Flirten

24-02-2021 19:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie flirt er wel eens terwijl ze een relatie hebben?
Ik kreeg van de week een tuinman aan de deur. Ik zag hem wel naar me kijken en hij bleef vervolgens ruim een uur hangen. Maar ik had er nog geen erg in. Zo aantrekkelijk vind ik mezelf niet.
Maar goed, hij blijkt me heel mooi te vinden.
Ik ben enorm gevoelig voor vleierijen en kan het toch moeilijk laten mee te gaan in het flirten (via berichten). Ik beken dat ook nog gewoon aan mijn vriend (die dat dan niet zo leuk vindt maar er verder niets mee doet, hij weet dat hij de enige voor me is). Maar ik vind de aandacht zo leuk dat ik het onwijs jammer vindt om weer te stoppen met flirten. Ik heb het wel gedaan. Ik weet niet of ik zo te vertrouwen ben. Ik ga denk ik anders te ver in het flirten (online, ik ga niet lijfelijk vreemd). En mijn vriend vindt het niet leuk. Ik wil hem ook niet kwetsen.
Meer vrouwen die zo genieten van flirten?
Nee ik heb geen behoefte aan flirten. Ik krijg genoeg aandacht thuis.
Heb je hem nu ook aangenomen als tuinman? Of kies je een andere?

En ja, flirten is leuk, moet best kunnen.
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 20:55
Nou, levensbelang... niet overdrijven. Ik geef mijn relatie er niet voor op. Maar ik vind het jammer om aan de kant te zetten beken ik. Maar goed, geen drama. Ik was gewoon benieuwd of ik dan zo aandachtsgeil ben of dat anderen dat flirten ook leuk vinden.
Flirten in het voorbijgaan, een beetje plagen, die tuinman is ook niet erg in mijn ogen. Tenzij je de tuinman uitnodigt mee naar boven te gaan.

Maar berichtjes sturen heen en weer, daarmee begeef je je al snel op glad ijs en kan het onbedoeld uitlopen op meer dan flirten.

Zolang jij dat glashelder hebt zou het niet erg zijn, maar ik denk dat jij, wanneer de juiste voorbij komt, toch vergeet dat hij bezet bent.
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 20:42
Wat is het dan wel? Als hij meer wil is hij aan het verkeerde adres. Ik zou toch niet tegen iemand zeggen dat ik hem leuk vindt als hij bezet is. Kans op een blauwtje is groot.
Maar dat weet hij niet, hij denkt dat jij ook wil
lilalinda schreef:
24-02-2021 21:29
Maar dat weet hij niet, hij denkt dat jij ook wil
Ik heb duidelijk gezegd van niet. Maar goed, ik laat hem links liggen nu. Ik ben toch een beetje te bang dat het te ver gaat.
Rachmaninoff schreef:
24-02-2021 21:14
Heb je hem nu ook aangenomen als tuinman? Of kies je een andere?

En ja, flirten is leuk, moet best kunnen.
Nog geen keuze gemaakt maar hij is tot nu toe wel degene met de meeste kennis en een goede prijs. Dus grote kans dat hij het wordt.
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 21:33
Nog geen keuze gemaakt maar hij is tot nu toe wel degene met de meeste kennis en een goede prijs. Dus grote kans dat hij het wordt.
Ja ja....
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 21:33
En daarom flirt hij dus, die cursus zakelijk flirten verdient zich snel terug
Beetje knipogen naar de vrouw des huizes en je krijgt de opdracht
https://www.youtube.com/watch?v=2rDWEMZ ... tinctBeats
lilalinda schreef:
24-02-2021 21:41
En daarom flirt hij dus, die cursus zakelijk flirten verdient zich snel terug
Beetje knipogen naar de vrouw des huizes en je krijgt de opdracht
Ja, dat dacht ik ook nog, haha. Maar ja, die gasten hebben werk zat momenteel. Daar hoeft hij niet echt zijn best voor te doen. Maar zou best kunnen dat hij een cursus gedaan heeft.
Nouja, een beetje flirten is leuk, maar als hij wel jullie tuinman wordt zou ik wel stoppen met dat appen want anders gaat het een keer mis. Het gaat steeds verder he, en als hij dan rond je huis loopt dan is dat wel een beetje de kat op het spek binden.
Rachmaninoff schreef:
24-02-2021 23:30
Nouja, een beetje flirten is leuk, maar als hij wel jullie tuinman wordt zou ik wel stoppen met dat appen want anders gaat het een keer mis. Het gaat steeds verder he, en als hij dan rond je huis loopt dan is dat wel een beetje de kat op het spek binden.
Mee eens.
Ik begin wel steeds meer te denken dat het gewoon een truc was om de opdracht binnen te halen. Voel ik me toch wel een beetje stom, haha.
Ik kies wel een andere tuinman.
Een beetje flirten is best leuk maar als je in een relatie zit moet je wel gewoon je grenzen bewaken. En soms wordt de lijn tussen acceptabel en onacceptabel wel erg dun als je veel contact hebt met iemand.
Oohhh ik hou ook zeker wel van een potje flirten op zijn tijd... alrind leuk om te zien of ik nog een beetje "in de markt" lig...

