Nooit bij hem thuisgeweest

donderdag 25 februari 2021 om 09:38
Hey allemaal,
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
donderdag 25 februari 2021 om 15:33
Kan je hem niet een keer volgen als hij naar huis gaat? Of een vriendin vragen dit te doen? Eerst natuurlijk hem vragen maar je hebt kans dat hij met smoesjes komt.
Je kan ook de volgende keer dat hij bij jou is zeggen dat je graag nu meteen naar zijn huis wil gaan om zijn huis te zien. Als hij allemaal smoesjes gaat verzinnen dat weet je ook meteen waar je aan toe bent. Als het een troep is is dat geen excuus om zijn huis niet te laten zien.
Waarschijnlijk zoekt hij liever een dag uit dat die/zijn vriendin er niet is.
Je kan ook de volgende keer dat hij bij jou is zeggen dat je graag nu meteen naar zijn huis wil gaan om zijn huis te zien. Als hij allemaal smoesjes gaat verzinnen dat weet je ook meteen waar je aan toe bent. Als het een troep is is dat geen excuus om zijn huis niet te laten zien.
Waarschijnlijk zoekt hij liever een dag uit dat die/zijn vriendin er niet is.

donderdag 25 februari 2021 om 15:33
Ik zou het wel aan die vrouw vragen ja. Mocht mijn vriend mij en nog een andere vrouw bedonderen dan zou ik dat graag van die vrouw willen horen.Blondie4ever schreef: ↑25-02-2021 14:52Aaaargh wat is dit lastig.
Ik denk dat ik het eindelijk begin te geloven. Dat dit niet oke is.
Ja. Sommigen zullen denken: joh, kom je daar nu pas achter? En dat is ook volledig terecht.
Ik ben nou eenmaal zo en ik geef mensen teveel kansen. Ik ga het maar even laten bezinken en kijken wat ik hiermee ga doen. Er moet sowieso nog even een goed gesprek plaats vinden.
Zouden jullie die vrouw anders gewoon benaderen? Ookal ken je der niet?

donderdag 25 februari 2021 om 15:53
Ik begrijp heel goed dat je een goed gesprek wil. En als hij dan nog vaag blijft kan je hem zeggen dat je het haarzelf zal vragen. Ik denk dat het voor jou nu het allerbeste is om door te pakken, hoe lastig ook. En dat is moeilijk als je gevoelens voor hem hebt.
Als je het gesprek niet aangaat is de kans best groot dat je over een jaar nog steeds zo zit...
Hoop voor je dat je het gesprek met hem aandurft! Zet hem op!
Als je het gesprek niet aangaat is de kans best groot dat je over een jaar nog steeds zo zit...
Hoop voor je dat je het gesprek met hem aandurft! Zet hem op!

donderdag 25 februari 2021 om 15:55
Thanks all!
Ik ben wel verliefd ja. Makes blind they say. En daarnaast, wil ik het niet geloven.
Maarja, dit kan natuurlijk niet langer. Dus moet ik voor mijzelf opkomen. Iets wat ik ook moeilijk vind omdat mij altijd gewezen is hoe het moet en wat er gaat gebeuren.
Maar dat is nu verleden tijd, dus gaan met die banaan en loslaten die hap. Klinkt zo makkelijk nu
Ik ben wel verliefd ja. Makes blind they say. En daarnaast, wil ik het niet geloven.
Maarja, dit kan natuurlijk niet langer. Dus moet ik voor mijzelf opkomen. Iets wat ik ook moeilijk vind omdat mij altijd gewezen is hoe het moet en wat er gaat gebeuren.
Maar dat is nu verleden tijd, dus gaan met die banaan en loslaten die hap. Klinkt zo makkelijk nu

donderdag 25 februari 2021 om 15:58
Domme koe is niet nodig je hebt door die onzekerheid gewoon een zetje nodig gehad om het beter in te zien dat je een leuke vent waard bent.
Snap ook wel dat je duidelijk wil over hoe de vork nu in de steel zit zou ik zelf ook hebben maar als je dat niet krijgt van hem dan moet je daar ook niet achteraan blijven gaan.
Jij mag gewoon je eigen grenzen bepalen over hoe mensen met je omgaan en hoe jij daarop reageert dat is iets om nog aan te werken maar dit besef is al weer een stap in de goede richting, ga zo door
Snap ook wel dat je duidelijk wil over hoe de vork nu in de steel zit zou ik zelf ook hebben maar als je dat niet krijgt van hem dan moet je daar ook niet achteraan blijven gaan.
Jij mag gewoon je eigen grenzen bepalen over hoe mensen met je omgaan en hoe jij daarop reageert dat is iets om nog aan te werken maar dit besef is al weer een stap in de goede richting, ga zo door

lillian_ wijzigde dit bericht op 25-02-2021 16:00
Reden: edit
Reden: edit
24.05% gewijzigd
donderdag 25 februari 2021 om 16:48
Helemaal niet. Soms is het gewoon zo dat de ene partner wat meer dingen op facebook plaatst dan de andere. Ik ken koppels waarbij de vrouw veel dingen online zet over wat ze samen gaan doen zijn & koppels waarbij de man dat doet (al is het veelal de vrouw). Ik zou me daar in ieder geval niet op baseren.Blondie4ever schreef: ↑25-02-2021 14:39Oh by the way...
Ik denk dat het zijn ex is omdat op haar profiel veel van hem staat.
Hij laat dat vervolgens niet in zijn profiel zien. Het is dan wel van wat langer geleden, maar het lijkt mij dat je dat wel bijhoud en dingen up to date houd.
leeg

donderdag 25 februari 2021 om 16:55
Voor jezelf opkomen klinkt als strijd voeren.Blondie4ever schreef: ↑25-02-2021 15:55Thanks all!
Bedenk eerst wat je wilt. Is er nog genoeg basis om je uit te nodigen bij hem thuis en te kijken hoe hij erop reageert? Of is er al teveel stuk om te kunnen doen? Ik weet dat ik eens heel hard aan het trekken ben geweest wat uiteindelijk nergens toe leidde anders dan dat ik er heel moe van was. Hij bleek nog niet over zijn ex heen te zijn.
Als het teveel moeite kost, is het vaak teveel moeite.
donderdag 25 februari 2021 om 17:06
Zo ging dat ook bij mijn ex.
Bij mij was het zoveel relaxter en leuker en fijner.......en bla bla bla.
Bleek een dubbelleven te hebben.
Had kinderen en al.
Zou toch maar eens achter mijn oren krabben als ik jou was. Hier klopt iets niet. En laat je geen mooie verhalen aanpraten.
En ja ik was naïef en te goed gelovig.
Bij mij was het zoveel relaxter en leuker en fijner.......en bla bla bla.
Bleek een dubbelleven te hebben.
Had kinderen en al.
Zou toch maar eens achter mijn oren krabben als ik jou was. Hier klopt iets niet. En laat je geen mooie verhalen aanpraten.
En ja ik was naïef en te goed gelovig.
05-2019 wijzigde dit bericht op 25-02-2021 19:17
6.98% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
donderdag 25 februari 2021 om 18:29
Ik snap het hele 'naar een relatie toewerken' niet: je vindt hem leuk, je hebt seks, je hebt hem al eens meegenomen naar je familie. Wat moet er nog gebeuren om er een relatie van te maken?
Ik denk dat wanneer je allebei serieus in elkaar geïnteresseerd bent, je helemaal niet praat in dit soort termen. Dan ga je er voor, en ziet wel of het blijvend is.
Ik denk dat wanneer je allebei serieus in elkaar geïnteresseerd bent, je helemaal niet praat in dit soort termen. Dan ga je er voor, en ziet wel of het blijvend is.
donderdag 25 februari 2021 om 18:35

donderdag 25 februari 2021 om 18:46
Zijn adres kennen?claudia1966 schreef: ↑25-02-2021 18:29Ik snap het hele 'naar een relatie toewerken' niet: je vindt hem leuk, je hebt seks, je hebt hem al eens meegenomen naar je familie. Wat moet er nog gebeuren om er een relatie van te maken?
donderdag 25 februari 2021 om 19:02

donderdag 25 februari 2021 om 19:13
Morgen naar de HA voor een soa test, maar nu eerst: wissen dat telefoonnummer nadat je hem geblokkeerd hebt.
Als je na 6 maanden niet weet waar je vriendje woont en je weet dat hij nog een huisgenote heeft. Overigens zou ik zijn huisgenote laten weten dat zij ook een SOA testje moet laten doen, mocht je haar facebook hebben.
Als je na 6 maanden niet weet waar je vriendje woont en je weet dat hij nog een huisgenote heeft. Overigens zou ik zijn huisgenote laten weten dat zij ook een SOA testje moet laten doen, mocht je haar facebook hebben.
Nope
donderdag 25 februari 2021 om 19:22
Je gaat zijn adres ook niet krijgen ben ik bang voor.Blondie4ever schreef: ↑25-02-2021 19:08Ja precies, dat is het punt.
Ik weet niet waar hij woont. Alleen welke wijk, dat heeft hij dan weleens laten vallen. Maar verder niet.
- heb jij al zijn familie leren kennen?
- weet je zeker dat hij is wie hij zegt dat hij is? Heb je wel eens een rijbewijs ofzo gezien?
Mijn ex had zelfs over zijn identiteit gelogen. Tot op de dag van vandaag weet ik die nog niet .......hij heeft zijn "echte" voornaam gegeven zegt hij maar bewijs krijg ik niet en meer info ook niet.
Hij kon zo ontzettend goed liegen en manipuleren dat hij 4 jaar lang een dubbelleven kon hebben terwijl hij met mij ook een "relatie" had.
Blijf in jezelf geloven !

donderdag 25 februari 2021 om 19:31
Na een half jaar?Blondie4ever schreef: ↑25-02-2021 19:08Ja precies, dat is het punt.
Ik weet niet waar hij woont. Alleen welke wijk, dat heeft hij dan weleens laten vallen. Maar verder niet.
Dan weet je dat het foute boel is.

donderdag 25 februari 2021 om 19:44
Wat zit je je nou druk te maken om je familie? Het is jouw leven en jíj wordt bedonderd. Die familie redt zich wel. Het gaat om jou hoor.Ik heb gevraagd om ruimte aan het begin. Omdat ik sowieso nog vertrouwensproblemen had en neit weer een foute man aan mijn familie voor wil stellen voordat ik er zelf 100 procent achter sta. Vandaar ook het langzame tempo
Bereid je trouwens voor op een kulverhaal op het moment dat je aangeeft het af te willen ronden. Sterkte.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 25-02-2021 19:45
5.32% gewijzigd