Earpods harlopen Bose kwaliteit (iPhone)

woensdag 3 maart 2021 om 06:37
Nou titel spreekt voor zich, die zoek ik dus 
Ik ren in de winter altijd met de reguliere Bose noise cancellation koptelefoon maar dat is vanaf de lente echt veel te heet voor de oortjes.
Wie kan mij goed earpods aanraden? Ze moeten vanzelfsprekend wel blijven zitten met hardlopen. Mogen wel onderling aan elkaar vast zitten, dat is mss wel beter als ze uit mijn oren vallen.
Graag hoor ik!

Ik ren in de winter altijd met de reguliere Bose noise cancellation koptelefoon maar dat is vanaf de lente echt veel te heet voor de oortjes.
Wie kan mij goed earpods aanraden? Ze moeten vanzelfsprekend wel blijven zitten met hardlopen. Mogen wel onderling aan elkaar vast zitten, dat is mss wel beter als ze uit mijn oren vallen.
Graag hoor ik!

woensdag 3 maart 2021 om 07:04
Is dat wel kwalitatief heeeeeeel goed geluid?

woensdag 3 maart 2021 om 07:23
Ik heb de noise cancellation uit tijdens het lopen.stellar schreef: ↑03-03-2021 07:13Noice cancellation vind ik tijdens hardlopen niet verstandig omdat je dan niks meer hoort van je omgeving. Ik gebruik de Aftershokz, het was even wennen omdat je ineens je omgeving hoort maar ik schrik iig niet meer van naderend verkeer of een auto die er langs wil.
woensdag 3 maart 2021 om 07:58
Hier ook de Aftershokz omdat ik het te belangrijk vind om ook mijn omgeving te kunnen horen:stellar schreef: ↑03-03-2021 07:13Noice cancellation vind ik tijdens hardlopen niet verstandig omdat je dan niks meer hoort van je omgeving. Ik gebruik de Aftershokz, het was even wennen omdat je ineens je omgeving hoort maar ik schrik iig niet meer van naderend verkeer of een auto die er langs wil.
https://aftershokz.nl

woensdag 3 maart 2021 om 08:27
Ik vind van wel. Het wordt nooit zoals met een koptelefoon natuurlijk. Ik hoor dat de pro’s echt goed zijn maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Je hebt ook van die strengen waarmee je ze aan elkaar kan verbinden zodat je ze niet verliest als er 1 uitvalt.

woensdag 3 maart 2021 om 08:31
Nee, het werkt met geleiding van je bot

woensdag 3 maart 2021 om 09:15
De AirPods Pro van apple zou ik dan nemen. Ik gebruik de gewone airpods en daarvan is het geluid al verrassend goed, maar de AirPods Pro zitten lekkerder, kan je aanpassen. Ik weet zo even niet of je daarbij ook omgevingsgeluid kan aanzetten, maar ze hebben natuurlijke geen passieve noise cancelling zoals de koptelefoon.
woensdag 3 maart 2021 om 09:22
Jep. De airpods Pro heb ik nu sinds een paar maanden, doordat het zachte deel (in tegenstelling tot eerdere airpods zijn deze niet van plastic) (?) me met dit materiaal dus niet stoort, en de noise cancelling werkt heel goed.Sága schreef: ↑03-03-2021 09:15De AirPods Pro van apple zou ik dan nemen. Ik gebruik de gewone airpods en daarvan is het geluid al verrassend goed, maar de AirPods Pro zitten lekkerder, kan je aanpassen. Ik weet zo even niet of je daarbij ook omgevingsgeluid kan aanzetten, maar ze hebben natuurlijke geen passieve noise cancelling zoals de koptelefoon.
Er zit een transparantiemodus op, 1 keer drukken op het kleine staafje en je hoort zowel je muziek als achtergrondgeluid. Twee keer drukken het volgende nummer etc.
lacatastrophe wijzigde dit bericht op 03-03-2021 09:31
5.89% gewijzigd

woensdag 3 maart 2021 om 09:32
Ik kende dit niet, dit is echt ideaal. Ik heb vaak maar 1 oortje in als ik ren, maar dit is beter.DeeDee76 schreef: ↑03-03-2021 07:58Hier ook de Aftershokz omdat ik het te belangrijk vind om ook mijn omgeving te kunnen horen:
https://aftershokz.nl
![]()
woensdag 3 maart 2021 om 17:15
Jazeker, even ter info, Bose is nou niet echt top of the line he?