Zeker wanneer ik op stap ben, dan lul ik nog wel tegen een lantaarnpaal. Mijn man vindt het goed zolang hij maar niet het idee heeft dat ik hem voor gek zet. Dus flirten binnen de grenzen wanneer het in publiek is.
Ik ben ook gevoelig voor flirten hoor. Het heeft, bij mij althans, te maken met dat je bevestiging krijgt dat je aantrekkelijk bent voor iemand en dat is altijd prettig om te weten :) daarnaast is het ook spannend, prikkelend.

Zolang je weet wanneer te stoppen lijkt het me niet zo'n probleem.
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 19:51
Heerlijk! Hihi.
Serieus? Heerlijk? Ik zou daar echt niet van gediend zijn. Doe effe normaal zeg, ik ben geen paradepaardje.

Om op topic te blijven: als ik een mooie man zie flirt ik zeker terug. Maar dat blijft bij dat vluchtige eenmalige contact (met de ober of whatever), ik ga niet berichtjes uitwisselen ofzo.

Het valt me trouwens op dat mannen nog veel geinteresseerder zijn sinds ik zichtbaar zwanger ben. Lijkt me dat niks duidelijker roept dat ik bezet ben. Oerdrang naar een vruchtbare vrouw? :rolling:
-
BOOBIE77 schreef:
25-02-2021 00:03
Ik begin wel steeds meer te denken dat het gewoon een truc was om de opdracht binnen te halen. Voel ik me toch wel een beetje stom, haha.
Ik kies wel een andere tuinman.
Hij had toch de meeste kennis en een mooie prijs??
Ik schijn van nature een flirt te zijn. Ben hetero, maar ik ‘flirt’ met mannen en vrouwen. Lachen, grapjes maken, oogcontact, etc. Leuk voor de geest, zal ik maar zeggen.

Mijn vriend weet dit en vindt het prima. Maar: seksueel flirten en berichten uitwisselen doe ik niet, daar ligt toch wel de grens. Ik ben er ook altijd duidelijk over dat dit is wat het is, omdat ik al een relatie heb.
Phloxx schreef:
25-02-2021 06:52
Serieus? Heerlijk? Ik zou daar echt niet van gediend zijn. Doe effe normaal zeg, ik ben geen paradepaardje.

Om op topic te blijven: als ik een mooie man zie flirt ik zeker terug. Maar dat blijft bij dat vluchtige eenmalige contact (met de ober of whatever), ik ga niet berichtjes uitwisselen ofzo.

Het valt me trouwens op dat mannen nog veel geinteresseerder zijn sinds ik zichtbaar zwanger ben. Lijkt me dat niks duidelijker roept dat ik bezet ben. Oerdrang naar een vruchtbare vrouw? :rolling:
Mijn vriend vindt een zwangere vrouw ook heel mooi. Niet zo zeer seksueel maar gewoon heel mooi. Misschien toch iets wat mannen aantrekt.
Nee ik ben niet zo flirterig. Maar dat komt denk ik meer omdat ik niet denk dat zo een man mij echt leuk vindt maar dat ie gewoon wil neuken. Kijk je kan best iemand aantrekkelijk vinden... Maar zo op het eerste gezicht is het toch gewoon fysiek. In liefde op het eerste gezicht geloof ik niet. En dat een kerel mij sexueel aantrekkelijk vindt boeit mij niet zo. We gaan toch niet neuken dus ik zie het doel van dat hele flirten niet.

Overigens ga ik wel met mijn vriend naar parenclubs en daar flirt ik wel. Maar daar mag dus wel meer mee gedaan worden. En als single ben flirt ik ook. Maar dan kan het flirten ook gevolg hebben.

Flirten om niks en wat geen gevolg mag hebben vindt ik net als een taart voor je neus zetten terwijl je op dieet bent (gejat van een ander topic).
Zowizo schreef:
25-02-2021 00:26
Oohhh ik hou ook zeker wel van een potje flirten op zijn tijd... alrind leuk om te zien of ik nog een beetje "in de markt" lig...

Zeker wanneer ik op stap ben, dan lul ik nog wel tegen een lantaarnpaal. Mijn man vindt het goed zolang hij maar niet het idee heeft dat ik hem voor gek zet. Dus flirten binnen de grenzen wanneer het in publiek is.
Ik vraag me altijd af waarom ik zou moeten weten of ik nog een beetje in de markt lig? Ik ben toch niet op de markt? En als ik goed in de markt lig dan ga ik maar eens kijken of ik echt mezelf op de markt zet ofzo?

Als je je huis voor nog geen miljard zou willen verkopen ga je ook niet kijken hoe het in de markt ligt. Je gaat het toch niet verkopen hoe hoog de waarde op de markt ook is.

En al zou ik slecht in de markt liggen... Da's toch niet leuk om te weten? Mijn kerel vindt mij de geweldigste vrouw van de wereld. Wat een andere man daar van vindt boeit me echt niet.
Suusje666 schreef:
25-02-2021 05:59
Ik ben ook gevoelig voor flirten hoor. Het heeft, bij mij althans, te maken met dat je bevestiging krijgt dat je aantrekkelijk bent voor iemand en dat is altijd prettig om te weten :) daarnaast is het ook spannend, prikkelend.

Zolang je weet wanneer te stoppen lijkt het me niet zo'n probleem.
Geeft joiw vriend of man je die bevestiging niet? Of ben je zelf onzeker dat je de bevestiging van een ander nodig hebt? Ontleen je je eigenwaarde aan of andere mannen je leuk vinden?

Het stomme is... de meeste (vrijgezelle) mannen zouden de meeste vrouwen wel doen. Of je moet echt heel lelijk zijn of bijvoorbeeld geen tanden hebben ofzo dan is t iets minder. Dat die man jou aantrekkelijk vindt zegt echt heel weinig hoor. Hij vindt waarschijnlijk 80÷ van alle vrouwen aantrekkelijk.
abracadabra schreef:
25-02-2021 17:09
Geeft joiw vriend of man je die bevestiging niet? Of ben je zelf onzeker dat je de bevestiging van een ander nodig hebt? Ontleen je je eigenwaarde aan of andere mannen je leuk vinden?

Het stomme is... de meeste (vrijgezelle) mannen zouden de meeste vrouwen wel doen. Of je moet echt heel lelijk zijn of bijvoorbeeld geen tanden hebben ofzo dan is t iets minder. Dat die man jou aantrekkelijk vindt zegt echt heel weinig hoor. Hij vindt waarschijnlijk 80÷ van alle vrouwen aantrekkelijk.
Nee joh! Ik en mijn vriend flirten beiden graag, en 'mogen' dat ook van elkaar. Alleen niet als de ander erbij is, want we hoeven het niet van elkaar te zien. Heeft niets met het 'doen' te maken hoor.
CharlotteCcc schreef:
25-02-2021 07:46
Ik schijn van nature een flirt te zijn. Ben hetero, maar ik ‘flirt’ met mannen en vrouwen. Lachen, grapjes maken, oogcontact, etc. Leuk voor de geest, zal ik maar zeggen.

Mijn vriend weet dit en vindt het prima. Maar: seksueel flirten en berichten uitwisselen doe ik niet, daar ligt toch wel de grens. Ik ben er ook altijd duidelijk over dat dit is wat het is, omdat ik al een relatie heb.
Ja, inderdaad. Flirten kan met zowel mannen als vrouwen! Het is een grappige manier van contact hebben en geeft de dagen soms net wat meer kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven