Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

dinsdag 16 februari 2021 om 08:27

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!
Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.
Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten
Alles mag als het maar met respect is.

dinsdag 2 maart 2021 om 10:47
Datertje schreef: ↑02-03-2021 09:57Kommer en kwel daten hahahaha.
Precies Julus zo dacht ik er ook over. Hij leeft heel minimalistische. Dat is prima hoor, maar niks voor mij. Ik hou van iets meer dan lucht alleen. Ik had eigenlijk al plannen voor dit weekend en ga ze niet opgeven voor iets wat kansloos is.
Last mij maar gewoon even lekker spelen in de speeltuin van paiq tot er echt iets mijn pad kruist en mijn hartje van op hol slaat.
Nog niks gehoord Julus?
Roosje wat een weirdo zeg. Heb je na het laatste appje nog contact gehad?
@ Datertje Ik heb helemaal geen contact gehad
verder. Hij heeft mij 2 x geappt maar ik heb gelijk die appjes verwijderd. Nog 1 keer en dan licht ik het toe en blokkeer hem .
Ach als je denkt dat jullie allebei verschillen dan zou ik je planning voor het weekend niet omgooien Datertje
Momenteel zit ik op de IC datingapp, als mijn abonnement afloopt, en het wordt niets met de huidige man waar ik mee app dan stap ik over naar Paiq.
Rare openingszinnen heb je volgens mij wel overal

Tot zover, nu weer aan het werk

dinsdag 2 maart 2021 om 10:49
Kijk jij begrijpt wat een man nodig heeft.
Heerlijk hé dat we er zo in kunnen staan. Ik geef zeker niet op. Er komt er vast wel een voorbij en zo niet ook goed.
Sprak vanmorgen een leukerd. Was benieuwd of ik al verwijderd was. Maar nee nog niet. We wachten weer rustig af.

dinsdag 2 maart 2021 om 10:53
Haha ja relaxed toch? Op deze manier heb je alleen de lusten, zeg maar.Datertje schreef: ↑02-03-2021 10:49Kijk jij begrijpt wat een man nodig heeft.
Heerlijk hé dat we er zo in kunnen staan. Ik geef zeker niet op. Er komt er vast wel een voorbij en zo niet ook goed.
Sprak vanmorgen een leukerd. Was benieuwd of ik al verwijderd was. Maar nee nog niet. We wachten weer rustig af.
Ik heb toch maar mooi 2x een zondag veel gewandeld. Anders zat ik binnen.
Ik heb me vermaakt en daar gaat het om. Dat iemand niet matcht komt vaker voor dan andersom.
Als jij zo doorgaat heb je dit weekend zeker een date!

dinsdag 2 maart 2021 om 10:59
Ik heb sowieso een date zaterdag. Ik ben vrijwilliger van een bewoner van mijn oude groep en wilde zaterdag lekker een stuk met hem gaan wandelen en gelijk koffie drinken op mijn oude woning.Julus schreef: ↑02-03-2021 10:53Haha ja relaxed toch? Op deze manier heb je alleen de lusten, zeg maar.
Ik heb toch maar mooi 2x een zondag veel gewandeld. Anders zat ik binnen.
Ik heb me vermaakt en daar gaat het om. Dat iemand niet matcht komt vaker voor dan andersom.
Als jij zo doorgaat heb je dit weekend zeker een date!

dinsdag 2 maart 2021 om 11:00

dinsdag 2 maart 2021 om 11:04
@ Julus , ik heb altijd op IC gezeten, hooguit 2 dgn op Tinder. En dat was het .....
Misschien is het goed om ergens anders een keer te kijken en ontdekken:)
@ Datertje Heb gisteren laatst app contact gehad met hem, even afwachten.
Als iemand gewoon meer niet appt of interresse toont, houdt het voor mij gewoon op ! Daar ben ik wel stellig nu in
Ik zie het wel allemaal
Ik kijk iedere avond 1 x naar de datingapp en voor de rest focus op andere dingen.
Wil er niet hele tijd meer bezig mee zijn merk ik. Ben er klaar mee op dit punt,
Tot zover, ga een meeting in !
Laters ...
Misschien is het goed om ergens anders een keer te kijken en ontdekken:)
@ Datertje Heb gisteren laatst app contact gehad met hem, even afwachten.
Als iemand gewoon meer niet appt of interresse toont, houdt het voor mij gewoon op ! Daar ben ik wel stellig nu in
Ik zie het wel allemaal

Ik kijk iedere avond 1 x naar de datingapp en voor de rest focus op andere dingen.
Wil er niet hele tijd meer bezig mee zijn merk ik. Ben er klaar mee op dit punt,
Tot zover, ga een meeting in !
Laters ...

dinsdag 2 maart 2021 om 11:06
Nee dat had je niet verteld. Kwam je hem tegen met je date?Julus schreef: ↑02-03-2021 11:00Had ik al verteld dat ik zondag een ex date zag? Die woont in de buurt van waar wij waren. Erg grappig. Is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Paar jaar geleden liep ik er ook eentje tegen het lijf. Het waren geen verse dates, want ik heb jaren geleden veel gedate en daarna nog amper.

dinsdag 2 maart 2021 om 11:07
Yup. Ik had de nacht bij hem doorgebracht destijds, maar ik vond hem ongeinteresseerd en was er klaar mee. Hij appte me maanden later nog met hoe het ging en dat hij aan die nacht had gedacht. Jeuk dus. En genegeerd.
Dus niet echt hele leuke herinneringen aan. Maar je vergeet zo iemand ook niet meer.
Dus niet echt hele leuke herinneringen aan. Maar je vergeet zo iemand ook niet meer.
dinsdag 2 maart 2021 om 11:10

dinsdag 2 maart 2021 om 11:30
Datertje; nee, Shug komt ergens anders vandaan.
Als het een makkelijk lopend contact is, met bellen en vrij snel afspreken geloof ik het op zich wel. Deze man had wat Red Flags, zullen we maar zeggen.
Daarnaast ben ik voorzichtig, nodig ook niet iemand direct thuis uit. En de meeste mannen geven uit zichzelf hun achternaam, hun fb of LinkedIn.
Als het een makkelijk lopend contact is, met bellen en vrij snel afspreken geloof ik het op zich wel. Deze man had wat Red Flags, zullen we maar zeggen.
Daarnaast ben ik voorzichtig, nodig ook niet iemand direct thuis uit. En de meeste mannen geven uit zichzelf hun achternaam, hun fb of LinkedIn.
dinsdag 2 maart 2021 om 13:16
Kan me niet herinneren dat iemand me ooit mijn achternaam vroeg en zou die ook niet geven. Wat bedoel je met ‘of iets dergelijks’?
Dus nee, ik vind het niet raar dat hij dat niet deed.
dinsdag 2 maart 2021 om 14:38
Ik geef mijn achternaam ook niet, maar als je mijn telefoonnummer in google gooit weet je gelijk alles van mij 
Zeefietser beterschap!
Ik kreeg vanochtend ineens een appje van iemand waar ik 1 avond mee heb gevideobeld en maanden niets meer gehoord. Maar gelijk gevraagd waarom hij ineens bedacht mij te appen, maar daar heb ik nog geen antwoord op.

Zeefietser beterschap!
Ik kreeg vanochtend ineens een appje van iemand waar ik 1 avond mee heb gevideobeld en maanden niets meer gehoord. Maar gelijk gevraagd waarom hij ineens bedacht mij te appen, maar daar heb ik nog geen antwoord op.
dinsdag 2 maart 2021 om 15:29
Ja tussen de middag weer een like.
Gegroet..... Geen zin aan.
Match, unmatch, match, unmatch...
dinsdag 2 maart 2021 om 15:30
Balen!zeefietser1 schreef: ↑01-03-2021 21:10Gewoon gaan datertje, pfff ik ben nu 2.5 week thuis en het daten ligt helemaal op zijn gat. Ziek ziek (geen covid) een of ander ander griepje. Of de overgang lekker warm naar altijd koud. Oh wat heb ik het koud gehad deze 2.5 week en nog steeds.
Voor hoelang ben je thuis?
En bevalt je huis nu ook nog ziek bent?
dinsdag 2 maart 2021 om 15:39