Nooit bij hem thuisgeweest

donderdag 25 februari 2021 om 09:38
Hey allemaal,
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
Ik ga nu een halfjaar om met mijn flow. We werken toe naar een vaste relatie en willen een toekomst samen.
We doen het rustig aan en hebben het super samen. We zijn gek op elkaar. We doen dingen regelmatig samen en betalen ook allebei weleens ergens voor.
Toch heb ik het gevoel dat het eenzijdig is van mijn kant. We spreken alleen maar bij mij thuis af en ik heb zijn thuis nog niet gezien. Wel aangegeven, maar nog niks van gezien. Ben er ook achter dat hij samen met iemand woont. Ik heb het vermoeden dat dit zijn ex is. Al zegt hij van niet.
Ik word er erg onzeker van en heb soms het idee dat ik moet stoppen hiermee. Heb vertrouwensproblemen. Hij mist mij vaak en zegt dat ook, maar de echte daden heb ik nog niet gezien. Ik wil hem echt de tijd geven maar heb soms het idee dat hij me gebruikt en geen zin heeft om het over seireuze dingen te hebben en erover te praten.
Ik weet niet goed wat ik moet doen? Wat zouden jullie doen?
X
woensdag 3 maart 2021 om 15:06
Rechten opgebouwd?? Whût?Beukenboominmijntuin schreef: ↑03-03-2021 14:09Ik zou ook eens flink pushen. Goh mijn koffie is op, we gaan bij jou koffie drinken! En als hij moeilijk blijft doe je gevoel benoemen. 'Ik krijg het gevoel alsof er iets bij jouw huis is dat ik niet mag zien, heb je soms een relatie'? Na een half jaar heb je toch ook wel zeker rechten opgebouwd en zou je best open moeten kunnen zijn toch?
Flink pushen?
Best open moeten zijn en zelf spelletjes gaan spelen over koffie die zogenaamd op is.
Waarom zou je jezelf dit überhaupt aandoen.
Na een half jaar weet je niet waar hij woont en heeft hij zelf nooit verteld dat hij een huisgenoot had.
Dat zou echt voldoende moeten zijn om te constateren dat je niet op dezelfde golflengte zit en dat dit nooit een leuke relatie wordt, daar hoef je geen spelletjes voor te gaan spelen.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

woensdag 3 maart 2021 om 16:48
Waarom dan zelf gaan liegen? Vraag gewoon: wat is de reden dat ik jouw huis nog niet gezien heb?

woensdag 3 maart 2021 om 16:48
Waarom?
Vraag gewoon zijn adres. Wil hij die niet geven dump je hem.
Waarom TO dat niet al eerder heeft gedaan is mij een raadsel. Maar waarom van die rare spelletjes spelen om een adres.

Echt kom op zeg.

woensdag 3 maart 2021 om 16:50
En dit. Is vaak een van de eerste dingen waar je het over hebt toch?Luci_Mster2 schreef: ↑03-03-2021 16:48Waarom?
Vraag gewoon zijn adres. Wil hij die niet geven dump je hem.
Waarom TO dat niet al eerder heeft gedaan is mij een raadsel. Maar waarom van die rare spelletjes spelen om een adres.![]()
Echt kom op zeg.

woensdag 3 maart 2021 om 17:24
Haar keuze toch? Benieuwd hoe ze dat gaan doen als ze gaan samenwonen. Weet zij dan niet waar het huis is?Luci_Mster2 schreef: ↑03-03-2021 17:22En zelfs als ze een topic opent en mensen aangeven dat ze gewoon een adres kan en moet vragen, doet ze het weer niet als ze hem weer spreekt.![]()
![]()

zaterdag 6 maart 2021 om 11:31
Haii
Bedankt voor de reacties.
Ik heb hem niet meer gezien. We zien elkaar ook niet vaak. 1 keer per 1 of 2 weken. Wel gesproken via app maar dat stelt niks voor: een paar zinnen over de hele dag.
Ik wil de tijd nemen om te bedenken hoe ik dit ga aanpakken. Op deze manier verder wil ik gewoon niet.
Ik ken hem via mijn werk en sommige dingen is hij 100 procent wel eerlijk over geweest. Maar niet over alles dus.
Jullie horen nog van me.
Ik heb hem niet meer gezien. We zien elkaar ook niet vaak. 1 keer per 1 of 2 weken. Wel gesproken via app maar dat stelt niks voor: een paar zinnen over de hele dag.
Ik wil de tijd nemen om te bedenken hoe ik dit ga aanpakken. Op deze manier verder wil ik gewoon niet.
Ik ken hem via mijn werk en sommige dingen is hij 100 procent wel eerlijk over geweest. Maar niet over alles dus.
Jullie horen nog van me.
zaterdag 6 maart 2021 om 11:38
Hoe je dit gaat aanpakken?
Wat is jouw definitie van relatie? Iemand om de 2 weken zien en niet weten waar hij woont? En af en toe appen? Wat hoidt je in godsnaam tegen om te zeggen: doei! Ik heb hier geen zin in!
En waarom geef je geen antwoord op de vraag of je hem altijd kan bellen?
Mijj vriend en ik hebben allebei kinderen dus we deden rustig aan in het begin maar na een half jaar was ik altijd bij hem als we geen kinderen hadden of hij bij mij en belde we meerdere keren per dag.
Is het dat je het eigenlijk wel weet maar dat je het niet wilt weten ofzo? Ben je graag ongelukkig en smachtend?
Als je nou iemand moet uitkiezen waarmee je een relatie wil hebben en je kijkt objectief naar hem... dan kies je toch niet voor zo een weggewaaid dakraam. En lopen kerels rond die wel leuk zijn hoor.
Wat is jouw definitie van relatie? Iemand om de 2 weken zien en niet weten waar hij woont? En af en toe appen? Wat hoidt je in godsnaam tegen om te zeggen: doei! Ik heb hier geen zin in!
En waarom geef je geen antwoord op de vraag of je hem altijd kan bellen?
Mijj vriend en ik hebben allebei kinderen dus we deden rustig aan in het begin maar na een half jaar was ik altijd bij hem als we geen kinderen hadden of hij bij mij en belde we meerdere keren per dag.
Is het dat je het eigenlijk wel weet maar dat je het niet wilt weten ofzo? Ben je graag ongelukkig en smachtend?
Als je nou iemand moet uitkiezen waarmee je een relatie wil hebben en je kijkt objectief naar hem... dan kies je toch niet voor zo een weggewaaid dakraam. En lopen kerels rond die wel leuk zijn hoor.

zaterdag 6 maart 2021 om 11:46
Maar als je over dit soort simpele dingen (want hoe moeilijk is het nu het adres van je lief te vragen) zo lang moet nadenken dan ben ik bang dat je vaker deze deksel op je neus gaat krijgen in de toekomst.Blondie4ever schreef: ↑06-03-2021 11:31Haii
Jullie horen nog van me.
Dit heeft geen toekomst, maar probeer er op zn minst lering uit te trekken zodat zoiets niet nogmaals gebeurt.
zaterdag 6 maart 2021 om 11:55
Het is meer de vraag kan jij hem altijd bellen wanneer je wilt en pakt hij dan ook altijd op?
Of belt hij jou terug altijd?
Belt hij je altijd vanuit de auto?
Blijf in jezelf geloven !
zaterdag 6 maart 2021 om 12:03
Klinkt erg hartstochtelijk.
zaterdag 6 maart 2021 om 12:05
Even terug naar je OP.
Hij zegt dat hij je mist.
Jullie zien elkaar 1 in de 1 a 2 weken en jullie contact tussendoor stelt niet zo veel voor.
Hoe rijmt dat met missen?
Geloof zijn daden TO .
Hij gedraagt zich helemaal niet als iemand die een serieuze relatie met je wil.
Daar moet je vooral niet te lang over nadenken. Zonde van je tijd
Hij zegt dat hij je mist.
Jullie zien elkaar 1 in de 1 a 2 weken en jullie contact tussendoor stelt niet zo veel voor.
Hoe rijmt dat met missen?
Geloof zijn daden TO .
Hij gedraagt zich helemaal niet als iemand die een serieuze relatie met je wil.
Daar moet je vooral niet te lang over nadenken. Zonde van je tijd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

zaterdag 6 maart 2021 om 12:27
Het is een leer. Dat zeker.
Weer een andere leer dan vanuit mijn vorige relatie.
Naar mijn idee kan ik hem altijd bellen, maar doe dat niet heel veel.
En ja woorden en daden komen niet overeen. Er klopt niks van.
Het is makkelijk praten als je er zelf niet in zit of geen gevoel bij hebt. Bij mij duurt het gewoon even voordat ik voor mijn gevoel de juiste knoop door kan hakken en er ook zeker van ben.
Iedereen is anders toch?
Weer een andere leer dan vanuit mijn vorige relatie.
Naar mijn idee kan ik hem altijd bellen, maar doe dat niet heel veel.
En ja woorden en daden komen niet overeen. Er klopt niks van.
Het is makkelijk praten als je er zelf niet in zit of geen gevoel bij hebt. Bij mij duurt het gewoon even voordat ik voor mijn gevoel de juiste knoop door kan hakken en er ook zeker van ben.
Iedereen is anders toch?