Nooit bij hem thuisgeweest

donderdag 25 februari 2021 om 09:38
Hey allemaal,
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X

donderdag 25 februari 2021 om 11:18
We werken toe naar een vaste relatie? Dat is toch echt een beetje raar als dat al een half jaar duurt? Meiske, onthoud deze wijze raad goed van je tante Nina: als je geen prioriteit bent, wees dan geen optie.Blondie4ever schreef: ↑25-02-2021 09:38Hey allemaal,

Ik denk niet dat deze man helemaal eerlijk is.

donderdag 25 februari 2021 om 11:23
We werken toe naar een vaste relatie al een half jaar ... plus nog nooit bij hem thuis geweest en hij is daar ook nog eens niet duidelijk over ... Dit gaat nergens heen.
FWB lijkt het op alleen jij zit er te diep in. Gewoon aan het lijntje houden heet dat, hij die je net genoeg geeft dat je niet weggaat terwijl je geloof ik best wel weet dat het scheef zit tussen jullie.
Gun jezelf beter echt.
FWB lijkt het op alleen jij zit er te diep in. Gewoon aan het lijntje houden heet dat, hij die je net genoeg geeft dat je niet weggaat terwijl je geloof ik best wel weet dat het scheef zit tussen jullie.
Gun jezelf beter echt.
lillian_ wijzigde dit bericht op 25-02-2021 11:24
Reden: tikfout
Reden: tikfout
3.23% gewijzigd

donderdag 25 februari 2021 om 11:34
Het kan niks zijn natuurlijk, maar ik denk dan toch aan de topics die de voorbije jaren langs zijn gekomen, waarin partners een compleet dubbelleven hebben.
Afgelopen jaar zelfs nog een topic waarin de schrijfster een relatie had én een kindje! Die man had een valse naam enz.
Ik zou hem gaan checken.
Afgelopen jaar zelfs nog een topic waarin de schrijfster een relatie had én een kindje! Die man had een valse naam enz.
Ik zou hem gaan checken.
de wereld wacht om ontdekt te worden

donderdag 25 februari 2021 om 11:41
thanx schreef: ↑25-02-2021 11:34Het kan niks zijn natuurlijk, maar ik denk dan toch aan de topics die de voorbije jaren langs zijn gekomen, waarin partners een compleet dubbelleven hebben.
Ik zou hem gaan checken.
Ja check die flow of ie wel down is met jou als bae