Niet kunnen vergeten

27-02-2021 20:13 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
student1997 wijzigde dit bericht op 16-04-2022 18:27
99.72% gewijzigd
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:36
Ze heeft gereageerd op mijn bericht.
En toen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je zou haar weer kunnen contacten (vraag hoe het gaat of iets anders dan meteen een: zullen we afspreken?) en kijken hoe ze daarop reageert. Als ze geïnteresseerd is, dan hapt ze wel (als in: ook geïnteresseerd richting jou). Daarna zou je best kunnen vragen of ze een keertje een wandeling wil maken/wijntje wil drinken. Mocht ze niet leuk (of helemaal niet) reageren op je eerste berichtje, dan heb je niet meteen een blauwtje gelopen en weet je ook genoeg.
viva-amber schreef:
27-02-2021 20:41
En toen?
Toen heb ik niet meer gereageerd in alle eerlijkheid, omdat ik haar op kerstavond dat bericht had gestuurd en achteraf dacht dat het misschien niet zo handig was geweest.
Ncoelie schreef:
27-02-2021 20:41
Je zou haar weer kunnen contacten (vraag hoe het gaat of iets anders dan meteen een: zullen we afspreken?) en kijken hoe ze daarop reageert. Als ze geïnteresseerd is, dan hapt ze wel (als in: ook geïnteresseerd richting jou). Daarna zou je best kunnen vragen of ze een keertje een wandeling wil maken/wijntje wil drinken. Mocht ze niet leuk (of helemaal niet) reageren op je eerste berichtje, dan heb je niet meteen een blauwtje gelopen en weet je ook genoeg.
Ja, ga ik doen. Dat is het beste en daarna kan ik het ook hopelijk loslaten.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:13
Zou het een goed idee zijn om haar een bericht te sturen en het alsnog te proberen?
Hier ook kamp-ja: ik denk dat het goed is, om haar een berichtje te sturen en haar gewoon op date te vragen.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze met je op date gaat, maar dan heb je WEL een antwoord, waardoor je het kunt afsluiten.
Ik heb eens ergens gelezen dat verreweg de meeste ongelukkige verliefdheden na twee jaar wel slijten, en dat is mijn ervaring ook. Iets met hormonen of zo.

Nog even doorbijten dus.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:55
Ja, ga ik doen. Dat is het beste en daarna kan ik het ook hopelijk loslaten.
Gewoon DOEN! Sturen dat berichtje en niet zoveel nadenken. Je zit er al een jaar mee, dus dan heb je een antwoord. Misschien niet eentje waarop je hoopte, maar dan kan je verder met je leven. Even doorbijten.
Man, man dat klinkt als een complex dilemma...voor een zaterdagavond :rolling:
Ja gewoon een berichtje sturen hoor! "Zin om volgende week te gaan wandelen/chillen/picknicken in park?"
wij slapen nooit.
Blankepit schreef:
27-02-2021 20:38
Je dénkt jezelf verliefd.
Totdat jullie zoenend elkaar de liefde verklaren is er niets.
Dus je mag alleen verliefd zijn als je elkaar de liefde hebt verklaard. Wat een onzin. Waarom reageren sommige mannen in dit topic zo fucked up? Volgens mij zijn jullie echt mega erg teleurgesteld in de liefde en durven jullie niet meer te dromen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 27-02-2021 21:50
13.08% gewijzigd
wij slapen nooit.
Wat is er fucked up aan mijn reactie?
Mijn advies komt op hetzelfde neer als wat jij zegt.
febag schreef:
27-02-2021 21:46
Wat is er fucked up aan mijn reactie?
Dat hij volgens jou wanhopig overkomt en dat hij niet mag twijfelen.
wij slapen nooit.
Heb je hem al geloept?
TO is niet wanhopig maar hopeloos verliefd. Al die topics gaan niet over steeds een ander maar over hetzelfde meisje.
febag schreef:
27-02-2021 21:50
Heb je hem al geloept?
Ja, ik lees niets raars, gewoon een jongen die zijn twijfels en onzekerheden uit op een forum. Maar misschien is dat voor jou confronterend om te lezen, als man zijnde?
wij slapen nooit.
Ik zou er gewoon een kort, luchtig berichtje van maken met een duidelijke vraag: zin om binnenkort een keertje te gaan wandelen/koffie te gaan halen? Als ze dan nee zegt is het voor altijd duidelijk en sta je echt niet voor lul hoor
alongwiththesunshine schreef:
27-02-2021 21:48
Dat hij volgens jou wanhopig overkomt en dat hij niet mag twijfelen.
Ja, maar dat is ook zo. Na een jaar is hij nog steeds dolverliefd, hij weet niet meer wat gedaan en hij hoopt nog steeds dat er iets voort komt uit een doodgebloedde situatie (zij reageert immers zelfs niet meer) waarin niets concreet gebeurd is. Hij is verliefd, een crush, dat is zelden gebaseerd op gedeelde ervaringen of de realiteit, want hoe de relatie werkelijk zou uitspelen, is nog niet aan de orde.
leeg
Mumper schreef:
27-02-2021 21:54
Ik zou er gewoon een kort, luchtig berichtje van maken met een duidelijke vraag: zin om binnenkort een keertje te gaan wandelen/koffie te gaan halen? Als ze dan nee zegt is het voor altijd duidelijk en sta je echt niet voor lul hoor
Dit
27-02-2021 21:43
Ja gewoon een berichtje sturen hoor! "Zin om volgende week te gaan wandelen/chillen/picknicken in park?"
Dit doen! En ons laten weten wat ze zei :)
27-02-2021 21:53
Ja, ik lees niets raars, gewoon een jongen die zijn twijfels en onzekerheden uit op een forum. Maar misschien is dat voor jou confronterend om te lezen, als man zijnde?
Whut? Zo werkt dat niet.
Helena_z schreef:
27-02-2021 21:56
Ja, maar dat is ook zo. Na een jaar is hij nog steeds dolverliefd, hij weet niet meer wat gedaan en hij hoopt nog steeds dat er iets voort komt uit een doodgebloedde situatie (zij reageert immers zelfs niet meer) waarin niets concreet gebeurd is. Hij is verliefd, een crush, dat is zelden gebaseerd op gedeelde ervaringen of de realiteit, want hoe de relatie werkelijk zou uitspelen, is nog niet aan de orde.
Dat betekent nog niet dat hij niet verliefd mag of kan zijn. En betekent ook nog steeds niet dat hij wanhopig is.
wij slapen nooit.
Mumper schreef:
27-02-2021 21:53
TO is niet wanhopig maar hopeloos verliefd. Al die topics gaan niet over steeds een ander maar over hetzelfde meisje.
En over het heel graag willen hebben van een relatie. Bovendien kan je je afvragen of zoveel topics openen over een meisje en geen actie ondernemen niet iets wanhopigs heeft. Voor mij in ieder geval wel. En dat heeft niks te maken met het feit dat TO hetzelfde geslacht heeft als ik.
Misschien kun jij hem dan, als man, van advies dienen over wat hij wel moet doen? Want 'geen topics openen' geeft hem niet per se closure natuurlijk.
Student1997 schreef:
27-02-2021 20:53
Toen heb ik niet meer gereageerd in alle eerlijkheid, omdat ik haar op kerstavond dat bericht had gestuurd en achteraf dacht dat het misschien niet zo handig was geweest.
Huh?

Heeft ze nu wel of niet gereageerd op jouw laatste bericht/contactpoging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven