Nooit bij hem thuisgeweest

donderdag 25 februari 2021 om 09:38
Hey allemaal,
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X

maandag 1 maart 2021 om 21:43
Ja ik voel me erg rot, natuurlijk. Als ik het niet als serieus zag, was er niets aan de hand. Maar ben wel serieus.
Mijn ex ging bij mij weg omdat hij te claimerig was en mij niet vertrouwde. En ik lijk nu hetzelfde te hebben maar dan bij mijn nieuwe mogelijke vriend.
Ik wil heel graag dat het werkt, maar voel nu al een grote blokkade en krijg het besef dat dit niet oke is. Ik ben altijd al heel goedgelovig geweest en dat is nu in ieder geval wel aan het veranderen.
Ik krijg dan ook niet meer uit hem over dit onderwerp. Nog een teken aan de wand.
Mijn ex ging bij mij weg omdat hij te claimerig was en mij niet vertrouwde. En ik lijk nu hetzelfde te hebben maar dan bij mijn nieuwe mogelijke vriend.
Ik wil heel graag dat het werkt, maar voel nu al een grote blokkade en krijg het besef dat dit niet oke is. Ik ben altijd al heel goedgelovig geweest en dat is nu in ieder geval wel aan het veranderen.
Ik krijg dan ook niet meer uit hem over dit onderwerp. Nog een teken aan de wand.
maandag 1 maart 2021 om 21:56
Na een half jaar niet weten waar hij woont en niet langs kunnen komen omdat hij zich er niet prettig bij voelt is niet claimerig en wel terecht wantrouwig.Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 21:43Ja ik voel me erg rot, natuurlijk. Als ik het niet als serieus zag, was er niets aan de hand. Maar ben wel serieus.
Nog los van alle theorieën over waarom hij doet zoals hij doet lijkt het me voor jou gewoon kwetsend en beroerd. Niet hoe je je wil voelen in een net nieuwe relatie.

maandag 1 maart 2021 om 22:55
lepeltje123 schreef: ↑01-03-2021 22:01TS, wat zegt hij dan als je rechtstreeks vraagt wat zijn exacte adres is?
Stel, je zegt dat je iets naar hem wilt sturen en vraagt wat zijn adres is; weigert hij dat dan te geven?
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik weet ongeveer waar hij woont. Maar dat is dan ook alles.

maandag 1 maart 2021 om 23:12
Ik zit dit topic met verbazing mee te lezen. TO, dit is toch niet normaal? Dat jij aan jezelf allerlei negatieve dingen toedicht: te claimerig, te naïef, te...
Neeneeneeneenee! Wat hij doet is niet normaal. Allez, komaan!
Ik snap dat je blik vertroebeld is door gevoelens, omdat je iets ziet in hem of wil zien in hem, maar zie ook maar dat dit niet normaal is...zie dat!
Ik snap dat je blik vertroebeld is door gevoelens, omdat je iets ziet in hem of wil zien in hem, maar zie ook maar dat dit niet normaal is...zie dat!
maandag 1 maart 2021 om 23:30
En hij dus niet das duidelijk nu toch?Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 21:43Ja ik voel me erg rot, natuurlijk. Als ik het niet als serieus zag, was er niets aan de hand. Maar ben wel serieus.
Bij je nieuwe mogelijk vriend???? Euh.... hallo ???? Wakker worden....Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 21:43
Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 21:43
Wat jij wil wil hij niet en jij bent ook alles behalve duidelijk
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
dinsdag 2 maart 2021 om 07:21
Verliefdheid kan omslaan in een obsessie wanneer je niet krijgt wat je had gehoopt te krijgen.
Vervolgens ga je ook jezelf nog te kort doen omdat je denkt dat je anders wel in de smaak valt.
Heel snel stoppen met deze man. Een relatie is gebouw op vertrouwen. En er is bij jullie geen vertrouwen dus ook geen fundering voor een relatie.
Vervolgens ga je ook jezelf nog te kort doen omdat je denkt dat je anders wel in de smaak valt.
Heel snel stoppen met deze man. Een relatie is gebouw op vertrouwen. En er is bij jullie geen vertrouwen dus ook geen fundering voor een relatie.

dinsdag 2 maart 2021 om 07:45
Ongelooflijk hè. En bij een volgende vent neemt TO deze ervaring ook weer mee, ik ben te goedgelovig, dat is mijn probleem. Nee TO, je date met een oneerlijke man, dát is je probleem. Of in ieder geval eentje die je niet toelaat in zijn leven. Híj is het probleem, niet jij.Poloppie schreef: ↑01-03-2021 23:12Ik zit dit topic met verbazing mee te lezen. TO, dit is toch niet normaal? Dat jij aan jezelf allerlei negatieve dingen toedicht: te claimerig, te naïef, te...
dinsdag 2 maart 2021 om 07:53
Euh... nou TO is zelf verantwoordelijk voor het blijven aanmodderen met deze man hoor.novaviva schreef: ↑02-03-2021 07:45Ongelooflijk hè. En bij een volgende vent neemt TO deze ervaring ook weer mee, ik ben te goedgelovig, dat is mijn probleem. Nee TO, je date met een oneerlijke man, dát is je probleem. Of in ieder geval eentje die je niet toelaat in zijn leven. Híj is het probleem, niet jij.
Welke eigenschap je er ook aan toe dicht, dat ligt op haar bordje en als ze dit blijft accepteren blijven er mannen misbruik maken
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

dinsdag 2 maart 2021 om 08:11
TO, echt de volgende keer niet zo rustig aandoen wat betreft belangrijke informatie. Natuurlijk hoef je niet de tweede date bij iemand thuis te komen. Maar je bent veel te voorzichtig geweest, en nu ben je ondanks dat toch verliefd, en nu blijkt er iets fout te zijn. Je kunt echt beter snel checken waar iemand exact woont en met wie en hoe zijn verleden is qua relaties. Heel normale onderwerpen tijdens de eerste 3 dates.

dinsdag 2 maart 2021 om 20:57
Dat heet tot over je oren verliefd zijn. En hopen dat het binnekort anders zal worden.
En waarschijnlijk weet hij zo goed te manipuleren dat je het als waarheid aanneemt.
En hij laat haar waarschijnlijk twijfelen aan haar eigen denkwijze.
Het ligt aan haar.
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 3 maart 2021 om 08:37
En nu? Heb je al bedacht wat je gaat doen?
woensdag 3 maart 2021 om 09:13
Precies, best wel dom toch?

woensdag 3 maart 2021 om 09:23
Nee?Blondie4ever schreef: ↑01-03-2021 22:55Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik weet ongeveer waar hij woont. Maar dat is dan ook alles.

woensdag 3 maart 2021 om 14:00

woensdag 3 maart 2021 om 14:09
Ik zou ook eens flink pushen. Goh mijn koffie is op, we gaan bij jou koffie drinken! En als hij moeilijk blijft doe je gevoel benoemen. 'Ik krijg het gevoel alsof er iets bij jouw huis is dat ik niet mag zien, heb je soms een relatie'? Na een half jaar heb je toch ook wel zeker rechten opgebouwd en zou je best open moeten kunnen zijn toch?