Heropend: Laatste loodjes topic

19-02-2021 07:53 88 berichten
Ik zie dat het laatste loodjes topic is gesloten.
Wie heeft er zin om mee te schrijven?

Het oude topic:
Laatste loodjes topic.
Alle reacties Link kopieren
DreamyEzra, ik ga daar helemaal in mee! Ben er ook goed klaar mee :(
Jup hier ook er even helemaal klaar mee vandaag. Slecht geslapen, buik trekt aan de onderkant en mn rug zeurt daardoor nu ook mee.
Drukke peuter die alleen maar over me heen klimt en een man waarvan ik vandaag vind dat hij te afwachtend is.
Ben net ook meer naar boven gegaan voor een warm bad en begin nu beetje te ontspannen.
Niets is wat het lijkt..
Fijn dat je in bad een beetje kon ontspannen, Poezie!

Ik heb vannacht voor het eerst in twee weken weer eens wat beter geslapen. Sinds ik opstond wel veel vervelende steken rondom mijn vagina, hoop dat het nu eindelijk eens doorzet, want vandaag voelt het ten minste alsof ik energie voor een bevalling heb. Morgen 40 weken.

Hoe gaat het met de rest?
Misschien sla ik de plank mis hoor poezie, maar ik vind ook van alles van mn man. Hij kan het de laatste dagen en niet goed doen bij mij.

Ik heb babyfeever vandaag dus alles moet schoon en klaar. Veel koken voor na de bevalling.
Spannend Nickii! Ik hoop voor je dat het doorzet!
Hoi iedereen!

Ik hoop dat het hier rustig is omdat jullie allemaal aan het genieten zijn van de babytijd! Mocht dat niet het geval zijn dan kom gerust hier klagen/ je hart luchten. In het ‘echte leven‘ heb ik er een hekel aan dat je omgeving maar blijft vragen of je al bent bevallen. NEE!!!!!! Ben ik niet :-$

Oké, ik hoop dat ik jullie niet door elkaar haal, maar:

Leeuwtje: ik lees net in een ander topic dat je thuis gaat bevallen. Ik ook!!

Brownie: ik hoop van harte dat het herstel heel goed gaat en je thuis bent!

Calathea: ik heb ook veel voorgekookt. Helaas is mn vriezer nu propvol. Ik ben gek op koken en heb daar dus ook nog wel zin in. Nu maar overgegaan op houdbare dingen maken die je buiten de vriezer kan bewaren zoals müsli, koekjes.

Nickii: ik geloof dat je over de uitgerekende datum bent, dus ik hoop van harte dat het niet meer lang duurt!

Poezie: ik hoop dat je je inmiddels wat meer gesteund voelt van je man. :heart:

Helmgras: gisteren uitgerekend! Spannend. Hoe voel je je?
Ezra, wat heb je gekookt? Ik heb echt 0 inspiratie, terwijl ik erg van koken houd.

Als je wat tips hebt ga ik vandaag meteen aan de slag :)

Ja vind het heerlijk dat ik thuis mag bevallen. Geeft veel rust. Gisteren zaten man en ik gezellig een spelletje te spelen en ik hoopte zo dat het toen zou gaan beginnen (mooi verhaal), maar vannacht wederom niks noppes nada. Bij jou?
Hier is inderdaad de uitgerekende datum gepasseerd. Ik dacht gisteravond echt dat het zou gaan beginnen. Regelmatig weeen om de 10 minuten, die ook echt in golven kwamen én pijnlijker werden. De kleine was ook echt superdruk. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en werd vanmorgen gewoon met dikke buik en zonder weeen wakker. Echt wel even balen hoor.

Nesteldrang is hier ook verdwenen. Had ik paar weken geleden erg veel last van en toen was alles blinkend schoon. Nu houd ik het een beetje bij, maar baal ik er ook van dat ik met sommige dingen alweer opnieuw kan beginnen. Maar heb daar geen puf meer voor.

Leeuwtje en Ezra: wat fijn dat jullie thuis mogen bevallen. Had ik op zich ook wel gewild, maar wordt afgeraden. Dus toch maar weer naar het ziekenhuis dit keer.
Hier is high life dus even enkel een reactie op de vriezervraag.
anoniem_6521a72f1387c wijzigde dit bericht op 04-03-2021 20:17
75.19% gewijzigd
Leeuwtje12345 schreef:
03-03-2021 10:11

Ja vind het heerlijk dat ik thuis mag bevallen. Geeft veel rust. Gisteren zaten man en ik gezellig een spelletje te spelen en ik hoopte zo dat het toen zou gaan beginnen (mooi verhaal), maar vannacht wederom niks noppes nada. Bij jou?
Nee, alles rustig hier. Ik zit er echt op te wachten. Probeer mezelf bezig te houden maar wil zoooo graag dat het begint.
Ben wel heel blij met het thuis kunnen bevallen inderdaad! Jammer dat het bij jou wordt afgeraden, Helmgras!
Helmgras31 schreef:
03-03-2021 10:34
Hier is inderdaad de uitgerekende datum gepasseerd. Ik dacht gisteravond echt dat het zou gaan beginnen. Regelmatig weeen om de 10 minuten, die ook echt in golven kwamen én pijnlijker werden. De kleine was ook echt superdruk. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en werd vanmorgen gewoon met dikke buik en zonder weeen wakker. Echt wel even balen hoor.

Nesteldrang is hier ook verdwenen. Had ik paar weken geleden erg veel last van en toen was alles blinkend schoon. Nu houd ik het een beetje bij, maar baal ik er ook van dat ik met sommige dingen alweer opnieuw kan beginnen. Maar heb daar geen puf meer voor.

Leeuwtje en Ezra: wat fijn dat jullie thuis mogen bevallen. Had ik op zich ook wel gewild, maar wordt afgeraden. Dus toch maar weer naar het ziekenhuis dit keer.
Wat gek dat het zo regelmatig was en dan weer gestopt! Frusterend.
Ja, dat opnieuw beginnen is echt niet fijn! Alles heeft enkel nut als de baby dan ook komt..
He wat balen dat er nog geen babies zijn ondertussen, had gehoopt op positievere berichten.

Ik ben inderdaad voorbij de uitgerekende datum, over een uur afspraak in het ziekenhuis om het over inleiding te hebben, want trek het niet meer. Sinds twee uurtjes steeds pijnlijke steken en vandaag weer veel harde buiken, dus hoop stiekem dat straks blijkt dat er toch wat aan het gebeuren is, maar denk dat ik weer teleurgesteld wordt wat dat betreft.

Hier heb ik eigenlijk niets voorgekookt voor de vriezer. Houd veel van koken, maar heb er echt geen energie voor op het moment. Knap dat jullie daar zo mee bezig zijn!

Helmgras, frustrerend dat weeen niet doorzetten!

En heerlijk dat jullie thuis mogen bevallen, dreamyezra en leeuwtje! In verband met laagliggende placenta is dat hier geen optie, ook al zou het een dezer dagen nog spontaan beginnen.

Hoe gaat het ondertussen met jullie?
Hopelijk zo positief nieuws Niki! Hoe kijk je tegen inleiden aan?

Dreamy wat jammer dat er bij jou ook nog niks gebeurd. Hoelang moet je officieel nog?

Hier ook niks voorbereid qua koken. Zijn toch eerst een paar dagen in het ziekenhuis en dan van het weekend thuis dus dan sponseren we thuisbezorgd wel.
Vorige keer ook niks voorbereid en na een week kookte 1 van ons weer zelf de simpele dingen.

Hier gisteravond tot 4 uur vanmorgen harde buiken gehad. Dachten echt even dat het ging beginnen maar nam gelukkig af. Nu ook wel zo nu en dan een harde buik dus ben benieuwd hoe het de komende dagen verloopt. Merk dat ik wat vermoeider ben en minder energie heb.
Wel eindelijk goed nieuws gekregen omtrent de keizersnee ze gaan voor de ruggenprik.

Dit weekend laatste spullen afmaken en de box opzetten en dan mag de baby volgende week komen.
Niets is wat het lijkt..
Nickii,
Hoop dat je snel goed wordt geholpen!
Nou, het is ook geen must hoor, om voor te koken!
Ik woon in het buitenland dus nu (corona) een minder goed netwerk die voor ons kunnen koken enz.
Poeziemauw schreef:
04-03-2021 14:40

Dreamy wat jammer dat er bij jou ook nog niks gebeurd. Hoelang moet je officieel nog?
Niet quoten a.u.b: over ... dagen ben ik uitgerekend.
Maar dat weet alleen mijn moeder ;-)

Heb je ook een datum gekregen voor je keizersnede?
anoniem_6521a72f1387c wijzigde dit bericht op 05-03-2021 09:09
1.29% gewijzigd
Oh volgende week lees ik nu. Spannend!
Hi allemaal,

Hier gisteren bevallen van een prachtige zoon! Thuis, zonder complicaties en redelijk snel (al maakte dat het niet perse makkelijker). Nu heel veel samen liggen, knuffelen en genieten!

Heel veel succes hier nog aan iedereen, ik denk aan jullie en ik weet hoe heftig jullie het hebben!
Yes, gefeliciteerd!!
Geniet van de tijd samen.
Hoop dat al je heftige zwangerschapsklachten als sneeuw voor de zon zijn verdwenen!
Poezie, wat heerlijk dat ze voor een ruggenprik gaan! Goed nieuws!

Leeuwtje, wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Nu heerlijk genieten van je mannetje, hopelijk zijn al je zwangerschapsklachten al verdwenen of verdwijnen ze snel.

Dreamy, spannend, hopelijk komt de kleine snel.

Ik zie niet zo op tegen inleiden, vooral nu ik weet dat ik al wat ontsluiting heb en we het hele ballonnetje en al kunnen overslaan. Begin volgende week is de uiterste datum, tot die tijd heeft mijn lichaam nog de tijd om zelf te beginnen. Begin van de ochtend zijn de harde buiken wat afgezwakt, sinds de lunch zijn ze er echter weer. Duim wel nog steeds dat het uit zichzelf begint en nu dus door gaat zetten.
Gefeliciteerd Leeuwtje! Klinkt als een fijne start, lekker genieten samen.

Zelf ben ik ook gisteren bevallen van een prachtige dochter. Het ging supersnel, we hebben het ziekenhuis maar net gered. Gelukkig ging alles goed en mochten we snel weer naar huis. Nu lekker genieten, al zijn de naweeën minder prettig... maar dat vergeet je snel met zo'n kleintje in je armen.

Hopelijk mag de rest hier snel volgen!
Overal babies! Super! Gefeliciteerd Helmgras!!
Fijn dat je alweer thuis bent.
Heftig dat het zo snel ging! Gelukkig het ziekenhuis gehaald.
Geniet ervan :heart: :heart:
Fijn dat je snel herenigd kon/kan worden met je andere twee kinderen. Dat lijkt me zo zwaar als je nu in het ziekenhuis moet blijven en ze niet langs mogen komen (zal per ziekenhuis verschillen natuurlijk).
Gefeliciteerd Helmgras! Heerlijk dat je zo snel weer naar huis mocht! Gelukkig het ziekenhuis gehaald en nu inderdaad lekker genieten
Vannacht goed geslapen. Zo fijn!

Verder geen zin om mensen te zien of te spreken. Was de vorige keer ook. Ik verstop me in mn huis en wil het liefst niet meer naar buiten...
Straks toch maar mezelf ‘aanpakken‘ en gewoon even eruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven