Nooit bij hem thuisgeweest

donderdag 25 februari 2021 om 09:38
Hey allemaal,
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
maandag 1 maart 2021 om 11:28
.Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 11:16Ondertussen heb ik met hem erover kunnen praten, maar het blijft een vaag verhaal. Geen duidelijke uitleg en alleen maar: "ik voel me dan niet op mijn gemak".
Gelukkig voel jij jezelf wel op je gemak bij deze situatie dus is er niets aan de hand toch ?
Niet geschoten is altijd mis

maandag 1 maart 2021 om 11:29
Nee, dan kom jij achter zijn dubbelleven en is het voor zijn vriendin meteen de laatste dag van samenwonen.Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 11:16Hey allemaal,
Heb het dit weekend even druk gehad. Bedankt voor al jullie reacties. Ondertussen heeft dit me flink bezig gehouden.
Bij hem langs gaan, gaat inderdaad niet. En ik wil dat persoonlijk ook niet. Ik moet wel gewild zijn in zijn huis.
Ondertussen heb ik met hem erover kunnen praten, maar het blijft een vaag verhaal. Geen duidelijke uitleg en alleen maar: "ik voel me dan niet op mijn gemak".
Ga voor mezelf maar duidelijke doelen stellen. Naar mijn idee ben ik zelf wel duidelijk in wat ik wil dus daar kan het niet aan liggen.
Ik moet er langzaam maar zeker aan gaan geloven...![]()
Ik zou niet meer langzaam gaan geloven, maar hier subiet de stekker uit trekken. Hier heb je toch geen trek in?
En stel dat hij werkelijk single is, in het ergste geval wil hij JOU dan gewoon niet in zijn huis! Ook dát is toch een dikke afknapper?
maandag 1 maart 2021 om 11:41
maandag 1 maart 2021 om 11:58
To. Je bent verliefd en je wilt hem heel graag geloven in wat hij zegt en uitlegt.
Ik snap dat wel ik heb ook in jouw schoenen gestaan.
Maar hoe langer je het accepteerd en mee door gaat hoe moeilijker het gaat worden.
Hij is niet single!!
* weet jij zeker wie hij is ? Rijbewijs gezien?
* heb jij zijn familie mogen leren kennen?
Deze man liegt alles bij elkaar en heeft een dubbelleven. Het is maar waar jij je goed bij voelt en waar jij genoege mee neemt.
Maar hoe langer je het accepteerd en mee door gaat hoe moeilijker het gaat worden.
Hij is niet single!!
Deze man liegt alles bij elkaar en heeft een dubbelleven. Het is maar waar jij je goed bij voelt en waar jij genoege mee neemt.
Blijf in jezelf geloven !

maandag 1 maart 2021 om 12:05
En dan?
Wat is dat toch met als die vrouwen die zover gaan? De andere vrouw benaderen, hem volgen en langs zijn huis gaan.
Als je zo ver bent is je relatie al klaar hoor..... waarom al die hysterische moeite. Drama maken
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

maandag 1 maart 2021 om 12:05
Al is die wel single, het slaat in alle gevallen helemaal nergens op. Ook dan moet je dit niet willen.05-2019 schreef: ↑01-03-2021 11:58To. Je bent verliefd en je wilt hem heel graag geloven in wat hij zegt en uitlegt.
Hij is niet single!!
maandag 1 maart 2021 om 12:16
Los van of daar nu een vrouw zit of niet, waarom accepteer jij dat jij zijn huis niet mag zien, zijn adres niet mag weten? Als jij jezelf al zo niet belangrijk vindt, dan moet je niet verbaast zijn dat hij jouw spoor daarin volgt. Jij doet je zelf dit nu aan hoor, ik heb hier echt 0 medelijden mee. jij kunt dit stoppen maar doet dat niet. Klaar toch?

maandag 1 maart 2021 om 12:27
Ja je moet niks natuurlijk.
De enige van wie tijd, vertrouwen en geluk wordt verspild is van jou.
maandag 1 maart 2021 om 13:27
Nee klopt ben ik helemaal met je eens.Luci_Mster2 schreef: ↑01-03-2021 12:05Al is die wel single, het slaat in alle gevallen helemaal nergens op. Ook dan moet je dit niet willen.
Maar deze man heeft iets "groots" te verbergen dat is 1 ding dat zeker is.
Blijf in jezelf geloven !

maandag 1 maart 2021 om 14:10
Nou, jij voelt je op de manier waarop het nu gaat niet op je gemak. Dus zo werkt het niet.
Voor mij zou het spontane, onbezorgde en gezellige er bij deze man nu allang vanaf zijn. Hij komt je niet tegemoet. Sluit het af en ga door. In de toekomst komen er alleen maar meer van dit soort situaties op je pad met deze man. Laat hij eerst zijn zaakjes regelen voor hij met iemand in zee gaat.
Je moet wel heel leuk met hem kunnen rummikubben om dit allemaal weg te kunnen wuiven.
Voor mij zou het spontane, onbezorgde en gezellige er bij deze man nu allang vanaf zijn. Hij komt je niet tegemoet. Sluit het af en ga door. In de toekomst komen er alleen maar meer van dit soort situaties op je pad met deze man. Laat hij eerst zijn zaakjes regelen voor hij met iemand in zee gaat.
Je moet wel heel leuk met hem kunnen rummikubben om dit allemaal weg te kunnen wuiven.
maandag 1 maart 2021 om 21:17
Een huis zegt heel veel over iemand. Over zijn karakter en persoonlijkheid. Dat hij dit verborgen heeft gehouden geeft aan dat hij geen vertrouwen in jou heeft. Het volgende is aan de hand
- Hij heeft nog een ex of vriendin in zijn huis wonen;
- Hij heeft geen huis en is dakloos;
- Zijn huis is ernstig versmeerd of verwaarloosd;
- Hij woont bij zijn ouders in of met zeer dubieuze types in een kraakpand/junkiehol etc...
Laat het contact verwateren dit gaat niets worden...
- Hij heeft nog een ex of vriendin in zijn huis wonen;
- Hij heeft geen huis en is dakloos;
- Zijn huis is ernstig versmeerd of verwaarloosd;
- Hij woont bij zijn ouders in of met zeer dubieuze types in een kraakpand/junkiehol etc...
Laat het contact verwateren dit gaat niets worden...

maandag 1 maart 2021 om 21:27
Ja, leuk, maar dan zou hij toch niet samen hoeven te wonen met een ander...!?