen een huilende smiley? Hij zit in een slachtofferrol en hoopte dat jij hem even zou bevestigen ofzo? Wat een labiele man. Geen partij voor jou.
Ik heb er mijn gedachten over laten gaan en kwam tot de conclusie dat hoe het nu gaat, precies is zoals het met ex ging. De date, het tempo. Gewoon rustig aan maar vooral ook duidelijk. Meteen een vervolg afspreken en niet hoeven wachten op een berichtje.
Het voelt rustig en geeft vertrouwen, ongeacht hoe dit loopt.

Wat mij betreft kunnen we ook eerder dan het weekend afspreken. Voelt gewoon goed.
Wat leuk Julus!

En wat een vreemde vogel Roos. Goed dat je er vanaf bent!
Julus schreef:
22-02-2021 11:44
Ik heb er mijn gedachten over laten gaan en kwam tot de conclusie dat hoe het nu gaat, precies is zoals het met ex ging. De date, het tempo. Gewoon rustig aan maar vooral ook duidelijk. Meteen een vervolg afspreken en niet hoeven wachten op een berichtje.
Het voelt rustig en geeft vertrouwen, ongeacht hoe dit loopt.

Wat mij betreft kunnen we ook eerder dan het weekend afspreken. Voelt gewoon goed.
Echt heel erg fijn dit!
Antoon69 schreef:
21-02-2021 17:36
Maar voor je weer verdwijnt, ben je aan de vrouw dat we je zo weinig zien?
Nee hoor, gewoon niet zo'n zin om hier te schrijven de laatste tijd
fladder schreef:
21-02-2021 18:11
Wat een heerlijke dag!
Al twee dagen hele dagen buiten.
Vandaag een heel leuk gebied ontdekt in de buurt. Leek wel buitenland.
En ik heb vakantie ook nog!!
echt he..beetje jammer dat het zonnetje er vandaag maar niet door wil komen
Aurelius schreef:
22-02-2021 12:37
echt he..beetje jammer dat het zonnetje er vandaag maar niet door wil komen
Blame the Sahara 😂

Hier komt hij een klein beetje door 🙂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven