Ben ik geghost?

24-02-2021 13:00 54 berichten
Afgelopen zaterdag leuke date gehad, voor beide voor herhaling vatbaar. Daarna dagelijks app contact gehad. Gister ook, na 17u reageerde hij niet meer, geen blauwe vinkjes. Vanochtend een goodmorning berichtje gestuurd, geen blauwe vinkjes, geen reactie.

Ik wil natuurlijk niet wanhopig overkomen dus ik ga niet meer achteraan appen. Wat denken jullie? Ben ik geghost? Ben ik ongeduldig? Misschien telefoon gestolen? Telefoon op kantoor vergeten etc?
lilalinda schreef:
24-02-2021 13:15
mensen die willen appen, hebben daar tijd voor hoor. Al doe je het vanaf de wc.
En als je gewend bent elkaar vaak te appen, en als daar goeiemorgen wensen bij hoorde, dan is plots niks laten horen wel een statement.
Vaak is niet-communiceren hele duidelijke communicatie.
Het kan meevallen hoor, misschien ligt hij wel met twee gebroken handen in een ziekenhuis, of dood onderaan de keldertrap.
Als ik het goed begrijp, kennen ze elkaar sinds zaterdag... Dus dan kun je nog niet echt spreken van een patroon.

En er zijn ook mensen die het prettig vinden om op een minder hoge frequentie te appen, zodat ze gewoon rustig op de wc kunnen zitten :)
Misschien dat hij het tempo daarom even 'afremt', juist om niet zo'n hele-dag-door-appen patroon te laten ontstaan.

Of misschien toch die keldertrap ja, altijd verraderlijk.
Alle reacties Link kopieren
hannaaah schreef:
24-02-2021 13:27

Misschien dat hij het tempo daarom even 'afremt', juist om niet zo'n hele-dag-door-appen patroon te laten ontstaan.

en een leuk (normaal) mens appt dan even: Zoek er niks achter, maar ik ben wat minder online, Ik app voortaan wat minder
lilalinda schreef:
24-02-2021 13:31
en een leuk (normaal) mens appt dan even: Zoek er niks achter, maar ik ben wat minder online, Ik app voortaan wat minder
Het zou zo makkelijker kunnen zijn, communiceren in plaats van spelletjes spelen!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
lilalinda schreef:
Dit is een man hé, die denkt niet zo snel, stel je voor dat zij denkt dat ik haar niet leuk genoeg vind omdat ik een halve dag niet geappt heb..
Dat komt simpelweg niet in ze op, tenminste dat is mijn ervaring..
Mimali schreef:
24-02-2021 14:04
Dit is een man hé, die denkt niet zo snel, stel je voor dat zij denkt dat ik haar niet leuk genoeg vind omdat ik een halve dag niet geappt heb..
Hou toch eens op met die seksistische lulkoek.
Dat ligt aan karakter en opvoeding. Niet aan het geslacht.
lilalinda schreef:
Eens.
Toen ik nog vrijgezel was gebeurde dit ook wel eens. Ik wachtte dan een dag of 2 af en dan was het voor mij klaar. Heb 1x iemand na 3 dagen geappt dat ik het wel jammer vond dat hij niet gewoon eerlijk kon zeggen dat hij geen behoefte had aan verder contact. Kwam een reactie met ‘ja zo druk met werk etc’. Prima, maar ik heb geen behoefte aan daten met iemand die te druk is om af en toe te appen. Dan ben je niet de juiste persoon voor mij.

Met huidige vriend 1,5 jaar samen en we appen elkaar vanaf date 1 elke ochtend goedemorgen en elke avond slaap lekker.
Heeft hem nooit afgeschrikt gelukkig ;)
wat ik denk?? dat zijn telefoon gestolen is.
Mimali schreef:
24-02-2021 14:04
dan ben jij nog geen leuke mannen tegengekomen
Of je herkent ze niet
Als hij echt interesse heeft laat hij het contact niet verwateren en zal je vandaag of morgen wel wat van hem horen.
Luci_Mster2 schreef:
24-02-2021 14:05
Dat is helemaal niet seksistisch, en ik zeg er ook bij dat het mijn ervaring is..
Dus wat minder fel mag best..
Vrouwen denken gewoon veel sneller vanalles als hij niet snel terug appt, terwijl die man zich van geen kwaad bewust is..
mimali wijzigde dit bericht op 24-02-2021 15:23
17.04% gewijzigd
lilalinda schreef:
24-02-2021 14:18
dan ben jij nog geen leuke mannen tegengekomen
Of je herkent ze niet
Oh tuurlijk het ligt aan mij haha
Mimali schreef:
24-02-2021 15:18
Dat is helemaal niet seksistisch, en ik zeg er ook bij dat het mijn ervaring is..
Vrouwen denken gewoon veel sneller vanalles als hij niet snel terug appt, terwijl die man zich van geen kwaad bewust is..
De hele post is gewoon seksistisch, ook deze weer.
Mimali schreef:
24-02-2021 15:18
inderdaad: jij bent nog geen leuke mannen tegengekomen
Luci_Mster2 schreef:
24-02-2021 15:52
De hele post is gewoon seksistisch, ook deze weer.
Prima joh als jij dat vind..
lilalinda schreef:
24-02-2021 16:04
inderdaad: jij bent nog geen leuke mannen tegengekomen
Gelukkig kan jij daar niet over oordelen...
Mimali schreef:
24-02-2021 19:58
Gelukkig kan jij daar niet over oordelen...
ik heb geen oordeel hoor, slechts een observatie obv jouw reacties over Alle Mannen
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 13:17
Gebroken handen vind ik geen excuus, je kunt ook best appen met een stokje in je mond.
Daar hebben een persbericht voor uitgevonden
lilalinda schreef:
24-02-2021 20:00
ik heb geen oordeel hoor, slechts een observatie obv jouw reacties over Alle Mannen
Nee ik zei dat het mijn ervaring was..
Er zullen heus mannen zijn die het anders doen..
Maar dat maakt de mannen die ik beschrijf niet meteen niet leuk..
Niemand is perfect..
Mimali schreef:
24-02-2021 20:16
Nee ik zei dat het mijn ervaring was..
Er zullen heus mannen zijn die het anders doen..
Maar dat maakt de mannen die ik beschrijf niet meteen niet leuk..
Niemand is perfect..
tot je die ene echt leuke vent vindt, en je je afvraagt waarom DE perfecte man met jou wil
En samen in elkaars armen mijmert hoe het kan, dat jij (DE perfecte vrouw) met hem wil, dat snapt hij dan weer niet
En het maakt niet uit hoevaak je hem appt of wanneer. En je kunt gewoon jezelf bij hem zijn.

En ja, na een jaar of twee, zijn de allerperfectste randjes er vanaf, en blijkt hij zijn sokken te laten slingeren. Maar wat blijft, is dat hij je op een voetstuk plaatst. Je de beste versie van jezelf laat zijn. Gelukkig is, als jij gelukkig bent (en wederzijds)
Het bestaat hoor
Ik had zondag een date. Geen contact gehad daarna. Maandagavond gebeld en sindsdien geen contact gehad. Wij hebben ook uitgesproken dat we een tweede date gaan hebben.
Jullie hebben pas nog contact gehad, dus dit is geen ghosten. Maar als je helemaal niks meer hoort tot de date zou ik dat ook niet leuk vinden.
Julus schreef:
24-02-2021 21:23
Ik had zondag een date. Geen contact gehad daarna. Maandagavond gebeld en sindsdien geen contact gehad. Wij hebben ook uitgesproken dat we een tweede date gaan hebben.
Jullie hebben pas nog contact gehad, dus dit is geen ghosten. Maar als je helemaal niks meer hoort tot de date zou ik dat ook niet leuk vinden.
Heeft TO al een date afgesproken dan?
Luci_Mster2 schreef:
24-02-2021 14:05
Vreeeselijk ja. Haha, mannen zijn dom.
Wat is dat toch met die blauwe vinkjes?
Al wat gehoord ondertussen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven