Kiezen - HELP!

25-02-2021 20:34 79 berichten
Hi allemaal,

Ik zit met een probleem.

Ik ben een tijdje (een paar maanden) met iemand (jongen 1) aan het daten. We spreken af, hebben het gezellig, hebben een klik, zijn elkaar aan het leren kennen en kunnen uren (tot diep in de nacht) praten. We blijven altijd langer bij elkaar (+/- drie dagen) en doen leuke dingen.

Nu kwam ik een paar dagen geleden iemand (jongen 2) tegen die ik al een hele tijd heel leuk/interessant heb gevonden. Toentertijd kon ik er niks mee, want hij zat in een relatie. We hebben altijd leuk contact gehad, ik vond hem interessant, maar heb hem nu al een hele poos niet meer gezien/gesproken. Tot een aantal dagen geleden. We raakten aan de praat en ik kreeg vervolgens een berichtje met de vraag of ik een keer wilde afspreken.

Wat moet ik doen? Ik vind 'jongen 1' met wie ik date echt leuk, maar ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar 'jongen 2', omdat het iemand is die ik al ken. Kan ik een keertje afspreken met 'jongen 2'? Moet ik eerlijk zijn tegenover 'jongen 1', niet wetende of het ook echt wat kan worden met 'jongen 2'? Of romantiseer ik jongen 2? Moet ik het eerlijk zeggen tegeb jongen 1 en het afkappen? Zóveel vragen!
anoniem_63ff6aca7e182 wijzigde dit bericht op 27-02-2021 18:08
13.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neem ze allebei. 1 op de even dagen, 2 op de oneven dagen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Neem ze allebei tegelijk ;-).
rozemarijn123 schreef:
25-02-2021 21:38
tuurlijk, je gaat toch gewoon een koffietje doen met no. 2 - nou, misschien valt ie na een uurtje al zo ontzettend tegen dat je er hard hollend vandoor gaat.

of je staat na een uurtje op het toilet te sexen zoals katja schuurman en haar freek.

kan allemaal, de praktijk zal het leren.

en nu appen naar die gast!
Zoveel vragen roept dit op. Waarom een kopje koffie met een kaakje doen en dan sexen op het toilet? Ik neem aan dat je thuis bent dan?
Wanneer is die vakantie overigens over in Nederland :-) ?
(En wanneer is de volgende?)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
https://www.kieswijzer.nl/
babbeleo schreef:
25-02-2021 21:45
Zoveel vragen roept dit op. Waarom een kopje koffie met een kaakje doen en dan sexen op het toilet? Ik neem aan dat je thuis bent dan?
een koffie to go natuurlijk. lekker in het park. waar anders? thuis zitten doen we al genoeg :cry:

elk excuus is welkom.

ja, en dat sexen van katja op het toilet was pre corona - tjemig de vrijheden die mensen toen hadden.....

zij kwam hem tegen in zijn resto en bam, een vonk! en toen sex op het toilet. gouwe ouwe tijd.
In theorie kun je gewoon met meerdere mannen daten. Maar 3 a 4 keer per week een weekend (hoe kan dat eigenlijk?) samen doorbrengen noem ik geen daten meer, dus beetje lullig voor meneer 1 is het wel
rozemarijn123 schreef:
25-02-2021 21:50
zij kwam hem tegen in zijn resto en bam, een vonk! en toen sex op het toilet. gouwe ouwe tijd.

Voelt een eeuwigheid geleden. Toch had ik gekozen voor voorover op de bar middenin de resto.
Je gaat het pas echt missen als je het niet meer hebt he.
babbeleo wijzigde dit bericht op 25-02-2021 21:58
12.97% gewijzigd
rozemarijn123 schreef:
25-02-2021 21:38

of je staat na een uurtje op het toilet te sexen zoals katja schuurman en haar freek.
de wc... voor nummer 1 en nummer 2
Mumper schreef:
25-02-2021 21:57
de wc... voor nummer 1 en nummer 2
Je zit nog steeds in de u s of a hoor ik hier?
SjaanRoeispaan schreef:
25-02-2021 21:25
Afbeelding

Kom ik speciaal hier om deze internetwijsheid te delen, is iemand me al voor geweest!

Ik vraag me af sinds wanneer het een ding is om een anoniem forum je toekomst te laten bepalen.
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Maak een keuze en twijfel niet zo!
babbeleo schreef:
25-02-2021 21:55
Voelt een eeuwigheid geleden. Toch had ik gekozen voor voorover op de bar middenin de resto.
Je gaat het pas echt missen als je het niet meer hebt he.
ik heb nog zo'n vage herinnering aan een of ander veronica of bnn programma met instructies hoe je sex op een barkruk kon hebben op een heel drukke zaterdagavond in de kroeg. dus met allemaal mensen om je heen.

en dan ongezien het rokje aan de barkant omhoog, en die man dan zo tussen de bar en de kruk 'm erin prakkend.

en dat omringd door allemaal mensen.

echt.

ik denk dat ik nooit meer een kroeg binnen kan. zelfs als ik tv zit te kijken dan let ik al op de 1,5 meter afstand tussen mensen. zo van, hee wat doen ze nou. oh nee pre corona opgenomen. ja nee dat zou nu echt niet meer kunnen. zo heeee.
Mumper schreef:
25-02-2021 21:54
In theorie kun je gewoon met meerdere mannen daten. Maar 3 a 4 keer per week een weekend (hoe kan dat eigenlijk?) samen doorbrengen noem ik geen daten meer, dus beetje lullig voor meneer 1 is het wel
Ik bedoelde lange weekenden: van vrijdag tot en met maandag bijvoorbeeld ;)

Maar bedoel je dat jij vindt dat met weekenden samen spenderen het al serieuze kant opgaat met jongen 1? En als ik dan met jongen 2 af ga spreken het lullig is?
Eigenlijk is jongen 2 nr 1 want je kende hem al voor je jongen 1 leerde kennen via datingwebsite.
Sonnemaatje schreef:
25-02-2021 22:01

Ik vraag me af sinds wanneer het een ding is om een anoniem forum je toekomst te laten bepalen.
anoniem forum? wij zijn zeer betrokken burgers die een medemens in nood graag helpen.
Ncoelie schreef:
25-02-2021 22:04
Ik bedoelde lange weekenden: van vrijdag tot en met maandag bijvoorbeeld ;)

Maar bedoel je dat jij vindt dat met weekenden samen spenderen het al serieuze kant opgaat met jongen 1? En als ik dan met jongen 2 af ga spreken het lullig is?
Zeg het gewoon eerlijk tegen nummer 1 dat je op date gaat met 2. Dan merk je vanzelf of hij dat okay vindt.
rozemarijn123 schreef:
25-02-2021 22:05
anoniem forum? wij zijn zeer betrokken burgers die een medemens graag in nood helpen.
mooi gesproken
Sonnemaatje schreef:
25-02-2021 22:01
Ja, je kunt ook met een dobbelsteen gooien maar dan bestaat de kans dat je het moet aanleggen met nummer 3, 4, 5 of 6.
Zo'n anoniem forum is zo gek nog niet.
rozemarijn123 schreef:
anoniem forum? wij zijn zeer betrokken burgers die een medemens in nood graag helpen.
Excuses. Ik zie nu dat mijn uitspraak wat ongepast is. Jammer dat ik niet de capaciteit heb om de startster van dit topic van goed advies te voorzien.
Misschien beide mannen tegelijk op de koffie uitnodigen en bespreken hoe dit nu verder moet?
babbeleo schreef:
25-02-2021 22:09
Ja, je kunt ook met een dobbelsteen gooien maar dan bestaat de kans dat je het moet aanleggen met nummer 3, 4, 5 of 6.
Of gewoon: 1, 3 of 5 is jongen 1
2, 4 of 6 is jongen 2

En als je ooit voor 't altaar staat met één van die kerels, zeg dan vooral ook dat dat is omdat de dobbelsteen duidelijk de goeie kant oprolde.
Is dit nu later?
Sonnemaatje schreef:
25-02-2021 22:11
Excuses. Ik zie nu dat mijn uitspraak wat ongepast is. Jammer dat ik niet de capaciteit heb om de startster van dit topic van goed advies te voorzien.
Misschien beide mannen tegelijk op de koffie uitnodigen en bespreken hoe dit nu verder moet?
Wie weet hebben ze beiden wel zin in een triootje.
Is dit nu later?
babbeleo schreef:
25-02-2021 22:09
:cheer:
rozemarijn123 schreef:
Haha! Exact: nood is de situatie en extra input is nodig.
Pergamon schreef:
25-02-2021 20:36
Voor de helderheid van dit topic, geef die jongens allebei een naam. Zo'n nummer is zo sneu.

Jongen 1 is Jaap-Hendrik en Jongen 2 is Sverre.
Ja zeg. Geen verstandig mens wil toch zoenen met iemand die Sverre heet. Ik krijg bij de gedachte al vieze stukjes tussen mijn tanden.

Afgezien daarvan, Sverre is alleen maar ‘interessant’. En net uit een relatie, dus met alles aan het daten wat hem voor de voeten loopt. En met Jaap-Hendrik heb je het al de helft van de week leuk. Ik zou het wel weten.

Ik vind er zelf niet zoveel tegen om met alletwee te scharrelen, zolang je het eerlijk zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven