Nooit bij hem thuisgeweest

25-02-2021 09:38 258 berichten
Hey allemaal,

Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.

We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.

Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.

Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.

Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?

X
Die heeft gewoon een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Geloof zijn daden. Ik spreek helaas uit ervaring en dat liep niet goed af. Kies voor jezelf en vertrouw op je gevoel.
Flow?

En ja, dit is best bijzonder. Ik vermoed dat hij gewoon samenwoont met zijn partner.
Wat is een flow?
Blondie4ever schreef:
25-02-2021 09:38
Hey allemaal,

Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.

We werken toe naar een vaste relatie? Dat is toch echt een beetje raar als dat al een half jaar duurt? Meiske, onthoud deze wijze raad goed van je tante Nina: als je geen prioriteit bent, wees dan geen optie. :heart:
Ik denk niet dat deze man helemaal eerlijk is.
Hoezo denk je dat ze zijn ex is?
Ja, je moet echt stoppen hiermee. Echt beter voor jezelf, want dit wordt anders groter en groter. Deze man is niet eerlijk.
We werken toe naar een vaste relatie al een half jaar ... plus nog nooit bij hem thuis geweest en hij is daar ook nog eens niet duidelijk over ... Dit gaat nergens heen.

FWB lijkt het op alleen jij zit er te diep in. Gewoon aan het lijntje houden heet dat, hij die je net genoeg geeft dat je niet weggaat terwijl je geloof ik best wel weet dat het scheef zit tussen jullie.

Gun jezelf beter echt.
lillian_ wijzigde dit bericht op 25-02-2021 11:24
Reden: tikfout
3.23% gewijzigd
Wat is een flow?

anyway: je bent nog niet bij hem thuis geweest. Hij vertelt niet met wie hij samenwoont en waarom. Je vertrouwt hem niet.

Ik zou er mee stoppen.
Je bent erachter gekomen dat hij samenwoont? Hij zegt dat hij alleen woont?

Euhm, dan liegt hij toch gewoon? Of heeft hij gezegd dat hij samenwoont?
Life is short. Eat dessert first.
Jullie willen een toekomst samen, maar hij wil niet over serieuze dingen praten?
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 25-02-2021 11:26
2.56% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Je wordt genaaid.
Jij werkt toe naar een vaste relatie ( je hebt toch al een relatie, wat is het verschil)?
Maar hij houdt je op afstand. Dus voor hem lijkt dit minder serieus dan voor jou.
Waarom ben je zo naïef? Of weet je ergens wel je ‘de andere vrouw’ bent?
Je flow?

Hoezo moet jij erachter komen dat hij met iemand samenwoont?
Wil je werkelijk iets opbouwen met iemand die niet open of eerlijk is?
Wat zegt hij als jij voorstelt bij hem af te spreken?
Dat is niet zijn ex hoor...
Blijft hij wel eens slapen? Een heel weekend bij jou?
Weet je waar hij woont?
ik geef mn bek ook maar een douw
Go with the flow!

Naar zijn huis, dus. Dan weet je het. ;-)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het kan niks zijn natuurlijk, maar ik denk dan toch aan de topics die de voorbije jaren langs zijn gekomen, waarin partners een compleet dubbelleven hebben.
Afgelopen jaar zelfs nog een topic waarin de schrijfster een relatie had én een kindje! Die man had een valse naam enz.
Ik zou hem gaan checken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Hoe rustig aan doen jullie het dan precies? Heb je al vrienden en familie ontmoet?
'Lekker rustig aan doen'. Lekker je gevoelens uitstellen. Bij echte liefde is dat het laatst waar je op zit te wachten.
Such fun!1
belinda30 schreef:
25-02-2021 11:11
Wat is een flow?
Engels voor menstruatie
thanx schreef:
25-02-2021 11:34
Het kan niks zijn natuurlijk, maar ik denk dan toch aan de topics die de voorbije jaren langs zijn gekomen, waarin partners een compleet dubbelleven hebben.
Afgelopen jaar zelfs nog een topic waarin de schrijfster een relatie had én een kindje! Die man had een valse naam enz.
Ik zou hem gaan checken.

Ja check die flow of ie wel down is met jou als bae
Sweety je bent zijn sidechick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven