Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.
maandag 22 februari 2021 om 12:52
Klinkt goed en ga je dit ook aangeven bij hemJulus schreef: ↑22-02-2021 11:44Ik heb er mijn gedachten over laten gaan en kwam tot de conclusie dat hoe het nu gaat, precies is zoals het met ex ging. De date, het tempo. Gewoon rustig aan maar vooral ook duidelijk. Meteen een vervolg afspreken en niet hoeven wachten op een berichtje.
Het voelt rustig en geeft vertrouwen, ongeacht hoe dit loopt.
Wat mij betreft kunnen we ook eerder dan het weekend afspreken. Voelt gewoon goed.

maandag 22 februari 2021 om 13:12
Nu weet ik het even niet meer. Ik zei dat ik dus ook wel eerder wilde afspreken. Zegt hij dat dat op zich wel leuk is, maar dat hij moet kijken of dat agendatechnisch lukt. En dat hij nu druk is, met een sorry.
Dit geeft mij dan weer een totaal ander beeld dan gisteren. Weird..
Hij stelde voor om te bellen vanavond.
Het voelt nu even niet zo fijn ofzo
Raar of niet?
Ik was trouwens degene die als eerste iets stuurde vandaag, na de date.
Raar of niet?
maandag 22 februari 2021 om 13:14
Volgens mij vind de gemiddelde man appen helemaal niets...........dus het hoeft helemaal niet raar te zijn. Misschien is hij daadwerkelijk heel erg druk met zijn werk en heeft hij vanavond tijd om even uitgebreid met je te bellen.Julus schreef: ↑22-02-2021 13:12Nu weet ik het even niet meer. Ik zei dat ik dus ook wel eerder wilde afspreken. Zegt hij dat dat op zich wel leuk is, maar dat hij moet kijken of dat agendatechnisch lukt. En dat hij nu druk is, met een sorry.
Raar of niet?
Dus nee.....niet gelijk een rotgevoel krijgen uit onzekerheid, maar gewoon positief blijven denken dat dit een leuke man is en dat hij je vanavond belt en kijkt of zijn agenda passend kan krijgen.
maandag 22 februari 2021 om 13:40
Limo76 schreef: ↑22-02-2021 13:14Volgens mij vind de gemiddelde man appen helemaal niets...........dus het hoeft helemaal niet raar te zijn. Misschien is hij daadwerkelijk heel erg druk met zijn werk en heeft hij vanavond tijd om even uitgebreid met je te bellen.
Dus nee.....niet gelijk een rotgevoel krijgen uit onzekerheid, maar gewoon positief blijven denken dat dit een leuke man is en dat hij je vanavond belt en kijkt of zijn agenda passend kan krijgen.
Preciessss niet gaan twijfelen en gaan overanalyseren Julus.
Vorige week zat je er ook naast.
Gewoon positief blijven en rustig ademhalen

maandag 22 februari 2021 om 17:05
Met de lente mogen de stiertjes weer de wei in!
Nee, niet het gesprek er mee openen, bij de derde zin is het toegestaan.
En alle vrouwen staan er uiteraard direct voor open, sure.
Geloof me, ik ben een vent en het is een interessant onderwerp maar ik begrijp dat ook nooit zo en het is toch veel leuker om eerst wat bekend te raken met diegene aan de andere kant.
Het heeft mij soms verbaast welke wendingen het bracht en uiteindelijk weet he ook nog eens meer
Ondanks je iemand niet kent heb je reapect voor een ander, je begint er toch ook niet over in de rij bij de kassa...
Geloof me, ik ben een vent en het is een interessant onderwerp maar ik begrijp dat ook nooit zo en het is toch veel leuker om eerst wat bekend te raken met diegene aan de andere kant.
Het heeft mij soms verbaast welke wendingen het bracht en uiteindelijk weet he ook nog eens meer

Ondanks je iemand niet kent heb je reapect voor een ander, je begint er toch ook niet over in de rij bij de kassa...
maandag 22 februari 2021 om 17:30
mats schreef: ↑22-02-2021 17:05Met de lente mogen de stiertjes weer de wei in!
Het heeft mij soms verbaast welke wendingen het bracht en uiteindelijk weet he ook nog eens meer![]()
Online valt het fatsoen (heel regelmatig) weg. In de rij bij de kassa zullen de meesten niet zomaar zeggen 'neuken?, hier is mijn 06' maar zo'n zin online en als eerste bericht gebruiken is dan weer geen enkel probleem.
wij slapen nooit.

maandag 22 februari 2021 om 17:51
Dat geloof ik direct!
Ik ben geen vrouw, het lijkt me naast irritant ook gewoon kwetsend.
Tuurlijk krijg ik de verhalen mee en ik snap echt niet wat je bezielt als vent, om als je randdebiel op te moeten stellen.
Dat zijn waarschijnlijk mannetjes die het in de bronsttijd hebben verloren van hun meerdere en niet hebben kunnen paren
Zo begin je geen gesprek, iets van normen en waarden.
Misschien komt het omdat ik normen en waarden van mijn ouders mee heb gekregen, ook heb ik meer zussen dan broers.
Dan maar geen jager, liever fatsoen.
Ik ben geen vrouw, het lijkt me naast irritant ook gewoon kwetsend.
Tuurlijk krijg ik de verhalen mee en ik snap echt niet wat je bezielt als vent, om als je randdebiel op te moeten stellen.
Dat zijn waarschijnlijk mannetjes die het in de bronsttijd hebben verloren van hun meerdere en niet hebben kunnen paren
Zo begin je geen gesprek, iets van normen en waarden.
Misschien komt het omdat ik normen en waarden van mijn ouders mee heb gekregen, ook heb ik meer zussen dan broers.
Dan maar geen jager, liever fatsoen.
maandag 22 februari 2021 om 17:55
Ik snap dat zulke berichten echt wel wat irritatie of hilariteit kunnen opwekken maar het is het beste om er geen enkele aandacht aan te besteden, zijn ze namelijk niet waard.
wij slapen nooit.