Nooit bij hem thuisgeweest

donderdag 25 februari 2021 om 09:38
Hey allemaal,
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X

vrijdag 26 februari 2021 om 11:32
Dit kan toch allemaal in een uurtje zijn opgelost? Bel hem dat je even bij hem gaat afspreken om te eten of zo. Doe dat vlak voor etenstijd zodat hij zich niet kan voorbereiden.
Het is niet voor niets dat je in een half jaar tijd nog niet eens zijn adres weet dus er is iets. In het geval van smoesjes weet je voldoende.
Het is niet voor niets dat je in een half jaar tijd nog niet eens zijn adres weet dus er is iets. In het geval van smoesjes weet je voldoende.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 26-02-2021 16:05
0.78% gewijzigd
vrijdag 26 februari 2021 om 11:52
Ze weet niet eens waar hij woont, dus spontaan op de stoep staan zit er niet in.
TO, dit is een rode vlag, zo groot als gisteren de hele dag... Sterkte!

vrijdag 26 februari 2021 om 13:26
Ik zou zelf die moeite niet meer nemen. Hij begrijpt zelf blijkbaar niet dat dit niet oké is en doet geen enkele moeite TO tegemoet te komen, op wat vage verhalen na. Bezet of niet, dat lijkt me sowieso al niks voor de toekomst. Wat voor onduidelijkheden staat je dan op ander vlak wel niet te wachten?
vrijdag 26 februari 2021 om 13:29
Ik vind het ook maar vaag. Toen ik wat kreeg met mijn huidige man wist ik na twee weken waar hij woonde en na één maand woonde ik er zelf. Nou is dat misschien wel wat snel, maar we zijn al meer dan twintig jaar samen, dus voor ons wat het prima.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

vrijdag 26 februari 2021 om 13:58
vrijdag 26 februari 2021 om 14:11
Dan weet je dus toch genoeg? Als je zijn adres vraagt voor iets leuks en hij wil die niet geven?Luci_Mster2 schreef: ↑26-02-2021 13:58Als hij samenwoont zit hij ook niet op verrassingen te wachten op dat adres.
En waarom niet gewoon vragen waar hij woont omdat je anders lekker stopt met hem en zijn vage rare gedoe.

vrijdag 26 februari 2021 om 14:21
Waarom zo raar en moeilijk doen en niet gewoon zijn adres vragen om het te weten?
Kijk ik zou allang genoeg weten als dit zo zou gaan bij mij.
Maar ik snap echt echt niet waarom er dan je dan nu moeilijk gaat doen ipv gewoon vragen wat je wil weten? Dan weet je ook genoeg als je dat adres niet krijgt.

vrijdag 26 februari 2021 om 15:32

vrijdag 26 februari 2021 om 15:58
Zodra je in gesprek moet gaan met vermeende exen is er iets goed mis.Sherry750106 schreef: ↑26-02-2021 15:32Als er een andere vrouw bij hem woont zou ik toch heel snel om opheldering vragen.
Zijn ex? Mag ik haar dan spreken om ook uit haar mond te horen dat het zijn ex is en dat ze daar alleen nog woont omdat ze zo snel geen nieuwe woonruimte kan vinden?
vrijdag 26 februari 2021 om 16:03
Ja dat wel maar ik kan me voorstellen als je samen een huis hebt / had en de ander nog niks kan vinden, en dat is heel goed denkbaar in deze tijd, dat je dan toch nog bij elkaar in huis woont maar dat je dan niet meer bent dan huisgenoten.
Ik zou niet zomaar op zijn mooie blauwe / bruine / groene ogen geloven dat er een dame in zijn huis woont waar hij niks mee heeft.

vrijdag 26 februari 2021 om 16:28
Ja, ik zou het dus ook afkappen. Sowieso krijgt TO dat huis niet te zien, dus daar eindigt het verhaal.Sherry750106 schreef: ↑26-02-2021 16:03Ja dat wel maar ik kan me voorstellen als je samen een huis hebt / had en de ander nog niks kan vinden, en dat is heel goed denkbaar in deze tijd, dat je dan toch nog bij elkaar in huis woont maar dat je dan niet meer bent dan huisgenoten.
Ik zou niet zomaar op zijn mooie blauwe / bruine / groene ogen geloven dat er een dame in zijn huis woont waar hij niks mee heeft.
Heb trouwens überhaupt niet zo’n zin in iemand die door omstandigheden nog met ex zou wonen.

vrijdag 26 februari 2021 om 19:30
TO, een volgende keer niet een half jaar rustig aan doen als dat betekent dat je niets van hem weet. Je hoeft niet direct iedereen te vertellen dat je een relatie hebt, maar je zou wel beter de volgende keer al binnen een maand zaken als een adres, een social media profiel (FB of zo) en waar hij werkt moeten weten. Als iemand daar geheimzinnig over doet weet je dat je het moet afkappen voordat je naar een relatie toe gaat werken.

maandag 1 maart 2021 om 11:16
Hey allemaal,
Heb het dit weekend even druk gehad. Bedankt voor al jullie reacties. Ondertussen heeft dit me flink bezig gehouden.
Bij hem langs gaan, gaat inderdaad niet. En ik wil dat persoonlijk ook niet. Ik moet wel gewild zijn in zijn huis.
Ondertussen heb ik met hem erover kunnen praten, maar het blijft een vaag verhaal. Geen duidelijke uitleg en alleen maar: "ik voel me dan niet op mijn gemak".
Ga voor mezelf maar duidelijke doelen stellen. Naar mijn idee ben ik zelf wel duidelijk in wat ik wil dus daar kan het niet aan liggen.
Ik moet er langzaam maar zeker aan gaan geloven...
Heb het dit weekend even druk gehad. Bedankt voor al jullie reacties. Ondertussen heeft dit me flink bezig gehouden.
Bij hem langs gaan, gaat inderdaad niet. En ik wil dat persoonlijk ook niet. Ik moet wel gewild zijn in zijn huis.
Ondertussen heb ik met hem erover kunnen praten, maar het blijft een vaag verhaal. Geen duidelijke uitleg en alleen maar: "ik voel me dan niet op mijn gemak".
Ga voor mezelf maar duidelijke doelen stellen. Naar mijn idee ben ik zelf wel duidelijk in wat ik wil dus daar kan het niet aan liggen.
Ik moet er langzaam maar zeker aan gaan geloven...

maandag 1 maart 2021 om 11:23
Ik vind je in deze post in elk geval niet duidelijk.Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 11:16Hey allemaal,
Ik moet er langzaam maar zeker aan gaan geloven...![]()
Hij blijft vaag en dat heeft nog geen consequenties?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©