Man kreeg melding van "private message"

21-02-2021 12:20 187 berichten
Vannochtend keek ik hoe laat het was op mijn man zijn telefoon. Toen stond er een melding tussen waar mijn oog op viel.
Het was van "Private message" en het stond er alsof het geen app was maar gewoon toch als melding. Er stonden 2 rode uitroeptekens achter private message !!
Het vreemde is dus, toen ik mijn vinger op de melding deed(zoals je bij whatsapp oid vaak het bericht via dbovenste balk leeste) vloepte de melding weg en was ook echt nergens meer te vinden.
Nu vraag ik mij af,
Heeft iemand hier verstand van en weet wat voor een app of site dit is en hoe kan ik deze vinden in zijn telefoon? (Dit maakt mij namelijk nogal denken waarom of wat dit is?)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
22-02-2021 19:26
Ik vind dat dus wel triest als je zo over je partner denkt. Triest op een meelevende manier bedoel ik dan he. Ik zou zowel jou als TO gunnen om nog onbevangen in je relatie te staan.
Bedenk nu dat triest anders benaderd kan worden en dat bedoelde ik niet. Niet cynisch ofzo gewoon oprecht rot/triest.
Ah ok ik snap het, dankje. 🙂
beetjegek schreef:
22-02-2021 16:41
Wie zoekt zal vinden. Misschien is het gewoon onschuldig.
Dat kan. Maar hoeft niet.
Zoeken zou ik ook niet doen. Maar alarmbellen zou ik niet negeren. Dit klinkt iig vaag. Snap wel dat je dan even een rondje Google doet of op een forum navraag doet of iemand er mee bekend is. Als daar niks uitkomt zou ik het laten rusten...
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:24
Jezus veel rare mensen hier. Jullie vriend/man gaat zeker vreemd onder jullie neus en jullie hebben nog niks door, zeikerds. Geloof me ogen open houden altijd, als je toevallig een vreemde melding ziet die doorgaat in jou hoofd dan kun je daar toch iets om vragen. Ik val liever jullie lastig dan mijn man voordat ik zekerheid heb of het wel of niet iets is. Sommige relaties moet een persoon vertrouwen weer opbouwen(mijn man) dat hoor je vaak zat dat gaat niet zo 123, hij heeft eerder singal gehad en heeft ook via datingsites gechat en dit ook niet zomaar gezegd zelf of toegegeven. Is toch logisch dat zo'n melding even jou laat schrikken.
En als het hetzelfde als eerder is gebeurd is wordt dat niet zomaar toegegeven neem ik aan.
Nee lieverd... je moet iemand vertrouwen tot het tegendeel is gebleken. En dan moet je hem ook geen 2e kans geven.

Het is niet gek dat je je zo voelt. Vooral als ie je al wat heeft geflikt.. Maar wil je nou echt een relatie waar je de hele tijd af moet vragen of je kerel iets verkeerds doet? Of stiekem?

Ik heb geen idee wat en wie mijn vriend allemaal op zijn telefoon heeft. De enige keer dat ik zijn telefoon aanraak is als ie me vraagt een app voor te lezen tijdens het rijden. En t intresseert me ook niet. Ik ga er 100% van uit dat ie niks geks doet. Ik heb ook nooit aanwijzingen gekregen dat ie dat zou doen. En als ie wel een keer een grens over zou gaan dan is het stuk. Dat onbevangen vertrouwen komt nooit meer terug. En dan krijgt ie geen 2e kans.
whattodo97 schreef:
22-02-2021 11:17
Ik denk dat dat een goeie oplossing is, vragen om samen even te kijken oid
En?
whattodo97 schreef:
Denk je dat echt?

Zodra mijn man zoiets zou voorstellen zou ik twijfelen aan onze relatie. Wat heeft de relatie nog voor zin als hij mij kennelijk niet vertrouwt?

Ik ga niet samen in mijn telefoon zitten snuffelen om te bewijzen dat ik te vertrouwen ben. Wat is dan het volgende en het volgende en het volgende?

Hij pakt zijn eigen issues met vertrouwen dan maar aan.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 23-02-2021 16:28
0.19% gewijzigd
Andersom schreef:
23-02-2021 08:31
Denk je dat echt?

Zodra mijn man zoiets zou voorstellen zou ik twijfelen aan onze relatie. Wat heeft de relatie nog voor zin als hij mij kennelijk niet vertrouwt?

Ik ga niet samen in mijn telefoon zitten snuffelen om te bewijzen dat ik te vertrouwen ben. Wat is dan het volgende en het volgende en het volgende?

Jij pakt zijn eigen issues met vertrouwen dan maar aan.
Echt?
Ik zou het wel snappen als mijn man iets geks zou zien op mijn telefoon dat hij dan wil weten wat het is.
Vreemdgaan gebeurt gewoon op grote schaal hè? Iemand is niet gek als hij daar bang voor is als hij iets ziet wat hij niet kan verklaren. Ik ga zo iemand dan niet voor gek verklaren of beschuldigen van wantrouwen.
En iemand een tweede kans geven na vreemdgaan is ook niet gek.
abracadabra schreef:
23-02-2021 01:25
Nee lieverd... je moet iemand vertrouwen tot het tegendeel is gebleken. En dan moet je hem ook geen 2e kans geven.

Het is niet gek dat je je zo voelt. Vooral als ie je al wat heeft geflikt.. Maar wil je nou echt een relatie waar je de hele tijd af moet vragen of je kerel iets verkeerds doet? Of stiekem?

Ik heb geen idee wat en wie mijn vriend allemaal op zijn telefoon heeft. De enige keer dat ik zijn telefoon aanraak is als ie me vraagt een app voor te lezen tijdens het rijden. En t intresseert me ook niet. Ik ga er 100% van uit dat ie niks geks doet. Ik heb ook nooit aanwijzingen gekregen dat ie dat zou doen. En als ie wel een keer een grens over zou gaan dan is het stuk. Dat onbevangen vertrouwen komt nooit meer terug. En dan krijgt ie geen 2e kans.
Hoe kom je er dan achter dat hij een grens over gaat als je niks met signalen doet?
En waarom zou je iemand geen tweede meer de kans geven? Ik gooi geen relatie weg voor een eenmalig slippertje in dronken bui waarvan veel spijt, zeker niet als ik een gezin heb. Ben gewoon realistisch. Als het vaker gebeurt is het een ander verhaal natuurlijk.
appelientjex schreef:
23-02-2021 09:43
Hoe kom je er dan achter dat hij een grens over gaat als je niks met signalen doet?
En waarom zou je iemand geen tweede meer de kans geven? Ik gooi geen relatie weg voor een eenmalig slippertje in dronken bui waarvan veel spijt, zeker niet als ik een gezin heb. Ben gewoon realistisch. Als het vaker gebeurt is het een ander verhaal natuurlijk.
Maar als je dan zo realistisch bent wat voegt controleren dan toe aan je relatie? Iemand betrappen maakt toch niet dat het niet heeft plaatsgevonden, het maakt het bedrog toch niet minder of beter te verdragen en het zorgt er toch ook niet voor dat het niet weer gebeurt? Als het nodig is om elkaar te controleren om zo te voorkomen dat iemand vreemdgaat dan zit er gewoon iets goed mis in je relatie en is het tijd om de stekker eruit te trekken of keihard aan de slag te gaan.
Tadderak30 schreef:
23-02-2021 11:01
Maar als je dan zo realistisch bent wat voegt controleren dan toe aan je relatie? Iemand betrappen maakt toch niet dat het niet heeft plaatsgevonden, het maakt het bedrog toch niet minder of beter te verdragen en het zorgt er toch ook niet voor dat het niet weer gebeurt? Als het nodig is om elkaar te controleren om zo te voorkomen dat iemand vreemdgaat dan zit er gewoon iets goed mis in je relatie en is het tijd om de stekker eruit te trekken of keihard aan de slag te gaan.
Dit dus. Als je weet dat je partner af en toe vreemd gaat, dan kan je dat accepteren of de relatie verbreken. Het controleren van telefoons voedt wantrouwen en is redelijk eenvoudig te omzeilen voor de ander. Je krijgt gewoon nooit de garantie dat een ander geen scheve schaats rijdt.

De man van TO ging al een paar keer eerder uitgebreid vreemd. Zocht het ook actief op. Kans lijkt mij redelijk groot dat hij dat nog een keer doet.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Tadderak30 schreef:
23-02-2021 11:01
Hoe bedoel je controleren? Ik heb het toch niet over controleren? TO is toch niet stiekem in telefoon aan het snuffelen ofzo? Ze heeft alleen per toeval wat vreemds op zijn telefoon gezien en vraagt zich af of dat wel koosjer is. Controleren is zonder enige aanwijzing iemands gangen nagaan, telefoon en mail checken etc. Dat is iets anders dan vreemde signalen krijgen en daar wat mee doen.
Hexopbezemsteel schreef:
23-02-2021 12:38
Dit dus. Als je weet dat je partner af en toe vreemd gaat, dan kan je dat accepteren of de relatie verbreken. Het controleren van telefoons voedt wantrouwen en is redelijk eenvoudig te omzeilen voor de ander. Je krijgt gewoon nooit de garantie dat een ander geen scheve schaats rijdt.

De man van TO ging al een paar keer eerder uitgebreid vreemd. Zocht het ook actief op. Kans lijkt mij redelijk groot dat hij dat nog een keer doet.
Maar hoe kom je erachter of je man af en toe vreemdgaat dan? Denk je echt dat mensen dat uit zichzelf gaan vertellen? Vaak kom je er toch pas achter doordat je iets vindt nav een voorgevoel of doordat je het idee hebt dat er iets niet klopt...
Of je moet bij jezelf denken ik wil het niet weten als mijn man vreemd gaat? Dat is ook een keuze natuurlijk...
whattodo97 schreef:
21-02-2021 12:37
Zal dan toch misschien spam zijn of een virus hopenlijk 🙂
Jij wenst je man eerder een virus toe dan een normaal berichtje of een melding van een gewone app..? Dat klinkt niet zo aardig.

Waarom zou je man jou van elk berichtje of elke app die hij gebruikt op de hoogte moeten houden?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
appelientjex schreef:
23-02-2021 13:10
Maar hoe kom je erachter of je man af en toe vreemdgaat dan? Denk je echt dat mensen dat uit zichzelf gaan vertellen? Vaak kom je er toch pas achter doordat je iets vindt nav een voorgevoel of doordat je het idee hebt dat er iets niet klopt...
Of je moet bij jezelf denken ik wil het niet weten als mijn man vreemd gaat? Dat is ook een keuze natuurlijk...
Waarom zou je het willen weten als je van plan bent om het toch een 2e, 3e of 71e kans te geven? Accepteer het dan gewoon of maak zelf wat leuks van het leven.
appelientjex schreef:

Waarom wil je daar dan perse achter komen, als het verder toch geen gevolgen heeft voor je relatie blijkbaar?
appelientjex schreef:
TO zegt dat ze weet dat haar man dat eerder gedaan heeft.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
appelientjex schreef:
23-02-2021 09:41
Echt?
Ik zou het wel snappen als mijn man iets geks zou zien op mijn telefoon dat hij dan wil weten wat het is.
Vreemdgaan gebeurt gewoon op grote schaal hè? Iemand is niet gek als hij daar bang voor is als hij iets ziet wat hij niet kan verklaren. Ik ga zo iemand dan niet voor gek verklaren of beschuldigen van wantrouwen.
En iemand een tweede kans geven na vreemdgaan is ook niet gek.
Waarom zou je in die angst willen leven dan? Helemaal binnen je relatie.
appelientjex schreef:
23-02-2021 09:43
Als er echt signalen zijn dan zou ik er misschien nog wat mee doen. Maar ik denk dat ik t niet eens door zou hebben want vertrouw hem. Mocht ik wel iets zijn waarvan ik zou denken... He? Dan zou ik met hem praten en zijn verhaal aanhoren en eventueel samen in zijn telefoon kijken.

Ik geef geen 2e kans omdat ik nooit meer zo onbevangen in onze relatie zou kunnen staan. Wij zijn altijd open en eerlijk met elkaar. Vertellen elkaar van alles. Ook niet leuke dingen. Stiekem komt hier nooit voor. Als dat vertrouwen beschaamt zou zijn zou dat weg zijn. En dan hoef ik de relatie niet meer.
Het is dus inderdaad zo dat mijn vriend mij kan bedriegen. Ik controleer hem niet. En ga ook niet overal wat achter zoeken. Hij kan me bedriegen zonder dat ik het door heb maar dan speelt hij wel heel goed toneel. Maar ik heb liever dat ik er pas later achterkom dat hij vreemd is gegaan (of helemaal nooit) dan dat ik hem de hele tijd moet controleren. De kans dat hij bij me weg gaat omdat ie geen zin heeft in een achterdochtige vrouw is groter dan dat hij vreemd zou gaan.

Het is toch ook helemaal niet leuk om achterdochtig te zijn? En het dan achter zijn rug om uit te zoeken. En je eentje er rot om voelen? Lijkt mij verschrikkelijk. Zo zou ik geen relatie willen.
whattodo97 schreef:
21-02-2021 13:02
Nou hij heeft zijn telefoon altijd in zijn zak en bij zich normaal en niet op tavel oid dus lijkt mij zwaar overdreven een speciale app enzo te gebruiken om (mij of wie) dingrn voor achter te houden.

Hahaha, en dan probeer je ons wijs te maken dat jij héél toevallig even de tijd wilde checken op zíjn televoon die normaal nooit binnen jouw handbereik ligt? Maak dat je kat wijs :sarcastic: .

Maar lijkt me klote om zo in een relatie te zitten.
Waarom zit jij überhaupt aan zijn telefoon en klik jij op iets wat voor hem bedoeld was?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Marana schreef:
23-02-2021 14:55
Waarom wil je daar dan perse achter komen, als het verder toch geen gevolgen heeft voor je relatie blijkbaar?
Natuurlijk heeft dat wel gevolgen. Het is toch niet zo zwart wit, er ligt nog wel iets meer tussen het uit maken en je schouders ophalen en doorgaan.
whattodo97 schreef:
En??
gizzmo-returns schreef:
23-02-2021 20:23
En??
Denk niet dat TO nog durft terug te komen gezien de hoeveelheid bozige reacties.
appelientjex schreef:
23-02-2021 09:41
Vreemdgaan gebeurt gewoon op grote schaal hè? Iemand is niet gek als hij daar bang voor is als hij iets ziet wat hij niet kan verklaren.
Ik zou er wel een heel naar gevoel van krijgen als mijn partner mij niet zou vertrouwen alleen doordat hij niet direct snapt wat er op mijn (!) telefoon te zien is. Als het onderling vertrouwen er niet is dat je je allebei aan gemaakte afspraken zal houden, wat is de basis van je relatie dan nog waard?
appelientjex schreef:
23-02-2021 20:16
Natuurlijk heeft dat wel gevolgen. Het is toch niet zo zwart wit, er ligt nog wel iets meer tussen het uit maken en je schouders ophalen en doorgaan.

Jij zegt dat als je iets ontdekt je toch een tweede kans geeft. Waarom is het dan zo belangrijk om het te ontdekken, dat je eerst achter zijn rug om op onderzoek uit zou gaan, ipv eerst aan hem te vragen wat voor app dat is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven